WRC و آخرین Theatrhythm کار خود را متوقف کردند زیرا یک روز کبیسه است

روز کبیسه اکنون در راه است و چند بازی از این توهین ناگهانی به انتظارات معمول تقویم خود خوشحال نیستند. هر دو EA Sports WRC و Theatrhythm Final Bar Line در حال حاضر در فرا رسیدن ۲۹ فوریه با امتناع از عملکرد بر روی کنسول ها اعتراض می کنند – اما خوشبختانه برای طرفداران رالی و تپرها، یک راه حل بسیار ساده وجود دارد.

بازیکنان Theatrhythm Final Bar Line متوجه شدند که بازی ریتم PS4 و Switch با مضمون Final Fantasy به سرورهای Square Enix متصل نمی‌شود، پس از اینکه ساعت به نیمه‌شب رسید و فرا رسیدن ۲۹ فوریه را اعلام می‌کرد و از نظر عملکردی غیرقابل پخش بود.

به طور مشابه، EA اوایل امروز در رسانه های اجتماعی ظاهر شد اذعان رالی قهرمانی جهانی Codemasters با “مشکلی در کنسول مواجه شد که در آن بازی ممکن است در راه اندازی خراب شود.” و در حالی که صراحتاً مشکل را تقصیر سال کبیسه امروزی نمی‌دانست، راه‌حل پیگیری ناشر نشان می‌دهد که ۲۹ فوریه مقصر است.


WRC و آخرین Theatrhythm کار خود را متوقف کردند زیرا یک روز کبیسه استVan Halen – Jump (موسیقی ویدیوی رسمی)


روز کبیسه مبارک!

در هر دو مورد، راه حل خوشبختانه ساده است، و صرفاً از کاربران می‌خواهد که ساعت سیستم خود را به‌صورت دستی به جلو تا اول مارس هدایت کنند. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، پشتیبانی EA مراحل آن را به تفصیل بیان کرده است ایکس باکس و پلی استیشن در یک سری توییت – و در حالی که Square هنوز به طور علنی مسائلی را که بر ریتم تئاتر تأثیر می گذارد اعتراف نکرده است، راه حل (به عنوان تایید شده توسط Vooks) دقیقاً همینطور است. ما این را مانور ریستی می نامیم.

بنابراین شما بروید. از فاجعه روز کبیسه جلوگیری شد آیا اسکوئر انیکس و EA برای جلوگیری از تکرار یک حادثه دفعه بعد، اصلاحاتی دارند؟ چهار سال دیگر خواهیم فهمید


منبع: https://www.eurogamer.net/wrc-and-theatrhythm-final-bar-line-have-stopped-working-because-its-a-leap-day?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *