Spotify اکنون موزیک ویدیو دارد

ویژگی بتا از صفحه پخش در حال پخش برای آهنگ‌های منتخب قابل دسترسی است، اما در حال حاضر فقط برای مشترکین Premium در ۱۱ بازار موجود است.

Spotify رسما پشتیبانی از موزیک ویدیوها را اضافه می کند. این شرکت امروز اعلام کرد. سرویس پخش صوتی این ویژگی را به عنوان “بتا” توصیف می کند و تنها یک “کاتالوگ محدود” از امروز در ۱۱ بازار موجود است. هنرمندان پشتیبانی شده عبارتند از Ed Sheeran، Doja Cat، Ice Spice، Aluna و Asake، با سرپرست جهانی تجربه مصرف کننده Spotify، Sten Garmark. گفتن TechCrunch که کاتالوگ کامل موزیک ویدیو Spotify در نهایت شامل “هزاران” آهنگ خواهد شد.

ویژگی موزیک ویدیو از طریق صفحه در حال پخش در آهنگ های پشتیبانی شده قابل دسترسی است، جایی که نماد «تغییر به ویدیو» در بالای عنوان آهنگ ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن آهنگ دوباره راه اندازی می شود و پخش موزیک ویدیوی آن در مرکز نمایشگر شروع می شود. می‌توانید یک دستگاه iOS یا Android را بچرخانید تا موزیک ویدیو را تمام صفحه پخش کنید، و روی «Switch to Audio» ضربه بزنید تا به رابط سنتی‌تر Now Playing بازگردید.

این ویژگی در حال حاضر در تعداد محدودی از بازارها موجود است. بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا. Garmark می‌گوید این بازارها «بر اساس تعدادی معیار از جمله اندازه بازار و در دسترس بودن پشتیبانی محتوای محلی» انتخاب شده‌اند.

اسپاتیفای می‌گوید علاوه بر iOS و اندروید، ویژگی موزیک ویدیو در دستگاه‌های دسکتاپ و تلویزیون نیز موجود است. برای تماشای آنها باید یک اشتراک Premium داشته باشید.

اگرچه Spotify در درجه اول یک سرویس پخش صوتی است، اما مدتهاست که از اشکال مختلف ویدیو پشتیبانی می کند پادکست های ویدیویی یا ویدیوهای کوتاه عمودی به نام کلیپ که طوری طراحی شده اند که به هنرمندان اجازه دهند مستقیماً با طرفداران خود صحبت کنند. اسپاتیفای می‌گوید با ویژگی جدید موزیک ویدیو خود قصد دارد به هنرمندان راه دیگری برای جذب شنوندگان و تبدیل آنها به طرفداران بدهد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/13/24099337/spotify-music-video-beta-11-markets-supported-artists

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *