The Elder Scrolls 6 – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

The Elder Scrolls 6 تاریخ انتشار هنوز مشخص نشده است. در واقع، از پنج سال پیش که فاش شد، چیز زیادی نشنیده ایم. جدا از یک تیزر تریلر، و برخی موارد لو رفته در اینجا و آنجا، بسیاری از بازی همچنان یک راز باقی مانده است.

چیزی که ما می توانیم به طور قطع به شما بگوییم این است که طومارهای بزرگ ۶ در حال توسعه است و این نسخه بعدی برای استودیوی بازی سازی Bethesda خواهد بود استارفیلد خارج شده است. با این وجود، واضح است که این بازی کاملاً راهگشا است، به خصوص پس از اظهارات اخیر فیل اسپنسر، رئیس Xbox. شرم آور است، با توجه به این که به راحتی یکی از مورد انتظارترین ها است بازی های آینده بیرون وجود دارد.

در اینجا چیزی است که ما در مورد آن می دانیم طومارهای بزرگ ۶ تاکنون، از جمله نگاهی به پلتفرم‌هایی که می‌توانیم انتظار راه‌اندازی آن را داشته باشیم. امیدواریم زودتر در مورد بازی بیشتر بشنویم. پس از انجام این کار، این صفحه به روز می شود.

The Elder Scrolls 6: cut to the chase

  • چیست؟ جانشین مورد انتظار Skyrim
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ TBC – اما شواهد حاکی از آن است که آن فقط روی رایانه شخصی و Xbox Series X|S وجود دارد

پلتفرم‌های The Elder Scrolls 6: آیا این یک انحصاری Xbox است؟

The Elder Scrolls 6 لوگو را نشان می دهد

(اعتبار تصویر: Bethesda)

پلتفرم برای طومارهای بزرگ ۶ هنوز تایید نشده‌اند، اما با توجه به خرید شرکت مادر Bethesda ZeniMax Media توسط مایکروسافت، انتشار آن بر روی رایانه‌های شخصی و Xbox Series S|X تقریباً قطعی است. آ PS5 با این حال، انتشار بسیار کمتر قطعی است، زیرا ممکن است مایکروسافت تصمیم بگیرد که بازی جدید Elder Scrolls را یک انحصاری Xbox بسازد. به طور مشابه، منتشر می شود ایکس باکس وان و PS4 بسیار بعید به نظر می رسد، زیرا استارفیلد نشان می دهد که Bethesda در حال حرکت از سخت افزارهای نسل آخر است.

آیا The Elder Scrolls 6 روی Xbox Game Pass عرضه خواهد شد؟

یک شخصیت از یک اژدهای آتش‌نفس در Skyrim پوشش می‌گیرد

(اعتبار تصویر: Bethesda)

طومارهای بزرگ ۶ در دسترس خواهد بود Xbox Game Pass در روز اول این بدان معناست که مشترکین می‌توانند بازی را بدون هزینه اضافی در همان روزی که برای بقیه منتشر می‌شود، تحویل بگیرند.

تریلر The Elder Scrolls 6

تنها فیلمی که ما از آن داریم طومارهای بزرگ ۶ یک کلیپ بسیار کوتاه از لوگوی بازی است. به غیر از این، ممکن است مدتی منتظر باشید تا بیشتر ببینید. این هم تریلر اعلامیه:

تنظیمات و داستان Elder Scrolls 6

The Elder Scrolls Online

(اعتبار تصویر: Bethesda)

ما حاضریم شرط ببندیم که مانند همه بازی های دیگر این سری، طومارهای بزرگ ۶ در قاره تامریل برگزار می شود. بازی‌های قبلی ما را به High Rock، Hammerfell، Morrowind، Cyrodil و Skyrim برده‌اند. Valenwood، Elsweyr، و Black Marsh بزرگترین مکان‌هایی هستند که برای کاوش باقی مانده‌اند. با این حال، حتی اگر این مناطق مکان های اصلی برای اکتشاف هستند، این بدان معنا نیست که Bethesda به مناطق بازی های قبلی باز نخواهد گشت.

شایعاتی وجود داشت که طومارهای بزرگ ۶ می تواند در Valenwood، خانه Bosmer. این منطقه ای از Tamriel است که Bethesda زیاد کاوش نکرده است و این بر اساس یک گزارش است. یادداشت داخلی Bethesda در این یادداشت به کارکنان Bethesda نسبت به استفاده از اصطلاحات Fallout: Nuka World، Elder Scrolls VI یا Project Greenheart هشدار داده شده است.

از روی کلیپ کوتاه E3 که از بازی داریم تشخیص آن سخت است. با این حال، از زمانی که نشان داده شد، افکار عمومی به سمت آن ایده حرکت کردند طومارهای بزرگ ۶ در هامرفل یا های راک می گذرد.

افزودن اعتبار به شایعه Hammerfell پستی از Elder Scrolls است توییتر حساب در پایان سال ۲۰۲۰٫ می‌گوید «گذشته را رونویسی کنید و آینده را ترسیم کنید» و تصویری را با منطقه Hammerfell بدون نقشه نشان می‌دهد. با این حال، این احتمال وجود دارد که این تیزر به آن مربوط نباشد طومارهای بزرگ ۶ اصلا

بدیهی است که ما که دنیای تامریل را می شناسیم به لطف Morrowind، Oblivion، Skyrim و بله، حتی The Elder Scrolls Online، کل جهان گستره ای واقعی از سرزمین ها و تنظیمات مختلف است که می توان بازی را در آنجا تنظیم کرد. ما یک چیز را به طور قطع می دانیم. هر کجا که در نهایت تنظیم شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که تعداد زیادی از ماموریت های جانبی را انجام دهیم.

اخبار The Elder Scrolls 6

سربازان جلوی یک ساختمان آجری سوار اسب می شوند

(اعتبار تصویر: Bethesda)

شایعات پنجره انتشار جدید

طبق یک سند جدید دادگاه فاش شده از FTC v. مایکروسافت انتظار می‌رود بازی The Elder Scrolls 6 در طول یا بعد از سال ۲۰۲۶ منتشر شود و ظاهراً قرار است تنها برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس منتشر شود.از طریق The Verge).

Elder Scrolls 6 هنوز در مراحل اولیه توسعه است
در مصاحبه ای با نشریه اسپانیایی Vandal (به عنوان ترجمه شده توسط گیم اسپاتپیت هاینز فاش کرد طومارهای بزرگ ۶ به احتمال زیاد هنوز راه درازی است

“این در حال توسعه است، اما در مراحل اولیه توسعه است.”

Fallout 5 بعد از The Elder Scrolls 6 عرضه می شود
در مصاحبه با IGNتاد هاوارد این را تایید کرد Fallout 5 پروژه بعدی Bethesda پس از آن خواهد بود طومارهای بزرگ ۶.

هاوارد به این نشریه گفت: «بله، Elder Scrolls 6 در مرحله پیش تولید است و می‌دانید، ما بعد از آن Fallout 5 را انجام خواهیم داد، بنابراین فهرست ما برای مدتی کاملاً پر شده است. ما پروژه های دیگری هم داریم که هر از گاهی به آنها نگاه می کنیم.»

Bethesda می‌خواهد برای درست کردن آن وقت بگذارد
طومارهای بزرگ ۶ احتمالاً هنوز چند سال دیگر باقی مانده است، اما این به این دلیل نیست که Bethesda عمداً پاشنه های خود را می کشد. در مصاحبه با IGNهنگام بحث در مورد شکاف بین Skyrim هاوارد گفت: “آیا قصد دارید شکافی بین ما داشته باشید؟” Skyrim و پیگیری؟ نمی توانم بگویم این چیز خوبی است. ای کاش می توانستم چوب دستی و بازی را که می خواستیم بسازیم تکان دهم؟ […] تازه اومده بیرون؟ “کاملا.”

با این حال، به گفته هاوارد، زمان مناسبی برای بتسدا بود تا چیز جدیدی را با آن امتحان کند استارفیلد و The Elder Scrolls Online به این معنی بود که فرنچایز Elder Scrolls در مکان نسبتا خوبی قرار داشت.

او افزود: «این گفته‌ها، همه چیز بیشتر از آنچه ما می‌خواهیم طول می‌کشد، اما می‌خواهیم مطمئن شویم که آن را درست انجام می‌دهیم. امیدواریم Elder Scrolls 6، شما نمی‌خواهید بگویید هی، ارزش آن را دارد. به نوعی صبر کنید، اما در مقابل این سریال ایستادگی می کند، زیرا در زمان عرضه به شیوه ای واقعا بزرگ و تاثیرگذار بوده است.”

این تمام چیزی است که تاکنون در مورد The Elder Scrolls 6 می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد بزرگترین بازی های آینده Xbox، مطمئن شوید که ما را بررسی کنید. راهنمای بازی های Xbox Series X جدید. در جای دیگر نگاه ما به آن است آنچه تاکنون در مورد Fallout 5 می دانیم.


منبع: https://www.techradar.com/news/elder-scrolls-6-release-date-news-and-rumors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *