The Last of Us برای فصل دوم کیتلین دیور را به عنوان ابی انتخاب می کند

شبکه HBO نقش ابی را برای فصل دوم سریال The Last of Us انتخاب کرده است.

مانند قبلا مشکوک بودکیتلین دیور این قسمت را ایمن کرده است. Dever در ابتدا برای نقش الی قبل از تبدیل شدن این اقتباس به یک برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده بود و این بازیگر بدون توجه پیر شده بود.

این هنرپیشه کتاب‌مارت و دوپسیک به جوئل پدرو پاسکال و الی بلا رمزی با شروع فیلمبرداری ماه آینده خواهد پیوست.

The Last of Us Part 2 Remastered’s Roguelike No Return Mode توضیح داده شده: بازی TLOU2 No Return PS5.در یوتیوب تماشا کنید

به اشتراک گذاری اخبار در شبکه های اجتماعی سگ شیطان گفت که از دیدن پیوستن کیتلین دیور به نمایش “هیجان زده” شده است. او با یک ایموجی عضلانی همراهش نوشت: «ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا سفر او را در تلویزیون ببینیم.

نیل دراکمن و کریگ مازین، خالقان سریال اضافه کردند: «فرآیند انتخاب ما برای فصل دوم مشابه فصل اول بود: ما به دنبال بازیگرانی در سطح جهانی هستیم که روح شخصیت‌ها را در منبع اصلی تجسم می‌دهند.

“هیچ چیز بیشتر از استعداد مهم نیست، و ما از اینکه مجری تحسین شده ای مانند کیتلین به پدرو، بلا و سایر اعضای خانواده ما ملحق می شود، هیجان زده هستیم” (با تشکر، THR).

در فید شبکه های اجتماعی خود، دراکمن او گفت که مشتاق است دوباره با دوور کار کند، زیرا این بازیگر قبلاً در Uncharted 4: A Thief’s End نقش دختر نت و النا را بازی کرده بود.

مجری برنامه همچنین یک ایموجی چکش و گرگ را اضافه کرد، که اشاره ای به شخصیت ابی در بازی بود (اما من دیگر نمی گویم).

فصل دوم سریال The Last of Us است به دلیل پخش در سال ۲۰۲۵. کل بازی دوم را پوشش نخواهد داد، اما خواهد داشت “خیلی بیشتر آلوده” نسبت به فصل اول.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-casts-kaitlyn-dever-as-abby-for-season-two

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *