visionOS 1.1 بتا گزینه ای برای بازنشانی Vision Pro در صورت فراموشی رمز عبور اضافه می کند

با امروز visionOS نسخه ۱٫۱ بتا، به نظر می رسد یک گزینه مبتنی بر سخت افزار جدید برای بازنشانی Vision Pro وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد در صورت فراموش کردن رمز عبور، دستگاه پاک شود و تازه راه اندازی شود.

visionOS 1.1 بتا گزینه ای برای بازنشانی Vision Pro در صورت فراموشی رمز عبور اضافه می کند
از همین الانهیچ راهی برای بازنشانی Vision Pro در خارج از برنامه تنظیمات وجود ندارد و اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، برنامه Settings غیر قابل دسترسی است. این بدان معناست که هر کسی که نتواند رمز عبور خود را به خاطر بسپارد باید Vision Pro خود را به اپل بیاورد تا آن را پاک کند.

مطابق با ۹to5Macکدی در نسخه بتا VisionOS 1.1 وجود دارد که اجازه می دهد Vision Pro بدون نیاز به آوردن آن به یک مکان خرده فروشی اپل پاک شود.

یک هشدار سیستمی جدید وجود دارد که به ویژن پرو اجازه می‌دهد پس از تعداد معینی از تلاش‌های ناموفق برای وارد کردن رمز عبور، بازنشانی شود.

این اپل ویژن پرو در قفل امنیتی است. می‌توانید صبر کنید و رمز عبور خود را دوباره امتحان کنید، یا می‌توانید اکنون این Apple Vision Pro را پاک کرده و بازنشانی کنید.

بازنشانی ویژن پرو تمام محتوای دستگاه را پاک می‌کند، اما از آنجایی که قفل فعال‌سازی دارد، هیچ‌کس نمی‌تواند از آن استفاده کند به جز مالک اصلی با شناسه اپل رمز عبور برای تنظیم آن استفاده شده است. پس از پاک شدن، Vision Pro را می توان با اضافه کردن یک رمز عبور جدید دوباره به عنوان جدید تنظیم کرد.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/06/visionos-1-1-beta-vision-pro-reset-option/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *