Twitch یک بار دیگر دستورالعمل های انجمن را که محتوای جنسی را ممنوع می کند به روز می کند

توییچ یک بار دیگر خود را به روز کرد دستورالعمل های جامعه برای ممنوع کردن محتوای جنسی، این بار از استفاده پخش‌کننده‌ها از بدن خود به عنوان یک صفحه سبز جلوگیری می‌کند.

از ۲۹ مارس، “محتوای که برای مدت طولانی بر روی اعضای بدن تمرکز می کند” مجاز نخواهد بود، که به عنوان باسن، کشاله ران یا سینه تعریف می شود.

در پستی از توییچ در سایت رسانه اجتماعی X آمده است: «محتوای توییچ همیشه در حال تغییر است و ما می‌خواهیم مطمئن شویم قوانینمان مطابق با خواسته‌هایمان عمل می‌کنند و با رفتارهای نوظهور همگام می‌شوند.» «در صورت نیاز، قوانین خود را به‌روزرسانی می‌کنیم تا عکس‌برداری کنیم. این تغییرات در رفتار، و بنابراین برای جامعه روشن است که چه چیزی مجاز است.”

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

دلیل این به‌روزرسانی این است که استریمرها از بدن خود به عنوان یک صفحه سبز استفاده می‌کنند که توسط کاربر Twitch، Morgpie در اوایل این ماه شروع شد و هر دو ویدیوی YouTube و سپس گیم‌پلی Fortnite را به تنهایی پشت سر گذاشت.

سپس پخش‌کننده‌های دیگر از سایر قسمت‌های بدن خود به عنوان صفحه سبز استفاده کردند.

همه اینها بخشی از یک رابطه متضاد فزاینده بین Twitch و استریمرها است، به طوری که پلتفرم پس از اینکه استریمرها مرزها را بیشتر کردند، دستورالعمل های خود را اصلاح می کند.

سال گذشته خط مشی محتوای جنسی توییچ اصلاح شد برای اجازه دادن به محتوایی که قبلاً ممنوع شده بود و پس از اینکه کانال هنری مملو از هنرهای صریح شد، دوباره برگشت.

سپس در اوایل سال جاری دستورالعمل ها بود دوباره به روز شد تا برهنگی ضمنی را ممنوع کند پس از آن که پخش کننده ها شروع به استفاده از نوارهای سانسور سیاه برای نشان دادن برهنگی کردند.

استریم‌کنندگان به توییچ پاسخ داده‌اند و خاطرنشان کرده‌اند که همیشه یک قدم عقب است و در به‌روزرسانی‌هایش بیش از حد واکنش نشان می‌دهد. مانند یوتیوبر Omni گفت: “این استریمرها ۲ قدم جلوتر از شما هستند و روی یک متای جدید کار می کنند که شما را مجبور می کند دوباره پست هدف را جابجا کنید. این اصلاحات چسب زخم کاری انجام نمی دهند. شما را تا ۳ ماه دیگر می بینیم.”

در همین حال Twitch در حال کار بر روی یک برنامه موبایل بازطراحی شده به عنوان بخشی از بهبودهای سال ۲۰۲۴٫


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-once-again-updates-community-guidelines-prohibiting-sexualised-content?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *