دونده سه بعدی شیک Never Yield این هفته در فروشگاه Epic Games رایگان است

پنج شنبه دیگر، یک بازی رایگان دیگر از فروشگاه Epic Games است که این بار در قالب اسکرولر جانبی سه بعدی شیک Never Yield به بک لاگ روزافزون شما اضافه می شود.

Never Yield – همچنین به عنوان Aerial_Knight’s Never Yield شناخته می شود تا اطمینان حاصل شود که فراموش نکنید چه کسی آن را توسعه داده است – در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و تجربه ای شبیه به یک دونده بی پایان کلاسیک را ارائه می دهد. بازیکنانی را می‌بیند که در توکیوی آینده با طراحی خیره‌کننده‌ای گام برمی‌دارند، همه به یک موسیقی متن برنده که توسط هنرمند دیترویت Danime-Sama ساخته شده است.

توضیحات رسمی Never Yield توضیح می دهد: «نقش والی را بر عهده بگیرید». “یک شخصیت مرموز که آنچه را که از او گرفته شده بود، به دست آورده است. امیدواریم به اندازه کافی سریع از دشمنان خود پیشی بگیرید. حقیقت را افشا کنید و سعی کنید راز آنچه برای آنها اتفاق افتاده است را کشف کنید.”


دونده سه بعدی شیک Never Yield این هفته در فروشگاه Epic Games رایگان استAerial_Knight’s Never Yield – تریلر اعلامیه – نینتندو سوییچ


تریلر هرگز بازده.

Eurogamer هرگز نتوانست به بررسی Never Yield بپردازد – که قرار است دنباله‌ای با سبک مشابه در قالب We Never Yield از Aerial_Knight دریافت کند – اما کریستین دانلان زمان داشت تا برخی از افکار اولیه را در زمانی که نسخه نمایشی بود به اشتراک بگذارد. او می‌گوید: «پهپادها در بالای سرتان وزوز می‌کنند، وانت‌ها شما را تعقیب می‌کنند و سپس با هم برخورد می‌کنند، یا در هوا ورق می‌زنند و تقریباً سرتان را پایین می‌آورند». نوشت. زیبایی رنگارنگی فوق‌العاده‌ای در آن وجود دارد، و با سرعت و حس خنثی کردن بی‌عدالتی‌ها، گمان می‌کنم بازی آخر قرار است فلش‌بک‌های رادیویی جت ست را به من بدهد.»

و این سهم شما برای رایگان‌های فروشگاه Epic Games این هفته است. با این حال، اگر Never Yield علاقه شما را به خود جلب کند، همینطور خواهد بود در دسترس است تا به صورت رایگان به کتابخانه خود اضافه کنید تا پنجشنبه آینده ۸ اسفند پس از آن، Astro Duel 2 – یک بازی اکشن علمی-تخیلی کاملاً جدید از توسعه دهنده Wild Rooster، که ترکیبی از مبارزات سگ از بالا به پایین و پلتفرمینگ است – تاج بازی رایگان را بر تن خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/stylish-3d-runner-never-yield-is-free-on-the-epic-games-store-this-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *