بازی های Xbox Game Pass ژانویه ۲۰۲۴ شامل Resident Evil 2 و Assassin’s Creed Valhalla می شود.

ترکیب بعدی بازی ها در راه است Xbox Game Pass اعلام شده است، و با نکات برجسته گنجانده شده است Assassin’s Creed Valhalla و Resident Evil 2 بازسازی، در حال شکل گیری است که ماه بسیار خوبی برای مشترکین است.

همه بازی‌های اعلام‌شده از طریق ابر، کنسول و رایانه شخصی قابل بازی خواهند بود، به این معنی که مهم نیست در چه پلتفرمی هستید، می‌توانید همه چیز را بررسی کنید. همانطور که قبلاً امروز (۳ ژانویه) در Xbox Wire تأیید شد پستاولین بازی ترسناک ماجراجویی نزدیک به خورشید، در حال حاضر در دسترس است. این عنوان که توسط Storm in a Teacup ساخته شد، اولین بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و سفر روزنامه‌نگار رز آرچر را دنبال می‌کند که برای یافتن خواهرش به کشتی معروف به هلیوس (“بهشتی برای بزرگترین ذهن‌های علمی”) قدم می‌گذارد.

فردا (۴ ژانویه)، مشترکین می توانند در بازی تیراندازی اول شخص تاکتیکی شیرجه بزنند. جهنم رها کن، که به بازیکنان اجازه می دهد آن را در بازی های آنلاین ۱۰۰ نفره نشان دهند. پس از آن، در ۹ ژانویه، مشترکین می توانند به کفش های جنگجوی وایکینگ ایور وارد شوند Assassin’s Creed Valhalla. اگرچه در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، اما هنوز ارزش بررسی دارد، به خصوص اگر Assassin’s Creed Mirage آیا سال گذشته هوس بیشتری برای سریال داشتید؟

همچنین در تاریخ ۹ ژانویه، ماجراجویی موسیقی است ساختگی، که به بازیکنان اجازه می دهد “یک جهان سورئال منحصر به فرد پر از موسیقی، طنز و روایت چند لایه را کاوش کنند.” سپس، در ۱۱ ژانویه، مشترکین می توانند ماجراجویی آینده نگر را بازی کنند ما چند نفر خوشحالیمهمچنین سوپر مگا بیس بال ۴ (که دومی از طریق EA Play نیز قابل دسترسی خواهد بود).

سرانجام، در ۱۶ ژانویه، دو بازی ترسناک – وحشت روانی کسانی که می مانند و وحشت بقا Resident Evil 2 (2019) – به سرویس اضافه خواهد شد. ناگفته نماند که هرکسی که بخواهد در ابتدای سال سهمیه سوخت کابوس وار خود را دریافت کند، چیزهای زیادی برای خرید دارد.

در غیر این صورت، پست نیز آن را تایید کرد پنج بازی به زودی از Game Pass خارج می شوندشامل GTA 5، Persona 3 Portable، و Persona 4 Goldenبنابراین مطمئن شوید که تا زمانی که می توانید بازی آنها را تمام کنید.

به دنبال بازی های عالی تر هستید؟ حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های Xbox Series Xبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/xbox/xbox-game-pass-january-2024-games-include-resident-evil-2-and-assassins-creed-valhalla

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *