Valve ابزارهای جدید اشتراک گذاری بازی خانگی Steam Families را راه اندازی کرد

Valve، Steam Families را راه‌اندازی کرده است، یک نسخه ساده و پیشرفته از ابزارهای اشتراک‌گذاری بازی خانگی موجود خود، و اکنون به صورت بتا برای آزمایش در دسترس است.

Steam Families ویژگی‌هایی را که قبلاً از طریق ابزارهای Steam Family Sharing و Steam Family View Valve در دسترس بود ترکیب و جایگزین می‌کند، و راهی برای حداکثر شش عضو خانواده ایجاد می‌کند تا یک کتابخانه بازی‌های ترکیبی – متشکل از عناوین (از جمله DLC متعلق به) را از سراسر کتابخانه فردی هر عضو به اشتراک بگذارند. – که در هر زمان با چند شرط قابل دسترسی است.

هشدار بزرگ به همه اینها این است که بازی‌ها فقط در صورتی واجد شرایط اشتراک‌گذاری هستند که توسعه‌دهنده آن‌ها از طرح Steam Families انصراف نداده باشد – اما زمانی که این مانع خاص برطرف شد، تنها محدودیت کلیدی دیگر این است که یک نسخه متعلق به یک نسخه از یک بازی را فقط یک نفر می تواند در هر زمان انجام دهد. اگر چند نفر بخواهند یک بازی را به طور همزمان انجام دهند، باید چندین نسخه از آن بازی خریداری شده و در کتابخانه مشترک موجود باشد.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

سایر تغییرات عمده‌ای که در بازنگری کلی خانواده‌های Steam Valve معرفی شده‌اند، شامل امکان انجام بازی‌ها در کتابخانه مشترک در حالت آفلاین است (قبلاً اشتراک‌گذاری خانواده به اتصال آنلاین نیاز داشت)، و اگر Steam دیگر دسترسی به کل کتابخانه بازی‌های اعضای خانواده را مسدود کند، نمی‌شود. آنلاین هستند و چیز دیگری بازی می کنند.

Valve همچنین خاطرنشان می کند که حساب های فردی که از Steam Families استفاده می کنند اکنون بازی های ذخیره شده خود را دارند، دستاوردهای Steam خود را کسب می کنند و به فایل های Steam Workshop دسترسی فردی دارند.

علاوه بر این، Steam Families مجموعه جدیدی از ابزارهای کنترل والدین (قابل دسترسی از طریق Steam Client، دستگاه تلفن همراه یا مرورگر وب) را ارائه می‌کند که به اعضایی که به عنوان «بزرگسالان» اختصاص داده شده‌اند، امکان نظارت و مدیریت دسترسی بازی به حساب‌های ثبت‌شده به‌عنوان «کودک» را می‌دهد. بزرگسالان همچنین می‌توانند دسترسی کودک به فروشگاه Steam، ویژگی‌های انجمن و چت را محدود کنند و می‌توانند گزارش‌های زمان بازی را مشاهده کنند، محدودیت‌های زمان بازی را تعیین کنند، درخواست‌های کودک برای دسترسی به زمان بازی/ویژگی اضافی را تأیید کنند، حساب‌های کودک را بازیابی کنند، و درخواست‌های پرداخت هزینه کودک را تأیید کنند. سبد خرید.

تفکیک دقیق‌تر خانواده‌های Steam – از جمله جزئیات یک خنک‌سازی طولانی مدت یک ساله برای هر کسی که به دنبال ترک یک خانواده Steam و پیوستن به خانواده دیگر است – را می‌توانید در سؤالات متداول Valve. کسانی که می‌خواهند ویژگی جدید را قبل از انتشار کامل آن تست کنند، می‌توانند از طریق تنظیمات Steam > رابط > مشارکت بتای مشتری، در نسخه بتا فعلی شرکت کنند. از اینجا، Steam Family Beta را از لیست کشویی انتخاب کنید و برای دسترسی به OK کلیک کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/valve-launches-new-steam-families-household-game-sharing-tools?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *