Wo Long در ماه آینده نسخه کامل را با بازی پایه و تمام DLC دریافت می کند

Wo Long: Fallen Dynasty، Soulslike مربوط به دوران Three Kingdoms که توسط توسعه دهنده Team Ninja مورد استقبال قرار گرفت، بازی پایه و تمام DLC های خود را در یک نسخه کامل جمع آوری کرده است که برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در ۷ فوریه.

Wo Long: Fallen Dynasty، که در ماه مارس گذشته عرضه شد، یک ماجراجویی اکشن-RPG چالش‌برانگیز – اما به طرز شگفت‌آوری قابل دسترس – را ارائه می‌کند که بر اساس سبک مبارزه سریع‌تر و تهاجمی‌تر در مقایسه با بازی‌های قبلی تیم نینجا Nioh ساخته شده است.

آلن ون، یکی از همکاران Eurogamer، “یک محیط جدید ممکن است فصل جدیدی را پیشنهاد کند.” در بررسی پیشنهادی خود نوشتاما من تقریباً ترجیح می‌دهم Wo Long را یک Nioh مانند، یا بهتر بگوییم دنباله‌ای که Nioh 2 باید می‌بود، بنامم، سیستم‌ها و سفارشی‌سازی‌های آن را بیشتر اصلاح می‌کردم، اگر نگوییم تمام نفخ‌ها را کاهش می‌دادم، و تکامل هیجان‌انگیز پایه‌های آن را اضافه می‌کردم. این باعث می‌شود که چالش مازوکور آن با شرایط خودش قابل دسترس‌تر باشد.”


تریلر معرفی Wo Long: Fallen Dynasty.

بنابراین، بسیار خوب است، و هر کسی که اولین بار آن را از دست داد، می‌تواند از بازی پایه و کمک قابل توجه آن به DLC پس از راه‌اندازی در یک بسته واحد، زمانی که نسخه کامل دیجیتال Wo Long در ماه آینده وارد می‌شود، پذیرایی کند. به طور خاص، شامل سه بسته DLC Battle of Zhongyuan، Conqueror of Jiangdong، و Upheaval در Jingxiang، و همچنین محتوای جدید پایان بازی معرفی شده در The Thousand-Mile Journey است.

در سراسر DLC، بازیکنان می‌توانند منتظر مراحل جدید، جانوران الهی جدید، انواع سلاح‌های جدید – از جمله cestus، شمشیر بلند و شلاق – به‌علاوه شخصیت‌های جدید از ارتش‌های Cao Cao، Sun Ce و Liu Bei باشند. تمامی محتویات همکاری نیز در بسته‌بندی هستند – از جمله تجهیزات و مراحل با الهام از مواردی مانند Nioh 2، Lies of P و Naraka: Bladepoint – در کنار آیتم‌های درون بازی Baihu Armour، Zhuque Armour، Qinglong Armour و Records of the Grand Historian. ، دومی مکان های علامت گذاری پرچم ها را روی نقشه کوچک نشان می دهد.

و به نشانه ورود باندل جدید، همه بازیکنان – یعنی هر کسی که بازی اصلی یا نسخه کامل را دارد – زره زرهی Xuanwu را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، کاربران رایانه های شخصی می توانند نسخه آزمایشی Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition را از ۷ فوریه بررسی کنند. این شامل دو مرحله اولیه است و پیشرفت به نسخه کامل منتقل خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/wo-long-fallen-dynasty-gets-complete-edition-with-base-game-and-all-dlc-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *