Final Fantasy 14 بتای باز Xbox اواخر این ماه راه اندازی می شود

تست بتای باز Final Fantasy 14 برای Xbox Series X/S در ۲۱ فوریه آغاز خواهد شد.

این تست فقط برای بازیکنان جدیدی که برای اولین بار بازی می کنند در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که قبلاً نسخه آزمایشی رایگان یا مجوز بازی را در حساب Square Enix خود ثبت کرده‌اند، نمی‌توانند در آن شرکت کنند.

طبق اعلام رسمی، نسخه رسمی بازی “بلافاصله پس از پایان تست بتای باز” روی Xbox Series X/S عرضه خواهد شد. لودستوناگرچه تاریخ دقیق آن مشخص نیست.


Final Fantasy 14 بتای باز Xbox اواخر این ماه راه اندازی می شودFINAL FANTASY XIV: DAWNTRAIL | تریلر کامل


تریلر کامل Final Fantasy 14: Dawntrail

صفحه اعلامیه همچنین شامل دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه مشارکت، از جمله اجازه دسترسی چند نفره به کنسول شما است. آزمایشی نیازی به دسترسی به Game Pass ندارد، اما بازی کامل به برنامه Core یا Ultimate برای بازی نیاز دارد. این با پلی استیشن که در آن PS Plus مورد نیاز نیست متفاوت است.

تست بتای باز شامل همه چیز در نسخه آزمایشی رایگان – از جمله محدودیت های آن است. این آزمایشی برای شامل گسترش Stormblood تمدید شده است، به این معنی که بازیکنان می توانند A Realm Reborn و دو الحاق اول را تا سطح ۷۰ آزمایش کنند.

فیل اسپنسر سال گذشته در رویداد Fan Fest لاس وگاس روی صحنه رفت تا این را اعلام کند Final Fantasy 14 برای کنسول های ایکس باکس عرضه می شود. این سپس نسخه بتای باز به طور تصادفی توسط مایکروسافت اعلام شد ماه گذشته، قبل از اینکه به سرعت از بین برود.

در رویداد فستیوال هواداران توکیواسکوئر انیکس اعلام کرد که نسخه بتای باز “حدود ۲۱ فوریه” آغاز خواهد شد. به نظر می رسد در محل بود.

نسخه بتای باز و انتشار روی ایکس‌باکس قبل از نسخه بعدی، Dawntrail، که اواخر تابستان منتشر می‌شود، عرضه می‌شود و به عنوان شروع یک داستان جدید عمل می‌کند.

اینجاست هر آنچه باید در مورد داونتریل بدانیداز جمله جزئیات مشاغل Viper و Pictomancer.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-14-xbox-open-beta-test-launches-later-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *