Whatsapp پیام های صوتی ناپدید شده را به فهرست ویژگی های حریم خصوصی خود اضافه می کند

هنگامی که یک دهه پیش اسنپ چت مفهوم “داده های زودگذر” را به توده ها معرفی کرد، پیام های خود ویرانگر واقعاً مطرح شد. شرکت‌های زیادی وجود داشتند که سعی می‌کردند پول نقد کنند، از Poke ساخته‌شده توسط متا گرفته تا Wickr، Confide، Hash و دیگران. در بیشتر موارد، اما این ایده رشد کرده است. برای این منظور، WhatsApp که پس از پخش به طور خودکار حذف می شود.

ویژگی View Once برنامه پیام رسانی اما این اولین بار است که برای پیام های صوتی اعمال می شود. رابط کاربری ساده است. کافیست View Once را انتخاب کنید و پس از شنیدن آن توسط گیرنده، خود تخریب می شود. این نه تنها سرگرم کننده در یک ماموریت غیرممکن به نوعی، اما به طور فعال حریم خصوصی را در مورد ضبط‌های صوتی که موضوعات حساس را ذکر می‌کنند، افزایش می‌دهد. سلام، هر چند وقت یکبار باید اطلاعات کارت اعتباری را به کسی بدهید و بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید.

برخی از اخطارها وجود دارد، زیرا هیچ فناوری ای بی خطا نیست. واتس‌اپ کاربران را تشویق می‌کند فقط پیام‌های صوتی View Once را برای افرادی که به آنها اعتماد دارند ارسال کنند، زیرا راه‌هایی برای دور زدن ماهیت زودگذر داده‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، کاربران اندروید می توانند از عملکرد ضبط صفحه هنگام گوش دادن استفاده کنند و هر کسی می تواند از دوربین یا میکروفون خارجی دیگر برای ضبط پیام استفاده کند.

این ابزار طی چند روز آینده در سطح جهانی عرضه می‌شود، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا به‌روزرسانی به جعبه شما برسد. واتس اپ در طول سال گذشته انواع و اقسام پیشرفت ها را انجام داده است. همین هفته گذشته، برای به اشتراک گذاشتن عکس ها در قالب اصلی، بدون فشرده سازی. این اپلیکیشن اخیرا ابزاری را نیز اضافه کرده است که هنگام برقراری تماس

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/whatsapp-adds-disappearing-voice-messages-to-its-roster-of-privacy-features-172813331.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/whatsapp-adds-disappearing-voice-messages-to-its-roster-of-privacy-features-172813331.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *