Vampire Survivors Space Dude و موارد دیگر را در آپدیت امروز کیهانی Space 54 اضافه می کند.

Vampire Survivors ممکن است به طرز مشکوکی عاری از خون‌آشام باشد، اما اکنون مجموعه‌ای از بیت‌های علمی تخیلی کیهانی جدید دارد (به وضوح سال گذشته همکاری در میان ما فقط فضای کافی نداشت)، با حسن نیت از آخرین به روز رسانی رایگان آن در استیم، ایکس باکس، پلی استیشن و موبایل.

Space 54، همانطور که به روز رسانی شناخته شده است، یک مرحله جایزه جدید را با همین نام معرفی می کند – که به طور رسمی به عنوان یک “مرز کیهانی بین این صفحه هستی و یک بعد شوم و سوم” توصیف می شود – و همچنین دو شخصیت جدید برای استقرار .

یکی از آن شخصیت ها، Space Dude، ستاره توسعه دهنده Poncle است تریلر پر انرژی Space 54 (یا Space-54 یا Space54 – به نظر نمی رسد استودیو کاملاً تصمیم خود را گرفته باشد)، و همچنین چهار سلاح جدید، یک یادگار جدید و هفت دستاورد جدید EXTRA وجود دارد.


Vampire Survivors Space Dude و موارد دیگر را در آپدیت امروز کیهانی Space 54 اضافه می کند.Vampire Survivors – نسخه ۱٫۹ Space-54 – به‌روزرسانی رایگان اکنون در Nintendo Switch، Steam، Xbox و Mobile


تریلر Vampire Survivors – v1.9 Space-54.

این آخرین دستاوردها، همانطور که در بالا توضیح داده شد یادداشت های به روز پونکل، همگی از چارچوب بازی متن باز Phaser الهام گرفته شده اند که در ابتدا برای ایجاد Vampire Survivors استفاده می شد. “اگر دوست نداشتم با او کار کنم [Phaser] یادداشت‌ها توضیح می‌دهند که برای شروع، احتمالاً هرگز VS را نمی‌ساختم، بنابراین فکر می‌کردم ارزش آن کمی بیشتر از یک خط در تیتراژ است.

در جایی دیگر از یادداشت‌های Poncle، برخی از محتوای آینده را که به عنوان بخشی از نقشه راه آشوب بازماندگان خون آشام ارائه می‌شود، اذیت می‌کند و می‌گوید که سه به‌روزرسانی بعدی اکنون تصمیم‌گیری شده‌اند. توضیح می‌دهد: «بسیاری از بازیکنان خواسته‌اند تنظیمات تاریک/جدی‌تری داشته باشند، بنابراین حداقل می‌توانم به شما بگویم که یکی از این سه مرحله انتخاب شده است، زیرا احتمالاً تاریک‌ترین مرحله‌ای است که در نقشه راه داریم. نفر بعدی نخواهد بود، اما باید به زودی برسد!”.

علاوه بر این، توسعه Vampire Survivors ادامه دارد حالت همکاری آنلاین پونکل می گوید: “کار فنی خوب پیش می رود، هنوز برای جزئیات بیشتر زود است!” – و آزمایش های مجاور Vampire Survivors استودیو با دیگر توسعه دهندگان مستقل نیز “به خوبی پیش می رود”.

به‌روزرسانی Space 54 امروز – همانطور که در ژانویه وعده داده شده بود – با راه‌اندازی بتای عمومی Steam و Android برای ویژگی ذخیره متقابل Vampire Survivors همراه است. Poncle می افزاید: “لطفاً هر گونه بازخوردی در مورد این ویژگی برای ما ارسال کنید.” “از آنجایی که ما در مورد ذخیره داده ها صحبت می کنیم، بسیار ظریف است، بنابراین ما تمام کمک هایی را که می توانیم دریافت کنیم تا مطمئن شویم که یکپارچه است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/vampire-survivors-adds-space-dude-and-more-in-todays-cosmic-space-54-update?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *