Tencent بازی موبایلی معرفی نشده NieR را لغو کرد

طبق گزارشی جدید، تنسنت در حال توسعه یک بازی موبایل جدید برای سری Nier بود اما توسعه آن در دسامبر متوقف شد.

همانطور که توسط رویترزمنابع گفتند که این بازی تقریباً دو سال است که در حال توسعه بوده است. ظاهراً یک نسخه نمایشی داخلی قابل بازی وجود داشت که بخشی از مبارزات و داستان بازی را نشان می داد.

گفته می‌شود که این شرکت «در یافتن یک مدل درآمدزایی قانع‌کننده» برای جبران هزینه‌های بالای ورود تلفن همراه تلاش کرده است.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

منابع همچنین گفتند که Tencent تمایلی به پرداخت حق امتیاز بیش از ۱۰ درصد به صاحبان IP برای سازگاری تلفن همراه ندارد، که معمولاً انتظار می رود بین ۱۵ تا ۲۰ درصد باشد. به گفته منابع، این عوامل باعث شد که Tencent توسعه بازی را لغو کند، زیرا این بازی بسیار گران بود.

سری Nier در حال حاضر یک بازی موبایل دارد – تناسخ نییر در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد اما خواهد شد تعطیل کردن در ۲۹ آوریل، پس از دو سال و نیم خدمت.

علیرغم ادعای یوسوکه سایتو، تهیه کننده، نمی دانیم آینده سریال Nier چیست نییر ادامه خواهد داد تا زمانی که کارگردان عجیب و غریب یوکو تارو زنده است.

استراتژی اخیر Tencent این شرکت را دیده است به طور “تهاجمی” به دنبال سهام اکثریت باشید در شرکت های دیگر از جمله توسعه دهنده Dying Light Techland، Riot Games و Sumo Digital. شایعات اخیر حاکی از آن است که Tencent به دنبال این بوده است Dungeons & Dragons را از Hasbro خریداری کنیدچیزی که حتی Larian boxx Swen Vincke هم وارد عمل شد تا آن را رد کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/tencent-cancels-unannounced-nier-mobile-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *