Verge Motorcycles به زودی به‌روزرسانی‌های سبک گوشی هوشمند و فناوری بازی Unreal را دریافت خواهد کرد

موتورسیکلت‌های Verge مدت‌هاست که در لبه‌ی صحنه‌ی سوپر دوچرخه‌های برقی قرار داشته و به معنای واقعی کلمه چرخ را با مدل قدرتمند TS خود که موتور الکتریکی را در رینگ بدون هابل عقب جاسازی می‌کند، دوباره اختراع کرده است. قطعات متحرک صفر، حداکثر امتیاز سبک.

اکنون Verge می‌خواهد با ارائه پیشرفته‌ترین HMI (رابط انسان و ماشین) که در هر موتورسیکلتی، در هر مکانی، با معرفی نرم‌افزار Starmatter و پلت‌فرم هوشمند خود، یافت می‌شود، همه چیز را یک قدم جلوتر بردارد.

Starmatter به‌طور مداوم به‌روزرسانی‌های OTA را امکان‌پذیر می‌کند، به این معنی که مشتریان می‌توانند به عملکردهای جدید دسترسی داشته باشند و موتورسیکلت خود را در طول زمان، بدون نیاز به مراجعه به فروشنده بهبود بخشند.

تا اینجا، تسلا. اما علاوه بر این، Verge بیان می‌کند که موتورسیکلت‌های الکتریکی آینده‌اش «از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در پردازش داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط فناوری حسگر پیشرفته استفاده خواهند کرد».

Verge Motorcycles به زودی به‌روزرسانی‌های سبک گوشی هوشمند و فناوری بازی Unreal را دریافت خواهد کرد

(اعتبار تصویر: Verge Motorcycles)

جزئیات کامل در این طرف چیزها کمی نازک است و Verge فقط می‌گوید که مجموعه‌ای از حسگرها از جمله شتاب‌سنج، GPS، ۴G و فناوری Wi-Fi دارد. این با یادگیری ماشینی پیشرفته همراه می شود تا اطمینان حاصل شود که دوچرخه بهترین عملکرد خود را دارد و تا آنجا که ممکن است ایمن باقی می ماند.

علاوه بر این، Verge از Epic Games و موتور Unreal آن کمک گرفته است تا گرافیک و تجربه کاربری موجود در رابط کاربری بزرگ تعبیه شده در منطقه “مخزن” موتورسیکلت را ایجاد کند.

Marko Lehtimäki مدیر ارشد فناوری Verge توضیح داد: “با Starmatter، ما می خواهیم درک چرخه زندگی و هوش موتورسیکلت ها را متحول کنیم.”

“معمولاً، یک وسیله نقلیه در بهترین حالت خود در هنگام نو است، در حالی که برای مثال گوشی های هوشمند ویژگی های کاملا جدیدی را به دست می آورند که عملکرد آنها را سال به سال به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. ما می خواهیم همان فلسفه را به صنعت خودرو بیاوریم و مشتریان Verge را هوشمند و شخصی تضمین کنیم. تجربه سواری، و همچنین بهترین نسخه ممکن از دوچرخه در همه زمان ها، “او اضافه می کند.

در یکی با دستگاه

Verge Motorcycles Starmatter

(اعتبار تصویر: Verge Motorcycles)

ایده این است که Starmatter به Verge اجازه می‌دهد تا هرگونه ارتقای عملکرد قابل توجهی را از طریق به‌روزرسانی‌های OTA به دستگاه‌های خود انجام دهد و اطلاعات تشخیصی را دریافت کند و به آن اجازه می‌دهد تا به طور بالقوه مشکلات را قبل از وقوع پیش‌بینی کند.

علاوه بر این، کاربران می توانند کنترل کامل و سطح دانه ای بر نحوه شتاب گیری و ترمز دوچرخه، سرعت شارژ آن و نحوه ارائه گشتاور آنی خود به دست آورند.

گفته می شود، بسیاری از این نوع عملکردها در حال حاضر با موتورسیکلت های برقی در دسترس هستند، با موتورسیکلت هایی مانند هارلی دیویدسون که حالت های سواری متعدد و سفارشی سازی سوار را با مدل LiveWire خود ارائه می دهند و BMW نیز کنترل مشابهی را از طریق HMI آینده نگر و برنامه تلفن همراه همراه موجود در آن ارائه می کند. مدل CE 04 آن

با این حال، Verge ادعا می‌کند که تا کنون، موتورسیکلت‌های متصل واقعاً در «سطح تشخیصی» عمل کرده‌اند و از فرصت‌های به‌روزرسانی و پتانسیل ارائه محتوای اضافی به مشتریان نهایت استفاده را نبرده‌اند.

علاوه بر این، یادگیری ماشینی پیشنهادی Verge می‌تواند شروع به شخصی‌سازی واقعی یک موتورسیکلت کند – موتورسیکلتی که با گذشت زمان با راکب خود آشنا می‌شود و بسته به طول جاده پیش رو یا نحوه رفتار کاربر در یک مکان خاص شروع به تنظیم خودکار حالت‌های سواری می‌کند. روز

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/vehicle-tech/hybrid-electric-vehicles/verge-motorcycles-will-soon-get-smartphone-style-updates-and-unreal-gaming-tech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *