Verizon، AT&T، T-Mobile، و Best Buy

ما معمولاً توصیه می کنیم که گوشی های جدید سامسونگ خود را مستقیماً از سامسونگ خریداری کنید زیرا آنها تخفیف های فوری ارائه می دهند (مثل این ها) از طریق برنامه تجارت خود و اغلب با ارتقاء فضای ذخیره سازی یا ارائه اعتبار برای لوازم جانبی، معاملات را افزایش می دهند. اما ما همچنین می‌دانیم که اکثر مردم نمی‌خواهند مستقیماً خرید کنند، زیرا ترجیح می‌دهند هزینه خرید تلفن را از طریق اپراتور تأمین کنند تا به کاهش هزینه اولیه کمک کنند.

برای عرضه سری Galaxy S24، اگر نمی‌خواهید صدها دلار برای Galaxy S24 Ultra هزینه کنید و ترجیح می‌دهید هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپراتور خود بپردازید، همه شرکت‌های مخابراتی در خدمت شما هستند. Best Buy نیز یکی از گزینه‌ها است، زیرا آنها همچنان قراردادهای Verizon و AT&T و همچنین مدل‌های قفل‌شده‌ای را که ممکن است از سامسونگ دریافت کنید، می‌فروشند.

در اینجا بهترین معاملات اپراتور Galaxy S24 از Verizon، AT&T، Google Fi و موارد دیگر آورده شده است.

بهترین تخفیف های خرید Galaxy S24

از آنجایی که Best Buy مدل‌های قفل‌دار و حامل سری گلکسی اس ۲۴ را می‌فروشد، ممکن است بهترین مکان برای شروع سفر شما در تصمیم‌گیری برای خرید کدام گوشی یا دیدن اینکه چه کسی بهترین معامله را برای شما دارد، باشد. می‌توانید مدل‌های Verizon یا AT&T را دریافت کنید، به‌علاوه انواع آنلاک‌شده تا سطح ۱ ترابایت مانند سامسونگ. به نظر می رسد Best Buy نیز در تلاش است تا با ارزش های مبادله ای سامسونگ مطابقت داشته باشد، اگرچه آنها به شما تخفیف فوری نمی دهند.

بیایید از طریق معاملات S24 Best Buy صحبت کنیم.

  • قفل شده است: Galaxy S24 Ultra و Galaxy S24+ تا ۸۷۰ دلار تخفیف به همراه ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان دارند. این ترکیبی از ارزش تجاری ۷۵۰ دلار با ارزش دوبار ذخیره سازی ۱۲۰ دلاری است. Best Buy همچنین یک کارت هدیه ۱۵۰ دلاری Best Buy با خرید S24 Ultra یا ۱۰۰ دلار با S24+ به شما می دهد. کوچکترین گلکسی اس ۲۴ می تواند از معاملات ۶۰۰ دلاری، ارتقای فضای ذخیره سازی رایگان و کارت هدیه ۵۰ دلاری بهره مند شود.
  • VERIZON: آنها با معاملات Verizon که در زیر به آنها صحبت خواهیم کرد مطابقت دارند و کارت های هدیه رایگان را اضافه می کنند.
  • AT&T: همین مورد در اینجا – Best Buy مطابقت با معاملات AT&T و افزودن کارت های هدیه رایگان است.

خرید بهترین تخفیف های GALAXY S24

تخفیف های Verizon Galaxy S24

همانطور که می‌توانید تصور کنید، ورایزون اعداد بسیار بزرگی را به قراردادهای عرضه گلکسی S24 خود وصل کرده است و چاپ‌های ظریف زیادی برای تأمل دارد. پیشنهاد مهم در اینجا یک Galaxy S24 یا Galaxy S24+ رایگان یا ۱۰۰۰ دلار از یک Galaxy S24 Ultra است. ورایزون همچنین یک گلکسی واچ یا تبلت گلکسی رایگان را به شما ارائه می دهد، اما این موارد رایگان دارای عناصر چاپ ظریف خود هستند که باید با آنها مقابله کنید.

اصول اولیه این است: اگر گوشی قدیمی خود را مبادله کنید (تلفن های منتخب ۱۰۰۰ دلار دریافت می کنند) و قراردادی ۳ ساله امضا کنید که قیمت دستگاه را به عنوان تسویه حساب، ورایزون به شما تلفن رایگان یا ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای S24 Ultra می دهد. اعتبار قبض در این ۳ سال پخش شد. شما باید در “Unlimited Ultimate یا انتخاب ۵G Unlimited” باشید، هم خطوط جدید و هم ارتقاءها می توانند واجد شرایط باشند، و ارتقای فضای ذخیره سازی رایگان که بقیه در حال اجرا هستند نیز بخشی از این است.

آیا ساعت یا تبلت رایگان برای شما جالب است؟ به یاد داشته باشید که آنها همچنین از شما می خواهند که آن را به عنوان یک دستگاه متصل در خط خودش اضافه کنید که باید به مدت ۳ سال داشته باشید. توصیه می‌کنم از آن اجتناب کنید و اگر واقعاً به یکی از مدل‌های وای‌فای هر کدام نیاز دارید، بخرید.

چیزهای پیچیده، درست است؟ این یک “معامله” حامل برای شما است.

تخفیف های VERIZON GALAXY S24 را بخرید

تخفیف های T-Mobile Galaxy S24

برای T-Mobile، گزینه‌های مختلفی برای دریافت یک گوشی سری گلکسی اس ۲۴ با تخفیف وجود دارد، با این فرض که قصد دارید تا چند سال از آن استفاده کنید.

برای خرید و فروش، می‌توانید ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای هر یک از گوشی‌های S24 دریافت کنید و فهرست معاملات بسیار طولانی است و به Galaxy S9 نیز می‌رسد. شما باید در برنامه Go5G Plus یا Go5G Next باشید و ارزش آن را در اعتبارات بیش از ۲۴ ماه یا ۲ سال دریافت خواهید کرد. هی، حداقل ۳ سال مثل دو شرکت بزرگ دیگر نیست.

برای خطوط جدید، T-Mobile بسته به طرح، ۸۰۰ یا ۶۰۰ دلار تخفیف می‌دهد، که دوباره طی ۲ سال پخش می‌شود. با خطوط جدید، نیازی به معامله نیست.

علاوه بر این معاملات، T-Mobile یک تخفیف برای تبلت (با خط جدید) انجام می دهد، فضای ذخیره سازی شما را مانند بقیه ارتقا می دهد، و برای هر خط جدیدی که اضافه می کنید، کارت های ۲۰۰ دلاری پیش پرداخت به شما می دهد.

خرید تخفیف های T-MOBILE GALAXY S24

تخفیف های AT&T Galaxy S24

معاملات AT&T بسیار شبیه به آنچه در بالا از Verizon صحبت کردیم است. AT&T تا ۱۰۰۰ دلار برای Galaxy S24+ یا Galaxy S24 Ultra و تا ۸۰۰ دلار برای Galaxy S24 هزینه خواهد کرد. اینها معاملات اعتبار قبوض هستند که نیاز به معامله دارند. شما باید یک قرارداد ۳ ساله امضا کنید، “همه سالی گوشی هوشمند Samsung Galaxy S، Note یا Z را انتخاب کنید.” این معاملات برای مشتریان جدید و فعلی با طرح های خاص در دسترس است.

AT&T همچنین یک تبلت رایگان را وارد می کند، اما مانند Verizon، به قرارداد خودش نیاز دارد. “معاملات!”

خرید تخفیف های AT&T GALAXY S24

تخفیف های Google Fi Galaxy S24

گزینه حامل عجیب گوگل در حال انجام برخی معاملات S24 است، اما آنها از نظر بازپرداخت پول یا تخفیف در سطح پایین تری قرار دارند. آنها به شما ۶۵۰ دلار تخفیف برای Galaxy S24 Ultra، ۵۵۰ دلار برای Galaxy S24+ و ۴۵۰ دلار برای Galaxy S24 می دهند. این تخفیف‌ها به‌عنوان اعتبار صورت‌حساب در ۲۴ ماه به شما باز می‌گردد و شما باید مشتری جدیدی باشید.

برای مقایسه، Google Fi همچنان ۷۰۰ دلار تخفیف برای پیکسل ۸ پرو به شما می دهد و آن گوشی چند ماه از عمر آن می گذرد. به نظر می رسد سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ اولویت اصلی Google Fi برای جذب مشتریان جدید نیست.

تخفیف های GOOGLE FI GALAXY S24 را خریداری کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/18/best-galaxy-s24-carrier-deals-verizon-tmobile/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *