TikTok می گوید از زمان شروع جنگ اسرائیل و حماس، میلیون ها حساب جعلی را حذف کرده است

TikTok در حال عقب‌نشینی از منتقدانی است که ادعا می‌کنند برنامه ویدیویی در بحبوحه جنگ اسرائیل و حماس در وظایف نظارت بر محتوا کوتاهی کرده است. که در بیانیهاین شرکت جزئیات جدیدی درباره تعداد حساب‌ها و ویدئوهایی که از زمان حملات ۷ اکتبر توسط حماس حذف کرده است، ارائه کرد.

به گفته TikTok، بیش از ۹۲۵۰۰۰ ویدیو «در منطقه درگیری» و میلیون‌ها «محتوا» دیگر را از سراسر جهان حذف کرده است. این شرکت همچنین گفت که در هفته‌های اخیر “مزاحمات جعلی” را تجربه کرده است. از ۷ اکتبر، ما بیش از ۲۴ میلیون حساب جعلی را در سراسر جهان و بیش از نیم میلیون نظر ربات را در مورد محتوای تحت هشتگ‌های مرتبط با درگیری حذف کرده‌ایم.»

جزئیات جدید در حالی منتشر می‌شوند که TikTok با بررسی‌های فزاینده‌ای در مورد اینکه چگونه برنامه‌اش محتوای مرتبط با درگیری‌های جاری را توصیه می‌کند، مواجه شده است. مطابق با NBC News برخی از قانونگذاران اخیرا تشدید درخواست آنها برای ممنوعیت برنامه در میان است ادعاها که الگوریتم TikTok به طور نامتناسبی محتوای طرفدار فلسطین را تبلیغ می کند. TikTok در به روز رسانی خود گفت که چنین ادعاهایی بر اساس “تحلیل نامناسب” داده های آن است.

این شرکت گفت: «متاسفانه برخی از مفسران نادرست کار ما را برای جلوگیری از گسترش سخنان نفرت انگیز و اطلاعات نادرست پیرامون بحران اسرائیل و غزه، به ویژه در رابطه با یهودی ستیزی، توصیف کرده اند. طی چند روز گذشته، تجزیه و تحلیل نامناسبی از داده‌های هشتگ TikTok در مورد مناقشه انجام شده است که باعث شده است برخی از مفسران به دروغ القا کنند که TikTok محتوای طرفدار فلسطین را به جای محتوای طرفدار اسرائیل به کاربران آمریکایی منتقل می‌کند. این شرکت افزود که در ایالات متحده، هشتگ #standwithisrael از ۷ اکتبر ۴۶ میلیون بار مشاهده شده است، در حالی که #standwithpalestine 29 میلیون بار مشاهده شده است.

TikTok تنها پلتفرمی نیست که با نظارت فزاینده روی سیاست‌های تعدیل خود مواجه می‌شود، زیرا تنش‌های پیرامون درگیری به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی سرایت می‌کند. متا مواجه شده است اتهامات حساب‌های اینستاگرامی را که در مورد شرایط غزه پست می‌کردند، «سایه‌بان» کرد و آن را به یک «اشکال» نسبت داد. X که قبلاً توییتر نامیده می شد، با اتحادیه اروپا سر و کار دارد تحقیق و بررسی در برخورد با اطلاعات نادرست مربوط به درگیری.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tiktok-says-its-removed-millions-of-fake-accounts-since-start-of-israel-hamas-war-231851792.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/tiktok-says-its-removed-millions-of-fake-accounts-since-start-of-israel-hamas-war-231851792.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *