Verizon این هفته نرخ بهترین برنامه های نامحدود را افزایش می دهد

از آنجایی که فوریه امسال یک روز اضافه دارد، یک روز دیگر فرصت دارید تا قیمت طرح نامحدود Verizon شما افزایش یابد. ۱ مارس تاریخی بود که ورایزون برای شروع افزایش نرخ‌ها در بهترین برنامه‌های نامحدود خود مشخص کرد و ما تقریباً به آن رسیده‌ایم.

پوشش ما از آخرین افزایش قیمت Verizon در ژانویه آغاز شدزمانی که اخباری در مورد افزایش قیمت به گوش رسید ۵G بیشتر بگیرید، ۵G بیشتر پخش کنید، ۵G کارهای بیشتری انجام دهیدو شروع ۵G طرح های نامحدود این افزایش ۴ دلار در ماه اضافه می کند در هر خط تلفن به صورت حساب شما Verizon بعداً در ایمیل‌هایی که به مشتریان آسیب‌دیده ارسال می‌شود، تأیید می‌کند ما در این پست گنجانده ایم.

اگر اتفاقاً در هر یک از این برنامه ها هستید، صورتحساب بعدی شما بعد از ۱ مارس باید شروع به تعدیل قیمت کند. بسته به اینکه چند خط دارید، به مقداری ریاضی اولیه نیاز دارد تا بدانید افزایش ماهانه شما چقدر خواهد بود. برای من، به‌عنوان یک حساب تک خطی، این افزایش قابل توجه نیست و آن را برای هزینه‌های رایگان اضافه‌ای که در طرح ۵G Play More دریافت می‌کنم نگه می‌دارم. با این حال، اگر ۲ یا ۳ یا ۵ یا بیشتر خط دارید، این یک جهش بسیار بزرگ در قیمت ماهانه است. ۲۰ دلار در ماه که در طول یک سال به صورت حساب شما اضافه می شود، پول زیادی است.

برای کسانی که نمی‌دانند آیا افزایشی در صورت‌حساب خود خواهند دید، جستجوی صندوق ورودی خود را بزنید و به دنبال موضوع ایمیلی مانند موضوع من بگردید که می‌خواند: «کلن، اطلاعات مهمی را در مورد خود ببین. حساب” سپس متن ایمیل من به شرح زیر است:

هیچ اقدامی لازم نیست. ما می خواهیم به شما از تعهد خود برای ارائه شبکه برنده جایزه خود به شما اطمینان دهیم. برای ادامه بهبود شبکه تلفن همراه و خدمات پیشرو در صنعت، قیمت‌های طرح خود را تنظیم می‌کنیم. زودتر از ۳٫۱٫۲۴، نرخ افزایش ۴ دلار در ماه را برای هر خط تلفن خواهید دید.

بسته به اینکه اکنون چقدر بیشتر به Verizon می پردازید، ممکن است ارزش یک برنامه یا سوئیچ شرکت مخابراتی را داشته باشید. در چند روز آینده بیشتر در مورد اینکه آیا این ممکن است ایده خوبی باشد یا خیر، خواهیم داشت. در حال حاضر، کاری را که برای آماده شدن باید انجام دهید، انجام دهید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/29/reminder-your-verizon-unlimited-plan-rate-could-go-up-starting-march-1/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *