Twitch خط مشی لباس را به روز می کند تا برهنگی ضمنی را ممنوع کند

توییچ خط مشی لباس خود را برای ممنوعیت برهنگی ضمنی در پلتفرم استریم به روز کرده است که از امروز اجرایی می شود.

این به روز رسانی در پاسخ به موج اخیر پخش کننده هایی است که از نوارهای سانسور سیاه یا آیتم هایی برای مسدود کردن بدن خود استفاده می کنند که به معنای برهنگی کامل یا جزئی است.

نت های کششی، در یک پست جدید وبلاگ در مورد تغییر“در حالی که اکثر پخش کننده ها این محتوا را به طور مناسب با برچسب تم های جنسی برچسب گذاری کرده اند و لباس هایی را پشت جسم یا خارج از قاب دوربین می پوشند، برای بسیاری از کاربران، تصاویر کوچک این محتوا می تواند تجربه آنها را در توییچ مختل کند.”


Eurogamer Newscast: مسابقه خبری سال ۲۰۲۳!

پخش‌کننده‌ها هرگز اجازه نداشته‌اند که به طور کامل یا جزئی در توییچ برهنه باشند، اما این خط‌مشی اکنون به‌روزرسانی شده است تا شامل موارد زیر باشد: «ما به استریم‌کنندگان اجازه نمی‌دهیم که کاملاً یا تا حدی برهنه هستند، از جمله، اما نه محدود به آن پوشاندن سینه ها یا اندام تناسلی با اشیاء یا میله های سانسور.”

علاوه بر این، برای استریمرهایی که به عنوان زنان حضور دارند، تا زمانی که نوک سینه ها و زیر سینه ها در معرض دید قرار نگرفته باشند، دکول بلامانع است و علاوه بر این باید مشخص باشد که استریمر لباس پوشیده است. هیچ اشاره ای به نوک سینه های مردانه نشده است.

در مواردی که پوشش مورد نیاز است، باید کاملاً مات باشد – لباس شفاف یا نیمه شفاف پوششی را ایجاد نمی کند.

همچنین از پخش کنندگان انتظار می رود که محتوای خود را به طور مناسب دسته بندی کنند. به عنوان مثال، هنگام پخش جریانی در نزدیکی استخر یا جکوزی، لباس‌های خاصی مجاز است، اما انتظار می‌رود پخش‌کننده‌ها از دسته «استخر، جکوزی و سواحل» استفاده کنند. به گفته توییچ، عدم انجام مکرر این کار منجر به یک اقدام اجرایی خواهد شد.

این اصلاحیه به دنبال یک به روز رسانی به سیاست محتوای جنسی Twitch در دسامبر. محتوای تلقین کننده جنسی – تا حدی – در Twitch مجاز است اما باید قوانین خاصی را رعایت کند و به درستی برچسب گذاری شود.

علاوه بر این، جریان‌های برچسب‌گذاری شده با موضوعات جنسی (در میان موارد دیگر) دیگر در توصیه‌های صفحه اصلی گنجانده نمی‌شوند، اگرچه در دسته فهرست فهرست‌های فهرست باقی می‌مانند.

خط‌مشی محتوای جنسی نیز در ابتدا اجازه برهنگی هنری را می‌داد، اما این پلتفرم به زودی با محتوای جنسی که مرزهای خط‌مشی‌های توییچ را پیش می‌برد، غرق شد.

این اصلاحیه جدید برهنگی باعث می‌شود توییچ گام‌های بیشتری برای اطمینان از ایمن بودن پلتفرم خود و ترویج محتوای مناسب برداشته باشد.

“هدف ما، با این تغییرات و سایر تغییرات اخیر، این است که Twitch را به مکانی امن و دلپذیر برای همه جوامعی که آن را خانه می‌نامند، تبدیل کنیم، وضوح خط‌مشی‌هایمان را بهبود بخشیم، و اطمینان حاصل کنیم که مردم تجربه‌ای را که انتظار دارند در هنگام گذراندن وقت داشته باشند، داشته باشند. در آخرین پست وبلاگ آمده است.

ما در حال حاضر روی توانایی محو کردن تصاویر کوچک برای محتوای برچسب‌گذاری شده با استفاده از برچسب تم جنسی، به علاوه تنظیمات کاربری که به کاربر اجازه می‌دهد تجربه مشاهده Twitch خود را بر اساس ترجیحات خود برای محتوای برچسب‌گذاری شده با برچسب‌های طبقه‌بندی محتوا (CCL) فیلتر کند، کار می‌کنیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-updates-attire-policy-to-prohibit-implied-nudity

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *