TikTok در مورد ۳۰ روز در کشتی هیجان‌زده می‌شود، اما آیا باید اینطور باشد؟

از میان تمام بازی‌هایی که افراد در TikTok می‌توانند هیجان‌زده شوند، تصمیم گرفته‌اند که یکی از آن‌ها مربوط به حمل کانتینر باشد – یکی در مورد زنده ماندن در دریا روی انبوهی از کانتینرهای حمل‌ونقل به مدت ۳۰ روز. این ۳۰ روز در کشتی نامیده می شودبه درستی و تا حدودی صراحتاً، و هنوز منتشر نشده است، اما یک تریلر در حال اشتراک‌گذاری است که شخصیتی را نشان می‌دهد که مجموعه‌ای بی پایان از ظروف را باز می‌کند تا یخچال، پهپاد، موتور سیکلت، اره برقی، تلویزیون، دوچرخه‌های چهارچرخ را پیدا کند – همه نوع کالا. که ممکن است به خارج از کشور ارسال شود. من نمی‌دانم چرا به یک دوچرخه چهارچرخ روی انبوهی از کانتینرهای حمل و نقل نیاز دارید.

بقیه تریلر کمی از ساختمان پایه را نشان می دهد – قسمت مورد علاقه من جایی است که متن روی صفحه عبارت است از “تنها ماموریت: زنده ماندن!”، در حالی که ما تماشا می کنیم که بازیکنی یک تلویزیون صفحه تخت را در نزدیکی چند مبل قرار می دهد – و همچنین کمی. اکتشاف زیر آب که در آن نهنگ ها و کوسه ها را خواهید یافت. یا حداقل من فکر می کنم آنها کوسه هستند – تشخیص آن سخت است. اگرچه واقعاً مهم نیست. مهم این است که کل ماجرا مضحک است. فکر نمی‌کنم کسی تا به حال به فکر راه‌اندازی یک بازی کاردستی بقا در یک کشتی در حال غرق شدن مملو از کانتینر باشد، و به همین دلیل است که اکنون همه در مورد آن هیجان‌زده شده‌اند.

در کانتینرهای حمل و نقل نیز هیجان ذاتی وجود دارد، اینطور نیست؟ چه چیزی در داخل است، ما تعجب می کنیم. یک برنامه کامل در تلویزیون در مورد آن وجود دارد به نام Container Wars، که حتماً در مقطعی آن را تماشا کرده اید – سال هاست که در حال پخش است. ایده این است که کانتینرهای حمل و نقل به طور ناگهانی باز می شوند تا انواع گنجینه هایی که هنوز تأیید نشده اند را در داخل آن آشکار کنند، سپس مردم آنجا لحظاتی را دارند تا تصمیم بگیرند که چه چیزی ارزش پولشان را دارد و سپس برای آن پیشنهاد بدهند. آنها چه خواهند یافت؟ این به طرز نگران کننده ای قانع کننده است – همانطور که این هیجان جمعی در TikTok است.

تریلر ۳۰ Days on Ship که در حال اشتراک‌گذاری است.در یوتیوب تماشا کنید

من بیشتر از آنچه که احتمالاً باید اعتراف کنم، صبح دوشنبه خود را صرف جستجوی اطلاعات در مورد کانتینرهای حمل و نقل کرده ام. آیا می‌دانستید، برای مثال، هر سال تقریباً ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کانتینر در دریا گم می‌شود و – به طرز شگفت‌انگیزی – ممکن است یک کانتینر ۲۰ فوتی تا ۱۷۱ روز طول بکشد تا غرق شود؟ تمام آن گنج، فقط به اطراف می چرخید. شاید این بازی چندان دور از ذهن نباشد. آن حقایق از شرکتی که کانتینرهای حمل و نقل را به خانه های موقت تبدیل می کندبه هر حال، و من هیچ ایده ای ندارم که آنها درست هستند یا نه، اگرچه این مرا به یاد کانتینرهای حمل و نقل می اندازد که به خانه هایی که در آن زندگی می کنم تبدیل شده اند – من حتی موهایم را یکی از آنها کوتاه کردم.

همچنین من را به یاد بازی تخته ای کانتینر حمل و نقل می اندازد که مت جارویس در مورد آن نوشته بود، تحت عنوان باورنکردنی، “Container، یک بازی رومیزی با خسته کننده ترین تم قابل تصور، یکی از هیجان انگیزترین تجربیاتی است که تا به حال داشته ام.” و این مرا به یاد احساسات اد تورن می اندازد “یکی باید یک بازی در مورد کانتینرهای حمل و نقل بسازد” قطعه

اما من باید مراقب این هیجان جمعی باشم، زیرا من بازی را انجام نداده ام بنابراین نمی دانم چقدر ممکن است خوب یا بد باشد، اگرچه منتظر شگفتی نیستم و تصور من این است که این بازی جدید خواهد بود. به سرعت از بین برود من همچنین از ناشر بازی به آن ضمیمه می دانم، PlayWay، زیرا شهرت مشکوکی دارد. این شرکت مسئول بازی هایی مانند Car Mechanic Simulator، Contraband Police، House Flipper، Thief Simulator، Ship Graveyard Simulator، Hairdresser Simulator، و بسیاری از موارد دیگر است. دومین شرکت بزرگ بازی در لهستان پس از CD Projekt. واضح است که کاری را درست انجام می دهد. اما همچنین بازی‌های بیشتری را نسبت به آنچه که می‌سازد اعلام می‌کند، به این معنی که بسیاری از تریلرها ماکت‌آپ هستند، پس چه کسی می‌تواند بگوید که واقعاً چه مقدار از ۳۰ Days on Ship وجود دارد؟

همچنین، ویدیوی ۳۰ روز در کشتی TikTokموفق ترین، با ۶٫۴ میلیون بازدید: توسط شخصی که بازی را توسعه می دهد پست شده است، بنابراین به بازاریابی نزدیک تر است تا ویدیویی که از هیجان طبیعی به وجود آمده است. اما آیا این مهم است؟ چیزی برای گفتن وجود ندارد که نمی‌توانید کار خود را در TikTok به اشتراک بگذارید، و چیزی برای گفتن وجود ندارد که نمی‌توانید آن را در آنجا تبلیغ کنید. واضح است، با قضاوت بر اساس انجمن استیم برای ۳۰ روز در کشتی، و موضوعاتی با عنوان “Tiktok من را به اینجا بفرست” و “همین الان این را در TikTok دیدم”، کار می کند. با این حال، این یک یادآوری است که همیشه به این فکر کنید که هیاهوی چیزی از کجا سرچشمه می گیرد.

پس زنده ماندن روی انبوهی از کانتینرهای حمل و نقل در یک بازی یک چیز است، و من خوشحالم که اینطور است. ایده های عجیب و غریب من اینجا هستم. بعد از یک هفته از در ساخت بازی بلبل بقا، سرم را به سنگ کوبیدم، می توانم با کمی تسکین انجام دهم. با این حال، زمانی که کانتینر حمل و نقل ۳۰ روز در کشتی را باز کنیم، دقیقاً چه چیزی را خواهیم دید.


منبع: https://www.eurogamer.net/tiktok-is-getting-excited-about-30-days-on-ship-but-should-it-be?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *