Ultrawings 2 زودتر به PS VR2 رسید و حتی توسعه دهنده نیز شگفت زده شد

تقریباً همه را شگفت زده کرد – ظاهرا – بازی واقعیت مجازی Ultrawings 2 ضربه زده است زودتر از حد انتظار توسعه دهنده Bit Planet Games در X نوشت که "ریزش سایه Ultrawings 2 امروز در PS VR2 در کارت یکنوع بازی شبیه لوتو ۲۰۲۴ ما نبود، اما خب، اینجا هستیم." (یک افت سایه به انتشار غافلگیرکننده یک محصول به محض اعلام آن اشاره دارد، مانند .)

دقیقا معلوم نیست چطوری Ultrawings 2که در سال ۲۰۲۲ در Steam و Meta Quest عرضه شد، زودتر از موعد مقرر روی PS VR2 عرضه شد. Bit Planet می خواست عنوان ماجراجویی هوایی را تا پایان سال ۲۰۲۳ به آن پلتفرم بیاورد . در عوض قول انتشار داد Ultrawings 2 در اوایل سال جاری در PS VR2. در ۹ ژانویه، Bit Planet اشاره کرد که داشته است .

با این وجود، استودیو می گوید اولین PS VR2 بود "پیش بینی نشده" در حالی که توسعه دهندگان می گویند نسخه فعلی بازی دارای برخی موارد است "مسائل نسبتا جزئی" آن‌ها حل شده‌اند و برنامه‌ریزی شده‌اند که در یک پچ یک روزه رفع شوند. به احتمال زیاد این به روز رسانی پنج روزه است، اما Ultrawings 2 است "جامد" همانطور که هست

در هر صورت، حداقل یک بازی دیگر وجود دارد که مردم می‌توانند روی PS VR2 امتحان کنند. در خود سونی دارد بر روی پلت فرم.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ultrawings-2-hits-ps-vr2-early-and-even-the-developer-was-surprised-173918655.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/ultrawings-2-hits-ps-vr2-early-and-even-the-developer-was-surprised-173918655.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *