TCL QM8 Crazy Bright است که توسط Google TV ارائه شده است

خیلی به ندرت به ما پیشنهاد می شود که یک تلویزیون را مرور کنیم. به لطف بسیاری از تلویزیون‌هایی که اکنون Google TV را ارائه می‌کنند، راحت‌تر در منطقه تحت پوشش ما قرار می‌گیرد، بنابراین وقتی TCL تماس گرفت و از ما پرسید که آیا مایل هستیم QM8 65 اینچی (مدل ۲۰۲۳) را بررسی کنیم. ما پریدیم در فرصت

به محض ورود به خانه من، QM8 جایگزین Vizio بسیار قدیمی شد. به لطف طراحی مدرن شیک و صفحه نمایش عظیم و روشن TCL، فوراً فضا ارتقا یافت. QM8 یک تلویزیون QLED است، به این معنی که یک تلویزیون LED است، اما با لایه‌ای از نانوکریستال‌های کوانتوم دات. QLED به دلیل روشنایی و وضوح خود شناخته شده است، اگرچه نمی تواند با آنچه OLED ارائه می دهد از نظر کنتراست و سطح مشکی مطابقت داشته باشد. برای هر نوع مزایا و معایبی وجود دارد، اما اگر می‌خواهید از تلویزیون خود برای بازی استفاده کنید یا تلویزیون در یک اتاق نشیمن روشن زندگی می‌کند، شکست دادن یک مجموعه QLED دشوار خواهد بود.

TCL QM8 Crazy Bright است که توسط Google TV ارائه شده است

مشخصات QM8 شامل پنل ۶۵ اینچی آن با رزولوشن ۴K Ultra HD، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، ۲۳۰۰ منطقه کم نور محلی (به همراه کنترل دقیق منطقه)، پشتیبانی از HDR Ultra، تعداد زیادی پورت (شامل ۴ پورت HDMI)، ساب ووفر داخلی، گوگل است. نرم افزار تلویزیونی که نمایش را اجرا می کند، موتور AIPQ خود TCL (از هوش مصنوعی برای بهینه سازی رنگ، کنتراست و وضوح استفاده می کند)، و همچنین پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro. TCL خط QM8 خود را به عنوان یک پرچمدار “بدون مصالحه” به بازار عرضه می کند، و از زمانی که با آن گذرانده ام، باید بگویم که این یک تجربه تلویزیونی واقعا لذت بخش بوده است.

من از تلویزیون بیشتر برای نمایش و پخش جریانی متحرک استفاده کرده ام. به لطف Google TV، شروع کل این فرآیند آسان است و نیازی به سخت افزار اضافی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت است، زیرا اکثر برنامه های محبوب از قبل روی تلویزیون نصب شده اند. تجربه Google TV گاهی اوقات می‌تواند توسط سخت‌افزار ضعیف مختل شود، اما در این QM8، عملکرد بسیار سریع و کاملاً بدون تاخیر است. این یک ارتقای عظیم نسبت به چیزی مانند Chromecast با Google TV از نظر سرعت خالص و پاسخگویی است، اما حتی در مقایسه با Sony A8H گران قیمت احمقانه من (که Google TV را نیز اجرا می کند)، باید بگویم که TCL از آن بهتر است.

به لطف Game Accelerator 240 تلویزیون، که صفحه نمایش را روی نرخ نوسازی متغیر ۲۴۰ تنظیم می کند، گیمرها نیز به شدت از این مجموعه خاص تمجید کرده اند. این اجازه می دهد تا یک تجربه بازی بسیار روانتر و بدون تاخیر را تجربه کنید. و همانطور که قبلا توضیح داده شد، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت تلویزیون می تواند در برخی سناریوها تقریباً کور باشد. ست من در اتاق خواب من است، و صادقانه بگویم، حتی زمانی که در پایین ترین تنظیمات ممکن تنظیم شود، هنوز بسیار روشن است. روشنایی عالی آن باعث می شود تلویزیون اتاق نشیمن عالی باشد.

در حال حاضر، QM8 در ۶۵ اینچ تنها با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می رسد که از قیمت معمولی آن ۱۱۹۹ دلار کمتر است. به مدل ۷۵ اینچی نیاز دارید؟ در حال حاضر تنها ۱۱۹۸ دلار کاهش یافته است که از ۲۲۹۹ دلار کاهش یافته است. این محکم است. اگر همه چیز را بر اساس مشخصات قرار دهیم، QM8 مستقیماً با مجموعه هایی مانند QN90B سامسونگ و HiSense U8 مقایسه می شود. قیمت همه آنها یکسان است، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند، TCL در سایت هایی که به تست تلویزیون اختصاص داده شده اند، به خوبی بررسی می شود. ما بیشتر به عنوان یک مصرف کننده معمولی به آن نگاه می کنیم و از نظر عملکرد اولیه من، فکر می کنم تلویزیون بسیار خوبی است.

اگر نگران عرضه مدل های ۲۰۲۴ نیستید و می خواهید مقداری پول پس انداز کنید، می توانید QM8 را با قیمت ۹۹۹ دلار در تمام خرده فروشی های بزرگ فناوری پیدا کنید. اگر صاحب این تلویزیون یا QLED دیگری هستید، مایلیم نظرات شما را در مورد QLED به طور کلی بشنویم. تلویزیون اصلی من یک OLED است، و در حالی که من آن را هنگام تماشای فیلم در شب دوست دارم، مشاهده در روز در مقایسه با این QLED ممکن است دشوار باشد.

لینک خرید: بهترین خرید | آمازون | والمارت


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/03/tcl-qm8-with-exceptional-brightness-and-google-smarts-is-a-great-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *