Tomb Raider 1-3 Remastered هشدار محتوای نژادی و قومیتی را اضافه می کند

Tomb Raider 1-3 Remastered با یک هشدار محتوایی شروع می شود که توضیح می دهد این سه گانه حاوی “تصویرهای توهین آمیز از مردم و فرهنگ هایی است که ریشه در تعصبات نژادی و قومی دارند”.

در این پیام آمده است که این تصاویر “غیرقابل توجیه” هستند، اما دست نخورده نگه داشته شده اند تا گنجاندن “عمیقا مضر” آنها را تصدیق کنند و از آن درس بگیرند.

در بیانیه جزئیاتی در مورد عناصر خاصی از بازی ها وجود ندارد – اگرچه یک نمونه محتمل را می توان در Tomb Raider 3 پیدا کرد، طرفداران بازی های Eurogamer به من می گویند، جایی که ساکنان کلیشه ای جزایر جنوبی اقیانوس آرام با کمان و تیر به لارا کرافت حمله می کنند.


Tomb Raider 1-3 Remastered هشدار محتوای نژادی و قومیتی را اضافه می کند


تریلر معرفی بازی Tomb Raider 1-3 Remastered.

بیانیه افتتاحیه بازی، اولین بار توسط IGNبه طور کامل در تصویر زیر قابل مشاهده است.


هشدار Crystal Dynamics به بحث Remastered Tomb Raider 1-3 درباره محتوای توهین آمیز بازی اضافه شد.
اعتبار تصویر: کریستال داینامیکس / یوروگیمر

در متن کامل آن آمده است:

بازی‌های این مجموعه حاوی تصاویر توهین‌آمیز از مردم و فرهنگ‌هایی است که ریشه در تعصبات نژادی و قومیتی دارند. این کلیشه‌ها عمیقاً مضر، غیرقابل توجیه هستند و با ارزش‌های ما در کریستال داینامیکس همخوانی ندارند.

به جای حذف این محتوا، ما انتخاب کرده‌ایم که آن را به شکل اصلی و بدون تغییر در اینجا ارائه کنیم، به این امید که تأثیر مضر آن را بپذیریم و از آن درس بگیریم.»

اظهاراتی مانند این هنوز در بازی‌های ویدیویی نادر است، اگرچه سرویس‌های پخش آنلاین از آن‌ها برای پرچم‌گذاری عناصر سریال‌های تلویزیونی قدیمی‌تر و فیلم‌هایی که اکنون به‌طور گسترده‌ای توهین‌آمیز ارزیابی می‌شوند، استفاده می‌شوند.

Tomb Raider 1-3 Remastered فردا، ۱۴ فوریه – تولد لارا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴، PS5، سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود.

جدید موارد اضافه شده به Tomb Raider 1-3 Remastered شامل حالت عکس استتوانایی جابه‌جایی کنترل‌های مدرن‌تر، آیتم‌های سه‌بعدی برای جایگزینی اسپرایت‌های مسطح دوبعدی، بهبود نور، انیمیشن‌ها و سایر تصاویر.


منبع: https://www.eurogamer.net/tomb-raider-1-3-remastered-adds-racial-and-ethnic-content-warning?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *