Uncharted: گزارش حاکی از آن است که بازسازی Drake’s Fortune توسط سونی “در نظر گرفته شده”.

گزارش جدیدی ادعا کرده است که نسخه بازسازی شده Uncharted: Drake’s Fortune در PlayStation در حال ساخت است.

XboxEraنیک بیکر و جان کلارک گفتند که هر دو شواهدی دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد سونی ایده‌هایی برای بازسازی اولین بازی Uncharted از پایه دارد.

کلارک هشدار داد: «ارزش این است که بگویم جزییات اضافی که به دست آوردم این بود که این کاملاً قدیمی بود – مثل اینکه من چندین سال صحبت می کنم. “اما من را شگفت زده نمی کند، درست است… به عنوان راهی برای بازگرداندن سریال دوباره به کانون توجه و هیپ زدن مردم.”


Uncharted: گزارش حاکی از آن است که بازسازی Drake’s Fortune توسط سونی “در نظر گرفته شده”.Uncharted: Legacy of Thieves – بررسی پورت DF PC – PC در مقابل PS5 – تنظیمات بهینه


Uncharted: Legacy of Thieves – بررسی پورت DF PC – PC در مقابل PS5 – تنظیمات بهینه شده.

بیکر اضافه کرد که آنچه دیده است «لزوماً به این معنا نیست که ۱۰۰ درصد اتفاق می افتد»، اما آنچه او و کلارک دیدند «به نظر می رسد نشان می دهد که قطعاً در حال بررسی بوده است». میزبان خاطرنشان کرد که با برنامه فعلی سونی برای بازسازی و ریمستر برخی از IP های دیگرش مطابقت دارد.

سونی قبلاً مجموعه Nathan Drake را بر روی PS4 منتشر کرده بود که شامل سه بازی اول از سری Uncharted است و – به لطف سازگاری با نسخه عقب – قابل پخش بر روی PS5 است. میزبانان از این به عنوان یکی از دلایلی استفاده می کنند که چرا نمی توانند بگویند این بازسازی شایعه قطعی است. آنها همچنین نتوانستند بگویند کدام استودیو به این پروژه متصل می شود.

پس از پادکست، مدر معمولی Naughty Dog و دیتامینر Speclizer شواهد بیشتری به اشتراک گذاشتند که نشان می‌دهد بازسازی Uncharted حداقل در یک زمان مورد بحث بوده است – البته چند سال پیش. آنها گفتند که فایل‌های The Last of Us Part 2 از سال ۲۰۲۰ «صدها مرجع» به اولین Uncharted دارند.

سونی آن را منتشر کرد مجموعه Legacy of Thieves، که هر دو Uncharted 4: A Thief’s End و Lost Legacy را در یک بسته برای PS5 و PC قرار داده است. در همین حال، الف بازسازی Demon’s Souls همچنین در کنار پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.

اخیراً سونی نسخه بازسازی شده و بومی خود را منتشر کرده است نسخه PS5 بازی The Last of Us Part 2. بنابراین، پیروی از این روند، بازسازی Uncharted واقعاً شگفت‌انگیز نخواهد بود. آیا این چیزی است که دوست دارید دوباره ساخته شود؟


منبع: https://www.eurogamer.net/uncharted-drakes-fortune-remake-rumoured-to-be-in-the-works-at-playstation?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *