Pocketpair خالق Palworld می‌گوید «به شدت کمبود افراد» دارد تا توسعه‌دهندگان بیشتری را جذب کند.

Palworld سازنده Pocketpair اذعان کرده است که برای کمک به این ویروس که شتاب خود را حفظ کند، «بسیار کم توسعه‌دهنده» است.

این استودیو در توییتی که در حساب ژاپنی X/Twitter این شرکت منتشر کرد، گفت: «هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد» و به دنبال «افرادی در همه موقعیت‌ها» است که در «هر نوع موتوری» تجربه داشته باشند. با این حال، به طور خاص، Pocketpair مایل است با توسعه دهندگان متخصص در برنامه ریزی و مهندسی پروژه صحبت کند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

“در Palworld، ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما تعداد زیادی از افراد برای پیوستن به ما کم است.” استودیو گفت، همانطور که توسط ترجمه شده است PC Gamer. «ما برای همه پست ها به دنبال افراد هستیم، اما به ویژه به دنبال برنامه ریزی و مهندس هستیم!

“ما به دنبال افراد با تجربه در هر نوع موتوری هستیم، بنابراین اگر علاقه مند به ایجاد یک نوع کاملا جدید از بازی هستید، لطفا درخواست دهید!”

Pocketpair اخیراً یک پچ منتشر کرده است این اطمینان حاصل می کند که تمام دوستانی که به مزرعه پرورش فرستاده می شوند دیگر آنقدر از تولید مثل خسته نمی شوند که به خواب می روند و هرگز بیدار نمی شوند.

علاوه بر این راه حل نجات جان، این استودیو همچنین به خرابی های بازی پرداخته است که باعث خراب شدن داده های ذخیره شده در زمانی که تعداد دوستان گرفته شده توسط انجمن به حدود ۷۰۰۰ نفر می رسد. وارد جزئیات نشده است


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-creator-pocketpair-says-it-is-overwhelmingly-short-of-people-in-an-appeal-for-more-developers?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *