رئیس شرکت می گوید که Square Enix باید خروجی بازی خود را متنوع کند

تاکاشی کیریو، رئیس اسکوئر انیکس معتقد است که این شرکت باید خروجی بازی خود را متنوع کند، اما همچنین بر روی نسخه های کمتری تمرکز کند.

نظرات Kiryu از طرف یک سرمایه گذار است پرسش و پاسخ از نوامبر که اخیراً به زبان انگلیسی منتشر شد، در آن او به سؤالات متعددی پرداخت – به ویژه در مورد برنامه تجاری میان مدت شرکت و آنچه Kiryu به عنوان “تنوع محدود مجموعه عنوان ما” توصیف کرد.

او گفت: «از آنجایی که ما IP های قوی مانند فرنچایزهای Dragon Quest و Final Fantasy داریم، معتقدم که ما بیش از حد به سبک ها یا ژانرهای گیم پلی خاصی متکی بوده ایم. در همین حال، سلایق مشتریان در بازار بازی متنوع شده است و مشتریان از محتوای ژانرهای مختلف لذت می برند.

به مقصد تولد دوبارهدر یوتیوب تماشا کنید

Kiryu همچنین موفقیت بازی های کوچکتر مانند PowerWash Simulator را دلیلی بر نیاز به تنوع بیان کرد. وی گفت: “من می خواهم با تقویت قابلیت های توسعه داخلی خود مهارت توسعه خود را افزایش دهم تا بتوانیم به تنوع بیشتری در مجموعه عنوان خود دست یابیم.”

به طور همزمان، Kiryu معتقد است که این شرکت باید روی نسخه های کمتری تمرکز کند. او گفت: «در بلندمدت، ما باید بخش داخلی عملکرد توسعه خود را تقویت کنیم. “به طور دقیق تر، منظور من این است که ما می خواهیم منابع توسعه خود را بر روی عناوین جدیدی که با دقت انتخاب شده اند متمرکز کنیم و در سطح بالایی از کیفیت توسعه دهیم. در عین حال، به جای تمرکز صرف بر روی عناوین اصلی، می خواهیم روی عناوین جدید نیز بپردازیم. چالش‌ها، تا حدی به این دلیل که همانطور که قبلاً اشاره کردم، می‌خواهیم به تنوع مجموعه عناوین خود بیافزاییم و در عین حال توسعه دهندگان خود را قادر می‌سازیم تا مجموعه مهارت‌های خود را گسترش دهند.”

Kiryu در مورد لاغری خط تولید اضافه کرد: “از آنجایی که نیازهای مشتریان ما و انواع دستگاه های موجود متنوع شده است، ما سعی کرده ایم تا با توسعه عناوین مختلف به جای تمرکز بر عناوین خاص، بهترین ها را تولید کنیم. من معتقدم که این منجر به تجزیه منابع ما شده است.

“بازار به طور فزاینده ای بین عناوین بلاک باستر و مستقل دو قطبی شده است، اما من احساس می کنم که ما عناوین زیادی را توسعه داده ایم که در وسط قرار دارند. من می خواهم در آینده تمایزات واضح تری ایجاد کنم.”

در سال ۲۰۲۲، Square Enix مجموعه‌ای از بازی‌های با بودجه متوسط ​​را در نیمه دوم سال به‌سرعت منتشر کرد: Star Ocean: The Divine Force، Harvestella، Valkyrie Elysium، The DioField Chronicle، Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion و غیره. . در حالی که بازی‌ها به‌صورت جداگانه قوی هستند، این به وضوح برای Square Enix و مصرف‌کنندگان بسیار زیاد بود.

این نیاز به تنوع نیز پس از تصمیم Square Enix در سال ۲۰۲۲ جالب است استودیوهای غربی خود را به گروه Embracer بفروشدکه مسلماً ممکن است تنوعی را ایجاد کرده باشد.

بازگشت به پرسش و پاسخ، و Kiryu نیز به اهمیت آینده اعتراف کرد فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره به عنوان “بزرگترین متغیری که توانایی ما برای دستیابی به هدف درآمد عملیاتی کل سال ۵۵٫۰ میلیارد ین بر اساس آن است.”

علاوه بر این، او از بازی موبایل Final Fantasy 7 Ever Crisis به عنوان یک سودمند بالقوه و همچنین عملکرد قوی در Q4 و فراتر از آن از Final Fantasy 14 نام برد که برای انتشار الحاقیه بعدی آماده شده است. داونتریل.

قبل از تولد دوباره، اسکوئر انیکس مطمئناً با بازی بعدی خود، یعنی بازی، تنوع بخشیده است تیم آنلاین شوتر Foamstarsکه ماه آینده به پلی استیشن پلاس می رسد.


منبع: https://www.eurogamer.net/square-enix-must-diversify-its-gaming-output-company-president-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *