VLC Media Player به طور بالقوه به Apple Vision Pro می آید

VideoLAN در حال کار بر روی آوردن پخش کننده رسانه ای منبع باز VLC محبوب خود است اپل ویژن پروطبق خبرنامه فناوری پایین گذار.

VLC Media Player به طور بالقوه به Apple Vision Pro می آید
این سازمان غیرانتفاعی گفت که در حال حاضر در حال توسعه نسخه ای برای هدست محاسبات فضایی اپل است. Jean-Baptiste Kempf رئیس VideoLAN گفت: “ما در حال حاضر یک نسخه از VLC داریم که روی Vision Pro اجرا می شود.” پایین گذار یانکو روتگرز نویسنده

با این حال، یکی از دلایلی که این برنامه قبلاً منتشر نشده است این است که پایگاه کاربران بالقوه هنوز خیلی کوچک در نظر گرفته می شود. Kempf افزود: “من هنوز مطمئن نیستم که مورد استفاده ای وجود داشته باشد.”

به گفته این سازمان، VLC اخیراً از پنج میلیارد دانلود در پلتفرم های دسکتاپ و موبایل فراتر رفته است. پخش کننده و فریم ورک چند پلتفرمی رسانه ای ۲۳ سال پیش به عنوان یک پروژه دانشجویی راه اندازی شد و به دلیل پشتیبانی از کدک های متعدد و توانایی آن در پخش فایل های چند رسانه ای و همچنین دی وی دی، سی دی های صوتی، وی سی دی و همچنین میلیون ها کاربر جدید همچنان جذب می کند. پروتکل های مختلف جریان

در همین حال، کار بر روی VLC 4.0 ادامه دارد. به گفته Kempf، توسعه بیش از حد انتظار طول کشیده است، و هسته اصلی برنامه به طور کامل بازنویسی شده است. ساخت‌های شبانه اخیر بر محتوا تمرکز می‌کنند و پنجره پخش پیش‌فرض با نمای کتابخانه کاربر جایگزین می‌شود. با این حال، Kempf گفت که برخی از تغییرات را می توان قبل از انتشار رسمی برنامه بازگرداند.

Kempf گفت که VLC حتی ممکن است در آینده به کانال های FAST و سایر رسانه های آنلاین پشتیبانی شده توسط تبلیغات دسترسی پیدا کند و به طور بالقوه به کاربران امکان می دهد فوراً چیزی را تماشا کنند.

VLC 3.0.20 یک دانلود رایگان برای مک است وب سایت VideoLAN.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: VLC
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/vlc-media-player-apple-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *