The Last of Us فصل ۲ حاوی مطالب کاملاً جدیدی است که از بازی های اصلی بریده شده است

آخرین ما نیل دراکمن، یکی از خالقان سریال، تایید کرده است که فصل دوم سریال حاوی مطالبی است که قبلاً دیده نشده است که از بازی های اصلی بریده شده است.

صحبت کردن با هفته نامه سرگرمی (EW)، دراکمن این را فاش کرد آخرین ما فصل ۲ شامل “یک عنصر از سطح برش” است که از آن حذف شده است The Last of Us قسمت دومبا نام مستعار دومین بازی از سری بازی های ویدیویی ناتی داگ که برنده چندین جایزه شده است.

دراکمن، رئیس Naughty Dog و یکی از مجریان برنامه حداکثراقتباس تلویزیونی بسیار محبوب این سری بازی، فاش نکرد که کدام یک قسمت دومسه سطح برش در فصل دوم نمایش موفق گنجانده خواهد شد.

با این حال، با افشای Naughty Dog، ماموریت‌های گفته شده – با نام Lost Levels – در The Last of Us قسمت دومنسخه بازسازی شده آینده، طرفداران سریال تلویزیونی و فرنچایز بازی در حال بررسی مواد جدید بازسازی هستند تا بفهمند کدام یک در فصل ۲ خواهد بود.

The Last of Us فصل ۲ حاوی مطالب کاملاً جدیدی است که از بازی های اصلی بریده شده است

آخرین ما فیلمبرداری فصل ۲ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز شود. (اعتبار تصویر: Liane Henstcher/HBO)

“به عنوان شوخی، می گویم حداقل یک عنصر از یک سطح برش برنامه ریزی شده وجود دارد [for] دراکمن پیشنهاد کرد: “من می گویم با این اخطار که هنوز فیلمبرداری سریال را شروع نکرده ایم و همه چیز ممکن است بر اساس آنچه در نهایت احساس می کنیم برای نمایش بهترین است تغییر کند.”

متأسفانه، همانطور که دراکمن اشاره می کند، مدتی طول می کشد تا بفهمیم کدام صحنه ممکن است به آن راه پیدا کند. آخرین ما‘فصل دوم دوربین‌ها هنوز در قسمت بعدی برنامه تلویزیونی تحسین‌شده HBO شروع به کار نکرده‌اند، اما فهرست اخیر در هفته‌نامه پروداکشن (همانطور که توسط برخورد دهنده) ظاهراً تأیید شده است که عکاسی اصلی در ژانویه ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. اگر این درست است، نباید انتظار داشته باشید آخرین ما فصل ۲ برای پخش در مکس در ایالات متحده، Sky در بریتانیا و Binge در استرالیا تا زمانی در سال ۲۰۲۵٫

آنچه که The Last of Us Part II’s Lost Levels می تواند درباره فصل ۲ به ما بگوید

الی روی جعبه ای نشسته و گیتارش را در بازی ویدیویی The Last of Us Part II می نوازد

آخرین ما نسخه بازسازی‌شده قسمت دوم می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد ورودی بعدی همنام تلویزیونی خود نشان دهد (اعتبار تصویر: Naughty Dog)

به گفته دراکمن، Lost Levels به طرفداران “نگاهی گذرا به آن” ارائه می دهد The Last of Us قسمت دومتوسعه اصلی و تعمیق قدردانی طرفداران از کار خلاقانه استودیو.” بازیکنانی که خرید می کنند قسمت دومطبق گفته EW، نسخه ریمستر شده که در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ عرضه می شود، نمی تواند این سطوح را بازی کند. با این حال، آنها دارای عناصر تعاملی هستند – اساساً محتوایی که گیمرها دارد می توان نقش فعال هرچند محدودی را ایفا کنید – که با تفسیر توسعه دهنده همراه است.

بنابراین، Lost Levels چه چیزی را نشان خواهد داد؟ دراکمن به EW گفت که یک سکانس حول “صحنه مهمانی طولانی در جکسون” خواهد بود. [in the state of Wyoming] که بینش بیشتری از زندگی الی در شهر ارائه می‌کند، در حالی که دیگری می‌بیند که ستاره اصلی فرنچایز چیزی (یا شخصی) را به یک فروشگاه جنرال کوه در نزدیکی جکسون دنبال می‌کند.

پس ممکن است که آخرین ما فصل ۲ شامل یکی از این صحنه ها می شود. البته، می‌تواند شامل سکانس سوم و آخری باشد که دراکمن توضیح بیشتری درباره آن نداده است – اما با توجه به نظرات او در مورد دو نفر قبلی، ما ایده‌ای داریم که وقتی یکی از آنها انتظار چه چیزی را داشته باشیم. بهترین نمایش مکس امیدوارم در سال ۲۰۲۵ بازگردد.

در صورت صحت شایعات، فیلمبرداری قسمت بعدی این مجموعه تلویزیونی نیز باید به سرعت انجام شود استخدام پدرو پاسکال برای ایفای نقش Reed Richards/Mr. فوق العاده در مارول چهار شگفت انگیز فیلم. فیلم MCU فاز ۶ است، با توجه به ProductionList.comفیلمبرداری در اواسط ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می شود، بنابراین، مگر اینکه پاسکال زمان خود را بین هر دو پروژه تقسیم کند – و به طور بالقوه، کارش بر روی ماندالوریان فصل ۴ بر دیزنی پلاس – در طول خط، درگیری های برنامه ریزی وجود دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/hbo-max/the-last-of-us-season-2-will-contain-brand-new-material-that-was-cut-from-the-original-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *