The Morning After: شایعات آیفون تاشو، قرارداد جدید Rogan با Spotify و موارد دیگر

به آخر هفته خوش آمدید ابتدا Vision Pro ما را بخوانید مرور، اما همچنین سعی کنید مستقیماً به آواتار Vision Pro Devindra نگاه نکنید. من فکر می کنم ممکن است باشد نفرین شده. بله، چشم انداز اپل در مورد آینده محاسباتی اینجاست تا از هزاران دلار استفاده کنند. به شوخی می‌گویم: اپل هوش خود را به AR، رابط‌های ژست‌های حرکتی و فناوری بالا (این صفحه‌نمایش‌ها!) آورده است تا فک‌ها را در سرتاسر جهان رها کند. اما ممکن است هنوز به یکی نیاز نداشته باشید. ما همچنین به بزرگ‌تر شدن بزرگترین پادکست در جهان و شایعات همیشگی آیفون تاشو اشاره می‌کنیم. ممکن است این اتفاق بیفتد، اما احتمالاً ابتدا یک iPad تاشو خواهید داشت.

این هفته:

↩️????↪️: طبق گزارش ها، اپل نمونه های اولیه آیفون تاشو ساخته است

????????: بررسی اپل ویژن پرو: آزمایش بتا در آینده

????️????????‍????: قرارداد ۲۵۰ میلیون دلاری جو روگان با اسپاتیفای

این را بخوان:

آیا برای ساختن یک گوشی هوشمند رقابتی در سال ۲۰۲۴ به تمام ترفندهای هوش مصنوعی زیر نور خورشید نیاز دارید؟ خب، OnePlus اینجاست تا این را ثابت کند. این وان پلاس ۱۲ عملکرد سریع و عمر باتری بهتری نسبت به گلکسی اس ۲۴ پلاس دارد، همراه با دوربین های محکم و صفحه نمایش عالی با ۲۰۰ دلار کمتر. ترفندهای هوش مصنوعی کمی وجود دارد، اما چیزی از عمر باتری عالی، دوربین‌های با وضوح بالا و قیمت ۸۰۰ دلار کم نمی‌کند. بررسی کامل درست همین جا.

ایمیل را بیشتر از ویدیو دوست دارید؟ همینجا مشترک شوید برای گزارش های روزانه، مستقیماً به صندوق ورودی خود مراجعه کنید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-foldable-iphone-rumors-rogans-new-spotify-deal-and-more-160006214.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-foldable-iphone-rumors-rogans-new-spotify-deal-and-more-160006214.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *