The Morning After: طبق گزارش ها، اپل چندین نمونه اولیه آیفون تاشو ساخته است

مطابق با اطلاعاتاپل ایجاد کرده است دو نمونه اولیه آیفون تاشو به سبک تاشو، اگرچه همه آنها در مراحل اولیه توسعه هستند. اگر قرار بود اپل با آیفون‌های تاشو پیش برود، احتمالاً حداقل تا سال ۲۰۲۶ به بازار نمی‌آمدند.

شرکت‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به مشکلات فنی تاشوها رسیدگی کنند. اولین گوشی سامسونگ گلکسی فولد به‌طور بدنام بین دو نیمه صفحه‌نمایش شکاف داشت که زباله‌ها در آن فرو ریختند. ثانیاً، طراحان اپل ایجاد یک آیفون تاشو که به اندازه کافی متقاعد کننده باشد تا فراتر از شکل فعلی آیفون وجود داشته باشد، دشوار بوده است. علاوه بر این چالش ها، مهندسان می خواستند هر ضلع را به اندازه یک آیفون معمولی نازک کنند، بنابراین در صورت تا شدن تقریباً به همان ضخامت خواهد بود. اما با توجه به اندازه باتری و محدودیت های نمایشگر، این فناوری هنوز وجود ندارد.

به نظر می رسد احتمال بیشتری وجود دارد که اولین دستگاه تاشو اپل ممکن است یک آیپد باشد که طبق گزارش ها از سال ۲۰۲۰ روی آن کار می کند. این شرکت در تلاش است تا از چین خوردگی که در مرکز نمایشگرهای تاشو پس از تا شدن های مکرر ظاهر می شود، جلوگیری کند. اپل همچنین ظاهراً سعی می‌کند مطمئن شود که صفحه نمایش هنگام باز شدن کاملاً صاف است و هیچ ضربه‌ای در وسط آن وجود ندارد.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

YouTube TV گزینه بهبودیافته ۱۰۸۰p را اضافه می کند

این شرکت می‌گوید این «بالاترین کیفیت ویدیویی» است که می‌تواند ارائه دهد.

Google تنظیمات جدیدی به نام ۱۰۸۰p Enhanced را برای مشترکین YouTube TV و Primetime Channels ارائه می کند. تنظیمات ۱۰۸۰p Enhanced با نرخ بیت ارتقا یافته خود وضوح ۱۰۸۰p60 موجود را بهبود می بخشد. در حالی که وضوح آن یکسان است، بیت ریت بهتر تصاویر بهتری را ارائه می دهد.

گوگل این به‌روزرسانی را پس از انتشار پست یکی از کاربران Reddit در این پلتفرم تأیید کرد. در پاسخ گفته شد که تنظیمات ۱۰۸۰p Enhanced «بالاترین کیفیت ویدیوی ما را ارائه می‌کند». کاربران Reddit که قبلاً به ۱۰۸۰p Enhanced دسترسی دارند گزارش می دهند که وضوح برای همه کانال های مشابه ۱۰۸۰p60 مانند Paramount و Syfy در دسترس است.

به خواندن ادامه دهید.

بررسی OnePlus 12

یک پرچمدار بیهوده با قیمتی عالی.

The Morning After: طبق گزارش ها، اپل چندین نمونه اولیه آیفون تاشو ساخته است
Engadget

OnePlus 12 عملکرد سریع و عمر باتری بهتری نسبت به Galaxy S24+ دارد، همراه با دوربین های محکم و صفحه نمایش عالی با قیمت ۲۰۰ دلار کمتر. ترفندهای هوش مصنوعی کمی وجود دارد، اما این چیزی از عمر باتری عالی، دوربین‌های با وضوح بالا و قیمت ۸۰۰ دلاری آن کم نمی‌کند. بررسی کامل ما را بررسی کنید.

به خواندن ادامه دهید.

ChatGPT تصاویر تولید شده توسط DALL-E 3 را به صورت دیجیتال برچسب گذاری می کند

برای مبارزه با اطلاعات غلط

OpenAI اکنون ابرداده های منشأ را در تصاویر ایجاد شده با ChatGPT در وب و DALL-E 3 API اضافه می کند. ابرداده از استاندارد باز C2PA (ائتلاف برای منشأ و اعتبار محتوا) پیروی می کند، بنابراین وقتی تصویری در ابزار تأیید اعتبار محتوا آپلود می شود، می توانید منبع آن را ردیابی کنید. متأسفانه، همه اینها به راحتی قابل دور زدن است: فقط زمانی کار می کند که ابرداده دست نخورده باشد. اگر یک تصویر تولید شده با هوش مصنوعی را بدون ابرداده آپلود کنید کار نمی کند – مانند هر اسکرین شات یا تصویری که از رسانه های اجتماعی گرفته شده است.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-has-reportedly-made-multiple-foldable-iphone-prototypes-121520008.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-has-reportedly-made-multiple-foldable-iphone-prototypes-121520008.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *