Star Wars Jedi: Survivor بهترین امتیاز بازی را در جوایز گرمی دریافت کرد

استفن بارتون و گوردی هاب، آهنگسازان، در مراسم جوایز گرمی شب گذشته برای موسیقی Star Wars Jedi: Survivor برنده شدند.

این زوج از افرادی مانند آستین وینتوری و بیر مک کری برای بهترین موسیقی متن برای بازی های ویدیویی و سایر رسانه های تعاملی شکست خوردند.

نامزدهای دیگر عبارتند از Call of Duty: Modern Warfare 2 (سارا شاچنر). خدای جنگ راگناروک (خرس مک کری)؛ میراث هاگوارتز (پیتر موری، جی اسکات راکوزی و چاک ای. مایرز “دریا”)؛ و Stray Gods: The Roleplaying Musical (مونتن، سه پایه و آستین وینتوری).

جنگ ستارگان جدای بازمانده | تریلر نهایی بازیدر یوتیوب تماشا کنید

خبر برنده شدن توسط آهنگسازان و حساب های رسمی به اشتراک گذاشته شده است. اکانت EA Star Wars به ​​اشتراک گذاشته شده است: “نیرو در مراسم گرمی قوی است.”

بارتون و هاب تنها دومین نفری هستند که بعد از آن برنده این جایزه خاص در گرمی شدند نمایش جایزه سال گذشته معرفی خود را نشان داد. این جایزه به آهنگساز استفانی اکونومو برای توسعه Assassin’s Creed Valhalla’s Dawn of Ragnarok تعلق گرفت.

پیش از این، کریستوفر تین در سال ۲۰۱۰ برای آهنگی که برای Civilization 4 ساخته شده بود، بهترین تنظیم ساز را با خواننده (ها) دریافت کرد، در حالی که وینتوری در سال ۲۰۱۳ برای آهنگ Journey خود در بخش بهترین موسیقی متن برای بخش رسانه های تصویری نامزد شد.

سپس در سال ۲۰۲۲تنظیم کنندگان چارلی روزن و جیک سیلورمن برنده بهترین تنظیم، ساز یا کاپلا برای تنظیم بیگ باند Meta Knight’s Revenge از کربی سوپراستار شدند.

ما می‌خوانیم: «جنگ ستارگان جدی: بی‌تفاوتی دوست‌داشتنی بازمانده چیزی است که آن را به چنین انفجاری تبدیل می‌کند – اما عدم تمرکز واقعی آن را متوقف می‌کند. بررسی بازی.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-jedi-survivor-takes-home-best-gaming-score-at-grammy-awards?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *