The Morning After: آیا Call of Duty کنترل خود را بر گیمرها از دست می دهد؟

ندای وظیفه بازی می فروشد این کاری است که انجام می دهد. و معمولا هر سال در صدر جدول فروش قرار می گیرد. تقریباً هر سال از سال ۲۰۰۹٫ شبیه‌سازی‌های جنگی Activision (می‌توانیم آنها را تیراندازی اول شخص بنامیم، درست است؟) اغلب همین کار را انجام داد سال گذشته کمی متفاوت است: Call of Duty: Modern Warfare III در جایگاه دوم قرار گرفت.

برای انتقال کشش گرانشی از CoD زمانی که مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد – سازندگان سری بازی – مبارزه می کرد، سازنده ایکس باکس باید امتیازاتی را می داد و مطمئن می شد که بازی ها به پلی استیشن و دیگر پلتفرم ها می آیند. خرید را انجام دهید.

این بار اما میراث هاگوارتز – یک بازی بدون جنجال های خاص خود – آن را به مقام اول برد. این تنها بازی هری پاتر در یک دهه اخیر بود. در آن زمان، ۱۱ نسخه Call of Duty منتشر شد. سرفصل ها به کنار، سریال خواهد بود خوب. نکته دیگری که قابل ذکر است: سال ۲۰۲۲ Call of Duty: Modern Warfare II هنوز رتبه هفتم را گرفت.

– مت اسمیت

شما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

به واضح ترین تصویر سیاهچاله تا کنون نگاه کنید

جدیدترین کامپیوتر کوچک Ayaneo دقیقاً شبیه یک NES قدیمی است

هدفون Bose Ultra Open Earbuds روی گوش شما قرار می گیرد و قیمت آن ۳۰۰ دلار است

Indiana Jones and the Great Circle در اواخر امسال برای Xbox و PC عرضه می شودرا

اینستاگرام به نوجوانان جغد شب می گوید برنامه را ببندند و بخوابند

کاربران جوان‌تر نمی‌توانند Nighttime Nudges را خاموش کنند.

آخرین ویژگی ذهن آگاهی اینستاگرام، نوجوانان را هدف قرار می دهد. وقتی یک کاربر جوان‌تر بیش از ۱۰ دقیقه در Reels یا پیام‌های دی‌ام‌اش پیمایش می‌کند، برنامه به او پیشنهاد می‌کند برنامه را ببندد و به رختخواب برود. Nighttime Nudges به‌طور خودکار در حساب‌های نوجوان ظاهر می‌شود و غیرفعال کردن آن‌ها ممکن نخواهد بود. اینستاگرام مشخص نکرده است که آیا این ویژگی برای همه نوجوانان خواهد بود یا فقط زیر ۱۸ سال.

آیا می توانیم آن را برای ما بالای ۱۸ سال نیز تهیه کنیم؟

به خواندن ادامه دهید.

Vision Pro اپل در زمان راه اندازی به برنامه های YouTube و Spotify دسترسی نخواهد داشت

کاربران باید از یک مرورگر به آنها دسترسی داشته باشند.

The Morning After: آیا Call of Duty کنترل خود را بر گیمرها از دست می دهد؟
Engadget

مطابق با بلومبرگ، یوتیوب گوگل و اسپاتیفای در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توسعه اپلیکیشن Vision Pro اپل ندارند. یوتیوب برنامه iPad خود را برای دانلود روی هدست نیز در دسترس قرار نخواهد داد. برای این برنامه ها – از جمله Netflix – کاربران باید چیزها را از طریق مرورگر وب تماشا کنند. در بیشتر موارد، این به معنای از دست دادن توانایی تماشا یا گوش دادن به محتوای آفلاین است. مطابق با MacStories، اینستاگرام و فیسبوک متا نیز ممکن است در فروشگاه برنامه ویژن پرو وجود نداشته باشند. شرکت‌ها ممکن است منتظر باشند ببینند آیا ارزش اختصاص منابع برای هدست ۳۵۰۰ دلاری را دارد یا خیر – اپل واچ برای ایجاد کتابخانه برنامه‌های خود زمان برد.

به خواندن ادامه دهید.

Rabbit R1 پاسخ های به روزی را ارائه می دهد که توسط هوش مصنوعی Perplexity ارائه می شود

نه، من هم در مورد Perplexity چیزی نشنیده ام.

TMA
خرگوش

راه اندازی Rabbit R1 بسیاری از سوالات را بی پاسخ گذاشت و برخی از ما نسبت به آن محتاط هستیم کاندیدای بخار افزار از CES امسال اکنون، Rabbit فاش کرده است که کدام LLM (مدل زبان بزرگ) تعامل دستگاه را تقویت می کند: Perplexity. خوشبختانه نیازی به پرداخت هزینه اشتراک نخواهید داشت. ۱۰۰۰۰۰ خریدار اول R1 یک سال Perplexity Pro را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این سرویس پیشرفته پشتیبانی آپلود فایل، سهمیه روزانه بیش از ۳۰۰ درخواست پیچیده را اضافه می کند. Perplexity یک استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو با سرمایه گذاری NVIDIA و Jeff Bezos است.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-is-call-of-duty-losing-its-grip-on-gamers-121526020.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-is-call-of-duty-losing-its-grip-on-gamers-121526020.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *