Vampire The Masquerade Bloodlines 2 – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 چیزی شبیه به توسعه سنگلاخ داشته است. در ابتدا قرار بود این بازی تا مارس ۲۰۲۰ منتشر شود، اما پس از چندین تاخیر، به نظر می رسد که پروژه کاملاً متمرکز شده است.

اتاق چینی اکنون استودیوی اصلی است که در حال توسعه است Vampire The Masquerade Bloodlines 2و پس از افشای مجدد اخیر، ما اکنون ایده بسیار بهتری در مورد اینکه چه چیزی داریم بازی آینده مانند زمان راه اندازی خواهد بود. به دلیل توسعه عجیب آن، ما عمدتاً Vampire The Masquerade Bloodlines 2 را در شکل جدید آن پوشش خواهیم داد، با توجه به اینکه به نظر می رسد همه چیز از گیم پلی گرفته تا عناصر روایی از زمان رونمایی اولیه تغییر کرده است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آن بدانید Vampire The Masquerade Bloodlines 2، از جمله نگاهی به پنجره انتشار جدید، جزئیات مربوط به گیم پلی، و همچنین اطلاعاتی درباره زمانی که احتمالاً بیشتر بشنویم. به عنوان اخبار در Vampire The Masquerade Bloodlines 2 ادامه می دهد، شما آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 – در تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک اکشن خون آشام اول شخص-RPG
  • کی بیرون می آید؟ پاییز ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC، PS5 و Xbox Series X|S
  • چه کسی آن را می سازد؟ اتاق چینی

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 اخبار و پلتفرم های پنجره را منتشر کرد

بازیکنی در Vampire The Masquerade Bloodlines 2 به سمت گروهی از دشمنان می لغزد

(اعتبار تصویر: Paradox Interactive)

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 در “پاییز ۲۰۲۴” عرضه خواهد شد. این آخرین اخبار مربوط به انتشار بازی بود که در طی رونمایی مجدد از بازی در اوایل سپتامبر ۲۰۲۳ اعلام شد. Vampire The Masquerade Bloodlines 2 در ابتدا در سال ۲۰۱۹ اعلام شد. از آن زمان، این بازی استودیوهای خود را تغییر داده است و در ژانویه ۲۰۲۴ مجدداً گیم پلی آن رونمایی می شود.

از نظر پلتفرم، شما قادر خواهید بود روی رایانه شخصی ویندوزی بازی کنید، Xbox Series X|S، و PS5.

تریلرهای Vampire The Masquerade Bloodlines 2

جدیدترین تریلر که دریافت کردیم Vampire The Masquerade Bloodlines 2 تریلر اعلامی جدید بود. این شامل چند گیم پلی جدید و همچنین نگاهی به مسیر جدید بازی است. در زیر می توانید آن را با شکوه خونینش بررسی کنید.

از نظر فنی تریلرهای بیشتری برای آن وجود دارد Vampire The Masquerade Bloodlines 2، اما آنها در این مرحله بسیار پیر هستند. با توجه به اینکه بازی از زمان انتشار این تریلرها، استودیوهای خود را تغییر داده است، ارزش آن را دارد که در نظر داشته باشید

گیم پلی Vampire The Masquerade Bloodlines 2

Vampire The Masquerade Bloodlines 2

(اعتبار تصویر: Paradox Interactive)

در حالی که تا به حال راه زیادی برای اقدام نداشته ایم، لازم نیست آنقدر منتظر بمانیم تا ببینیم مناسب است. Vampire The Masquerade Bloodlines 2 گیم پلی قرار است در ژانویه ۲۰۲۴ گیم پلی کاملی رونمایی شود، جایی که ما نگاهی خواهیم داشت به اینکه چگونه اوضاع از زمان رونمایی اولیه بازی تغییر کرده است. در حال حاضر، انتظار داشته باشید که یک شخصیت‌ساز قوی، قبیله‌های مختلف به آن ملحق شوند، و توانایی‌های فراوانی که می‌تواند به شما کمک کند قبل از غذا دادن، گروه‌هایی از دشمنان را از بین ببرید.

از زمان افشای مجدد Vampire The Masquerade Bloodlines 2، ما فقط اجمالی کوتاه از گیم پلی بازی را دیده ایم. چیزی که ما می دانیم این است که این در درجه اول یک RPG اکشن مخفی کاری اول شخص است که دارای نبردهای سریع با توانایی رهبری است. شما به عنوان یک خون آشام بزرگ بازی می کنید و باید در خیابان های سیاتل تعقیب کنید و قربانیان خود را به کوچه های تاریک و نقاط خلوت بکشید تا بتوانید غذا بدهید. در حالی که برای رفع هوس خونی خود تلاش می کنید، باید مراقب باشید که به مقامات هشدار ندهید، در غیر این صورت خطر تلافی برادران خون آشام خود را خواهید داشت.

داستان و صحنه داستان Vampire The Masquerade Bloodlines 2

یک کوچه سایه دار با تابلویی روشن می شود

(اعتبار تصویر: Paradox Interactive)

ما چیز زیادی در مورد داستان پشت آن نمی دانیم Vampire The Masquerade Bloodlines 2 هنوز شما نقش یک خون آشام بزرگ را بازی خواهید کرد که در سیاتل زندگی می کند، شهری که توسط چندین قبیله خون آشام اداره می شود. در آستانه ورود شما، جنگی بین این قبیله ها در حال شکل گیری است، پس از آن این شما هستید که باید متحد شوید و آینده شهر را شکل دهید. امیدواریم هر چه زودتر در مورد بازیگران اصلی این جنگ بیشتر بشنویم.

آخرین اخبار Vampire The Masquerade Bloodlines 2

شخصیت اصلی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 صداپیشگی خواهد کرد
Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 یک جریان پیش‌نمایش کاملاً جدید توسط توسعه‌دهنده اتاق چینی (TCR) دریافت کرده است. این ویدیو مملو از جزئیات مربوط به RPG ترسناک گوتیک آینده است و همچنین این موضوع را تایید می کند شخصیت اصلی بازی به طور کامل صداگذاری خواهد شد.

Vampire The Masquerade Bloodlines 2 دوباره رونمایی شد

در ۲ سپتامبر ۲۰۲۳، Vampire The Masquerade Bloodlines 2 دوباره فاش شد. اکنون توسط The Chinese Room که روی آن کار کرده است، در حال توسعه است همه به رپچر رفته اند. می‌توانید توییت اعلامیه را اینجا ببینید.

بنابراین شما آن را دارید، این همه چیزهایی است که ما در مورد آن می دانیم Vampire The Masquerade Bloodlines 2 تا کنون در حالی که منتظر تاریخ انتشار هستید، چرا لیست ما را بررسی نکنید بهترین بازی های RPG تا شما را از بین ببرم


منبع: https://www.techradar.com/news/vampire-the-masquerade-bloodlines-2-everything-we-know

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *