Visible 10 دلار در ماه تخفیف Visible+ را در یک معامله یک روزه کاهش می‌دهد

برای شروع سال ۲۰۲۴، Visible تبلیغی را اجرا کرد که به سختی قابل شکست بود که ۱۰ دلار در ماه از بهترین برنامه Visible+ آنها کم کرد. اگر آن معامله را از دست دادید زیرا برای شروع سال خمار بودید، خبر خوبی دارم – بازگشته است، اما باید عجله کنید.

Visible فقط برای امروز (۱۵ فوریه) تخفیف ۱۰ دلاری را در Visible+ اجرا می کند. اگر ثبت نام کنید، این تخفیف قیمت ماهانه را به ۳۵ دلار در ماه (از ۴۵ دلار) کاهش می دهد، که واقعاً قیمت باورنکردنی است.

برای کسانی که در Visible نمی‌دانند، طرح Visible+ به شما امکان مکالمه و متن نامحدود و همچنین ۵۰ گیگابایت داده در شبکه ۵G ممتاز Verizon را می‌دهد. همچنین استفاده نامحدود از نقطه اتصال، مکالمه و پیامک در مکزیک/کانادا، به علاوه تماس و ارسال پیامک به دسته ای از کشورهای دیگر دریافت می کنید.

Verizon مالک Visible است، اگر فکر می‌کردید چگونه یک ارائه‌دهنده بی‌سیم می‌تواند از شبکه Verizon استفاده کند و چنین قیمت پایینی را ارائه دهد. به نظر می رسد که آنها در بیشتر موارد به تنهایی عمل می کنند و از ابتدا قیمت های پایین دیوانه وار خود را حفظ کرده اند. حتی در یک نقطه آنها را پایین بیاوریدچیزی که در این صنعت بی سابقه است.

برای دریافت معامله، به سادگی از کد HAPPY در هنگام پرداخت استفاده کنید.

ثبت نام برای Visible


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/15/visible-drops-10-mo-off-visible-plan-in-1-day-deal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *