The Morning After: FCC می خواهد تماس های رباتیک با صدای هوش مصنوعی را غیرقانونی کند

صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی با تقلید از افراد مشهور و سیاستمداران، مبارزه با تماس های رباتیک را برای کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) سخت تر می کند. جسیکا روزنورسل، رئیس FCC، از کمیسیون می‌خواهد که تماس‌هایی را که از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، به‌عنوان مصنوعی تشخیص دهد و از فناوری‌های شبیه‌سازی صدا در تماس‌های رباتیک استفاده کند. غیر مجاز.

بر اساس قانون حمایت از مصرف کننده تلفنی FCC (TCPA)، صدای مصنوعی یا ضبط تماس با محل سکونت برخلاف قانون است. اگر تماس‌های صوتی تولید شده توسط هوش مصنوعی طبق قانون موجود غیرقانونی شناخته شوند، به دادستان‌های کل کشور «ابزارهای جدیدی» برای سرکوب کلاهبرداران ارائه می‌شود.

پیشنهاد FCC اندکی پس از آن صورت می گیرد که برخی از ساکنان نیوهمپشایر با جعل هویت رئیس جمهور جو بایدن تماس گرفتند و از آنها خواسته بود در انتخابات مقدماتی ایالت خود رای ندهند. یک شرکت امنیتی تجزیه و تحلیل کاملی از تماس انجام داد و تشخیص داد که با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی توسط استارتاپی به نام ElevenLabs ایجاد شده است. این شرکت متعاقباً حساب مسئول پیام را مسدود کرد.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

Comcast موافقت می کند که نام تجاری گمراه کننده ۱۰G را از بین ببرد

زیرا اینترنت Comcast خیلی سریعتر از رقبا نیست.

Comcast برندسازی شبکه Xfinity 10G خود را متوقف می‌کند تا خدمات اینترنتی خود را توصیف کند، پس از اینکه هیئت ملی بررسی تبلیغات (NARB) دریافتند که این اصطلاح می‌تواند مصرف‌کنندگان را گمراه کند که خدمات تلفن همراه و پهنای باند Comcast سرعت بسیار بیشتری نسبت به شبکه‌های نسل فعلی ارائه می‌دهند.

به خواندن ادامه دهید.

گوگل ابزارهای مولد هوش مصنوعی را در Maps آزمایش می کند

ربات هایی برای کمک به شما برای رسیدن به آنجا.

گوگل هوش مصنوعی مولد را به Maps اضافه می کند. این ویژگی در دسترسی اولیه است و فقط در مناطق خاصی و برای اعضای منتخب Local Guides در دسترس است. این به شما امکان می دهد با استفاده از زبان طبیعی با برنامه صحبت کنید تا مکان های جدید را کشف کنید. از برنامه بپرسید که به دنبال چه چیزی هستید، مانند نوع خاصی از رستوران، و مدل‌های زبان بزرگ شرکت، اطلاعات همه فهرست‌های آن را به همراه اطلاعات بینش اعضای انجمن تجزیه و تحلیل خواهند کرد.

موتور توصیه همچنین آنچه را که در گذشته پرسیده‌اید به خاطر می‌آورد و امیدواریم پیشنهادات آینده را تقویت کند.

به خواندن ادامه دهید.

تیلور سویفت و دیگر آهنگ‌های یونیورسال موزیک در حال ناپدید شدن از TikTok هستند

این شرکت پس از شکست در مذاکرات به قول خود عمل کرد.

The Morning After: FCC می خواهد تماس های رباتیک با صدای هوش مصنوعی را غیرقانونی کند
ایوان آگوستینی

گروه موسیقی یونیورسال (UMG) پس از تهدید به انجام این کار در اوایل این هفته، کاتالوگ اجراکنندگانی را که نمایندگی می کند، از جمله تیلور سوئیفت، دریک، بیلی آیلیش، ویکند و دیگران را جمع آوری می کند. دیگر آهنگی در نمایه برخی از برجسته‌ترین هنرمندان جهان فهرست نشده است و هر موسیقی UMG که در ویدیوهای TikTok نمایش داده می‌شود، در آینده بی‌صدا می‌شود. یونیورسال قبلاً گفته بود که TikTok می‌خواهد «کسری» از نرخ پرداخت شده توسط سایر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی را بپردازد.

به خواندن ادامه دهید.

Meta’s Reality Labs بهترین سه ماهه خود را داشته است و ۴ میلیارد دلار ضرر کرده است

درست خواندید

TMA
جاش ادلسون از طریق گتی ایماژ

این تصویر عالی برای این داستان است. Reality Labs، بخش متا برای AR، VR و متاورس، به لطف هدست‌های Quest و عینک هوشمند Ray-Ban Meta، در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرد. با این حال، این بخش همچنان ۴٫۶ میلیارد دلار در سه ماهه و بیش از ۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۳ از دست داد. .

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-the-fcc-wants-to-make-ai-voiced-robocalls-illegal-121559520.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-the-fcc-wants-to-make-ai-voiced-robocalls-illegal-121559520.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *