Tech Resolutions 2024 – ۱۴ راه الهام بخش برای تقویت زندگی خود با فناوری در سال جاری

هیچ‌کس واقعاً نمی‌خواهد برای سال نو تصمیم‌گیری کند، بنابراین امسال توصیه می‌کنیم به جای آن به یک قطعنامه فنی متعهد شوید. این تعهدات دوستانه تر در مورد بهبود خود، کنار گذاشتن زیاده خواهی ها یا رفتن به باشگاه ها نیستند – در عوض، آنها پروژه های کوچکی هستند که به شما در تقویت تهدیدات احتمالی ژانویه کمک می کنند. و بهتر از همه، همه آنها شامل فناوری هستند.

ما از تیم TechRadar و بسیاری از همکارانمان نظرسنجی کردیم تا دریابیم که آنها چه تصمیمات فنی برای سال ۲۰۲۴ ایجاد خواهند کرد – و نتایج در زیر آمده است. ایده ها بسیار متفاوت است، از یک طرح عمیق برای بازگشت به بلوری گرفته تا قول نویسنده دیگری برای بازیابی عکس های قدیمی خانواده خود با استفاده از فتوشاپ.

برای هر تعهد ستودنی به کشف مجدد کمیک ها در تبلت ها یا تبدیل شدن به یک بازی های رومیزی فوق العاده، راه حل های معقول تری نیز وجود دارد – از جمله توضیح یکی از نویسندگان در مورد چگونگی مرتب کردن کابوس رمزهای عبور خود، به علاوه برنامه دیگری برای صرفه جویی در پول در سال ۲۰۲۴ با چند افزونه زیبای کروم

هر بخش از زندگی فنی شما نیاز به توجه یا ذره‌ای از شور و شوق سال جدید دارد، توصیه‌ها و ایده‌های ارزشمندی در مورد چگونگی رفع آن در زیر خواهید یافت. و اگر همه چیز اشتباه پیش رفت، همیشه می توانید ابزارها را سرزنش کنید…


۱٫ سال ۲۰۲۴ سالی است که من تلویزیون OLED خود را با بلوری ۴K تغذیه می کنم، و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

Tech Resolutions 2024 – ۱۴ راه الهام بخش برای تقویت زندگی خود با فناوری در سال جاری

(اعتبار تصویر: آینده)

بله بهترین خدمات پخش راحت، کاربر پسند هستند و گاهی اوقات کیفیت تصویر قابل توجهی را ارائه می دهند. اما آنها هنوز نقاط ضعف قابل توجهی دارند – و ما فقط در مورد ناپدید شدن فیلم ها از کاتالوگ ها یا دانلودهایی که از حساب شما ناپدید می شوند صحبت نمی کنیم.

در مورد اینکه چرا مت بولتون (مدیر ویرایشگر، سرگرمی) از TechRadar تصمیم گرفته است تا ۴K Blu-Ray را در سال ۲۰۲۴ به زندگی خود بازگرداند – و چرا شما باید این کار را انجام دهید، به ویژه با توجه به اینکه یافتن قیمت های دست دوم آسان است، بخوانید.

  • داستان کامل را بخوانید: ۲۰۲۴ سالی است که من تلویزیون OLED خود را با بلوری های ۴K تغذیه می کنم و شما نیز باید این کار را انجام دهید.

۲٫ من به اندازه کافی ناامید کننده رمز عبور داشتم – در اینجا نحوه رفع آنها در سال ۲۰۲۴ آمده است

شخصی که با لپ تاپ وارد می شود

(اعتبار تصویر: Shutterstock / song_about_summer)

رمزهای عبور سرگرم کننده نیستند – در واقع، اگر آنها را تحت کنترل نداشته باشید، اکنون به طور مثبت خشمگین می شوند.

دارن آلن، یکی از مشارکت‌کنندگان TechRadar، بالاخره تصمیم گرفت و برنامه‌ای بزرگ برای رام کردن آنها در سال ۲۰۲۴ انجام داده است. شما می‌توانید از خرد و تحقیق او در این گردآوری بهره ببرید، و همه چیز را از انتخاب او پوشش دهید. بهترین مدیران رمز عبور به برنامه اش برای پذیرش بیومتریک.


۳٫ من یک حرفه ای فتوشاپ هستم – در اینجا نحوه بازیابی عکس های خانوادگی قدیمی خود در سال ۲۰۲۴ آورده شده است

یک لپ‌تاپ که دو عکس از یک زوج را نشان می‌دهد که در خیابان راه می‌روند

(اعتبار تصویر: آینده)

نرم افزار ویرایش عکس در عصر هوش مصنوعی مولد به طرز مضحکی خوب شده است – و یکی از مزایای آن این است که اکنون بازیابی عکس های قدیمی که یا با وضوح پایین، آسیب دیده، فاقد رنگ یا ترکیبی از موارد فوق آسان هستند، آسان است.

مشارکت‌کننده TechRadar، کریس رولندز، یک تور گام به گام برای بازیابی عکس‌های خانوادگی قدیمی در این راهنما به شما ارائه می‌دهد، که همه چیز را از اسکن آن‌ها با تلفنتان گرفته تا روتوش آن لکه‌ها را پوشش می‌دهد. اگر مشترک فتوشاپ نیستید، نکاتی نیز در مورد نحوه انجام رایگان این کار با ابزارهای آنلاین نیز وجود دارد.


۴٫ فرار از الگوریتم – ۵ روش جدید که امسال برای کشف فیلم و موسیقی برنامه ریزی می کنم

کسی که کلاه و هدفون به سر دارد

(اعتبار تصویر: Mark Rohan/Unsplash)

گاهی اوقات به نظر می رسد که در یک حلقه بازخورد از همان توصیه های فیلم، تلویزیون و موسیقی گرفتار شده اید، همه اینها به طور غیرقابل تصوری توسط یک الگوریتم ظاهراً دانا ارائه شده است. چگونه آزاد می شوید و از پیست خارج می شوید؟

دیوید نیلد، مشارکت‌کننده TechRadar، همین موضوع را متحیر کرده است و این برنامه را برای کشف جهان‌های جریانی که Netflix و Spotify تمایل دارند نادیده می‌گیرند، انجام داده است. درباره پادکست‌ها، خبرنامه‌ها، زیرمجموعه‌ها، مجلات iPad و موارد دیگر که می‌توانند به شما در پیوستن به او در سال ۲۰۲۴ کمک کنند، بخوانید.


۵٫ نحوه شروع استفاده از ChatGPT در سال ۲۰۲۴ – ۷ نکته برای مبتدیان

ChatGPT در لپ تاپ

(اعتبار تصویر: Choong Deng Xiang/Unsplash)

اینترنت چیزی را دوست ندارد جز اینکه به شما بگوید با استفاده نکردن از ChatGPT چقدر عقب افتاده اید. اما اگر در سال ۲۰۲۳ واقعاً مشغول انجام کارهای دیگر بودید، چه؟

نگران نباشید – اگر تصمیم سال نو شما این است که با چت ربات‌های هوش مصنوعی سرعت خود را افزایش دهید، ما بهترین مکان را برای شروع شما ساخته‌ایم. راهنمای مبتدیان ما برای ChatGPT به شما می گوید که چگونه اعلان های مؤثرتری بنویسید، دستورالعمل های سفارشی ایجاد کنید و موارد دیگر.


۶٫ من Spotify را برای Tidal در سال ۲۰۲۴ کنار می‌گذارم – این دلیل است که شما نیز باید این کار را انجام دهید

دو گوشی در پس‌زمینه سبز که برنامه‌های Tidal و Spotify را نشان می‌دهند

(اعتبار تصویر: آینده)

مشارکت‌کننده TechRadar و سابق What Hi Fi؟ کارمند Verity Burns تقریباً ۱۵ سال است که یک مشترک وفادار Spotify بوده است. پس چرا تصمیم فنی او برای تغییر به Tidal در سال ۲۰۲۴ است؟

مانند هر رابطه طولانی‌مدتی، پیچیده است – اما می‌توانید دریابید که چرا Tidal اکنون چنین جذابیتی برای طرفداران موسیقی دارد و چرا می‌تواند برای شما منطقی باشد که تغییر دهید، در این تقسیم مفید پخش موسیقی در سال ۲۰۲۴٫


۷٫ در سال ۲۰۲۴ از تبلت ارزان قیمتم برای کشف دوباره عشقم به کتاب های مصور استفاده می کنم

گوئن استیسی در نقش Ghost Spider در حالی که چمدانی در دست دارد در حال سقوط است

(اعتبار تصویر: مارول)

پس از هشت سال وقفه از او مردان ایکس و مرد عنکبوتی اعتیاد، همیش هکتور، نویسنده ارشد TechRadar، عشق دیرینه خود را به کمیک در سال ۲۰۲۴ – با کمک یک تبلت ارزان و قابل اعتماد Lenovo دوباره تقویت می کند.

در مورد اینکه چگونه Marvel Unlimited قرار است نیازهای کتاب های مصور خود را در سال ۲۰۲۴ تامین کند و چرا درس گسترده تر پروژه او این است که فناوری نیازی به کامل بودن ندارد، فقط برای شما عالی است، بخوانید.


۸٫ چرا زمان بسیار خوبی برای خرید لنزهای دوربین دست دوم است – به علاوه بهترین انتخاب های ما

دو لنز دوربین شامل Nikon Z 28-75mm f/2.8 در پس‌زمینه آبی

(اعتبار تصویر: آینده)

افتادن در دام این فکر که تنها آن قطعه جدید شیشه بدون آینه غیرممکن گران قیمت می تواند عکاسی شما را به ارتفاعات جدیدی برساند آسان است. اما این روزها، لنزهای دست دوم ارزش باورنکردنی را ارائه می دهند – و در این راهنما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید در میدان مین حرکت کنید تا برخی قیمت ها را به دست آورید.

چه لنزهای زاویه باز، تله فوتو یا زوم را ترجیح دهید، راهنمای ما شما را از بهترین مکان‌ها برای خرید لنزهای مستعمل، موارد مهمی که باید بررسی کنید و لنزهایی که در حال حاضر ارزش ویژه‌ای برای طرفداران Canon، Nikon و Sony ارائه می‌دهند، راهنمایی می‌کند.


۹٫ من در نهایت قصد دارم از این افزونه های کروم برای صرفه جویی در هزینه در سال ۲۰۲۴ استفاده کنم

مردی شاد که با لپ تاپش پول می گیرد

(اعتبار تصویر: Shutterstock / pathdoc)

در حال شکل گیری است که برای بسیاری از ما یک سال تلاش مالی دیگر باشد. اما دارن آلن، مشارکت‌کننده TechRadar، به جای خیره شدن به صورت‌های غم‌انگیز، تصمیم گرفته است تا راه‌هایی برای پس گرفتن اندکی پول نقد بیابد – و یکی از آن چیزها استفاده از قدرت افزونه‌های کروم است.

مطمئناً، آنها ممکن است شما را میلیونر نکنند، اما بسیاری از دستیاران خرید، کوپن یاب و ابزارهای نظارت بر قیمت در حال حاضر می توانند به شما کمک کنند تا پس انداز مناسبی داشته باشید – و این راهنما برخی از بهترین افزونه های Chrome را برای انجام این کار گردآوری می کند.


۱۰٫ ۵ روشی که در سال ۲۰۲۴ از اپل واچ برای اجرای زندگی خود استفاده خواهم کرد

اپل واچ اولترا روی مچ دست

(اعتبار تصویر: آینده)

اپل واچ احتمالاً بیشتر به دلیل ردیابی تناسب اندام شناخته شده است، اما آیا از طیف چشمگیر دیگر مهارت های کمک کننده به زندگی می دانید؟

مشارکت‌کننده TechRadar و کارشناس اپل، لوید کومبس، این کار را انجام می‌دهد – و او در مورد عاداتی نوشته است که برای حفظ عادات خوب و حفظ سلامت زندگی‌اش در سال ۲۰۲۴ استفاده می‌کند. اگر برای کریسمس یک اپل واچ دارید، این یک آغازگر خوب برای برخی از افراد است. از استعدادهای کمتر شناخته شده ساعت هوشمند.


۱۱٫ من یک طرفدار بزرگ بازی های رومیزی هستم – در اینجا ۷ بهترین بازی برای کمک به زنده ماندن در ژانویه وجود دارد

مفهوم بازی تخته ای - زمین بازی روی تخته، تعداد زیادی چهره، میپل، تاس، سکه و شیشه شنی.  دو نفر در پس زمینه تار ورق در دست بازی می کنند

(اعتبار تصویر: Shutterstock / PicMy)

در کتاب ما، تصمیم‌گیری برای سال جدید می‌تواند به سادگی یافتن راهی برای عبور از واقعیت‌های سخت ژانویه باشد – و راه‌های بهتری برای انجام این کار به جز تظاهر به پایان ندادن تعطیلات کریسمس با بازی‌های رومیزی درخشان وجود دارد.

برخی آن را انکار می‌نامند، برخی دیگر پاسخی کاملاً ضروری به کم‌مزه‌ترین ماه سال – و Hamish Hector از TechRadar (متعصب بازی‌های رومیزی ساکن ما) به طور جدی در اردوگاه دوم است. به او بپیوندید تا شما را به یک تور نشاط‌آور در اطراف بهترین بازی‌های رومیزی که می‌توانید در حال حاضر بخرید، ببرد.


۱۲٫ ۵ روشی که من از فناوری برای زنده ماندن در ژانویه و عاشقانه کردن زندگی خود در سال ۲۰۲۴ استفاده می کنم

خطوط نانو برگ، نورهای رنگی روشن، بر روی سقف اتاق خواب نصب شده و درخشش صورتی و نارنجی را به اتاق می بخشد.

(اعتبار تصویر: Nanoleaf)

اگر بازی‌های رومیزی در خیابان شما نیست، راه‌های اضطراری دیگری وجود دارد که به شما کمک می‌کند در ژانویه جان سالم به در ببرید. مشارکت‌کننده و نویسنده TechRadar، Becca Caddy، که به معنای واقعی کلمه این کتاب را در مورد چگونگی زندگی مسالمت‌آمیز با فناوری خود نوشته است (نگاه کنید به زمان صفحه نمایش)، توضیح می دهد که چگونه در سال ۲۰۲۴ از ابزارها برای «عاشقانه کردن» زندگی خود استفاده خواهد کرد.

خواه دوست دارید یک مجله دیجیتالی راه اندازی کنید، با مناظر صوتی آزمایش کنید یا در نورهای هوشمند دقیق تنظیم شده باشید، قبل از اینکه برای پیاده روی بدون تلفن در جنگل حرکت کنید، کمی وقت بگذارید تا ایده های او را مرور کنید.


۱۳٫ چگونه با چند ترفند ساده سینمای خانگی خود را در سال ۲۰۲۴ آواز بسازیم

زن و شوهری که روی مبل جلوی تلویزیون نشسته اند و اطرافشان را چراغ های هوشمند احاطه کرده اند

(اعتبار تصویر: فیلیپس)

گاهی اوقات، تصمیمات سال جدید به بهترین وجه صرف فناوری مورد علاقه شما می شود. بنابراین اگر زندگی شما کاملاً تنظیم شده است و به زیبایی آواز می خوانید (اگر چنین است، لطفاً به ما بگویید چگونه) وقت آن است که با این نکات مفید مطمئن شوید سینمای خانگی شما در سال ۲۰۲۴ نیز همین کار را انجام می دهد.

همکار TechRadar و سابق What Hi Fi؟ کارمند Verity Burns به شما می گوید که چگونه همه کارها را انجام دهید، از کامل کردن تنظیمات تلویزیون (از جمله اینکه از کدام حالت ها اجتناب کنید)، تنظیم دقیق محل قرارگیری بلندگو، و چیدمان اتاق خود برای بهترین تجربه صوتی و تصویری. چه راهی برای دیدن در سال جدید.


۱۴٫ سال جدید، موسیقی جدید – در اینجا ۷ روش برای شارژ فوق العاده Spotify در سال ۲۰۲۴ آورده شده است

سه گوشی در پس‌زمینه سبز که برنامه Spotify را نشان می‌دهند

(اعتبار تصویر: آینده)

در حالی که برخی از نویسندگان TechRadar هستند حذف Spotify برای Tidal، برخی دیگر به سمت دیگری می روند و کاملاً از قدرت کشف موسیقی Spotify استقبال می کنند. روآن دیویس، دستیار تحریریه و کارآموز نویسنده TechRadar، دقیقاً این کار را انجام می دهد و برنامه هفت مرحله ای خود را برای فرار از اتاق های پژواک موسیقی و یافتن جواهرات پنهان در سال ۲۰۲۴ فاش کرده است.

روآن برای پشتیبان‌گیری از اعتبار خود، آمار Spotify Wrapped را دارد – ۴۸۶۵۰ دقیقه گوش دادن در سال ۲۰۲۳، شامل ۱۶۳۳ هنرمند در ۷۱ سبک. ما همچنین در مورد بیانسه ۰٫۰۱٪ برتر و یک ویرایشگر موسیقی سابق در اینجا صحبت می کنیم – بنابراین اگر به دنبال تبدیل شدن به یک کاربر قدرتمند Spotify در سال ۲۰۲۴ هستید، اینجا نقطه شروع است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tech/tech-resolutions-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *