Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters تاریخ انتشار فوریه روی کنسول ها را دریافت می کند

Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters، بازی تحسین‌شده تاکتیک‌های نوبتی از Complex Games، در ۲۰ فوریه برای PS4، PS5، Xbox One و Series X/S عرضه می‌شود.

Daemonhunters ابتدا در سال ۲۰۲۲ برای رایانه های شخصی راه اندازی شد و آنچه را که Edwin Evans-Thirlwell یکی از همکاران Eurogamer نامید، “ترکیبی بی رحمانه اما برازنده و قابل درک از ایده های Warhammer، XCOM و Gears Tactics” ارائه کرد. همچنین، اندی سرکیس در آن حضور دارد.

کل ماجرا بر روی شوالیه‌های خاکستری متمرکز است، یک بخش مرموز از تفنگداران فضایی، که در داستانی که در یک کمپین سینمایی روایت می‌شود، به مقابله با گارد مرگ و نیروهای خدای آشوب نارگل می‌روند. این دارای یک تیم کاملاً قابل تنظیم از واحدها است – که می توانند با مهارت های مختلف، توانایی های روانی، تجهیزات، زره، تخصص های کلاسی، صداها و گزینه های چهره طراحی شوند – و در مجموع، یک دوران خوب قدیمی است.


تریلر کنسول Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters.

ادوین نوشت: «به جز اتکای بیش از حد جزئی (و عادلانه، ژانر معمولی) به سنگ زنی برای کمک به طرح بالای تپه بعدی. در بررسی پیشنهادی ۲۰۲۲ خود“Daemonhunters به ​​طور مثبتی می چرخد. در یک نگاه، رابط کاربری شبیه بورگی است که در سرتاسر کلیسای جامع عطسه کرده است، اما در عمل این هم تعادل خوبی از ایده های XCOM و Gears Tactics است و هم خلاصه ای واضح از یک داستان غول پیکر است که به نوعی همه چیز را قابل هضم می کند، حتی سریع، بدون قربانی کردن پیچیدگی های بیمارگونه منبع.”

و اگر دقیقاً شبیه چیزی است که از اکشن تاکتیک‌های علمی-تخیلی گوتیک خود می‌خواهید، Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters در ۲۰ فوریه برای پلی‌استیشن ۴، PS5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X/S در دسترس خواهد بود. نسخه استاندارد شامل بازی پایه است، و نسخه کمی گران‌تر Purifier (39.99 پوند به جای ۳۴٫۹۹ پوند) Castellan Garran Crowe، یک شخصیت قابل بازی منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کند که پس از رسیدن به یک رویداد جدول زمانی خاص در کمپین در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/warhammer-40000-chaos-gate-daemonhunters-gets-february-release-date-on-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *