سیستم نوار صوتی مدولار Dolby Atmos Klipsch به نت های سینمای خانگی مناسب می رسد

Klipsch در CES 2024 نمایش یک جفت ساندبار با هدف طرفداران فیلم که از بودجه خود آگاه هستند. Flexus Core 100 و ۲۰۰ به ترتیب ۴۴۹ دلار (حدود ۳۵۰ پوند / ۶۷۰ دلار استرالیا) و ۱۹۹ دلار (حدود ۱۵۶ پوند / ۳۰۰ دلار استرالیا) قیمت دارند، و هر دو را می توان با یک ساب ووفر بی سیم مشابه (۲۹۹ دلار، حدود ۲۳۵ پوند / ۴۵ دلار استرالیا) ترکیب کرد. )) و بلندگوهای صدای فراگیر (۲۴۹ دلار، حدود ۱۹۵ پوند / ۳۷۲ دلار استرالیا) برای یک مسیر آسان برای ارتقای سیستم. من کمی به جزئیات آن‌ها می‌پردازم، اما نتیجه اینجا این است که با سیستم صوتی جدید Klipsch Flexus، می‌توانید یک دکل ۵٫۱٫۲ کاناله Dolby Atmos را با قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار (حدود ۷۸۰ پوند / AU) دریافت کنید. ۱۴۹۰ دلار)

Flexus یک تلاش مشترک طراحی و تولید با Onkyo ژاپن است، برندی که بیشتر به خاطر گیرنده‌های A/V شناخته می‌شود که مسئول تمام الکترونیک داخلی و تقویت در نوارهای صوتی است.

این بهترین نوارهای صوتی Dolby Atmos آمده اند گزینه های اقتصادی مناسبی مانند Bose Smart Soundbar 600، مدلی که دارای بلندگوهای تقویت کننده برای ارائه جلوه های ارتفاع در موسیقی متن Atmos است. مانند Bose، Klipsch’s Core 200 یک مدل ۳٫۱٫۲ کانالی با بلندگوهای بالابرنده است، در حالی که Core 100 یک مدل ۲٫۱ کاناله است که از پردازش مجازی برای ارائه جلوه های ارتفاع در موسیقی متن Atmos استفاده می کند.

Klipsch Sub 100 در طبقه

ساب ووفر SUB 100 (اعتبار تصویر: آینده)

در مد قدیمی Klipsch، یک توییتر بوق‌دار در Core 200 برای افزایش وضوح دیالوگ استفاده می‌شود و یک کوارتت از درایورهای ۲٫۵ اینچی متوسط ​​و دو ووفر ۴ اینچی برای باس در کنار آن قرار دارد. Core 100 از درایورهای دوگانه ۲٫۵ اینچی و ووفرهای ۴ اینچی استفاده می‌کند، اما توییتر بوق‌دار را حذف نمی‌کند. هر دو ساندبار دارای ورودی HDMI و پورت HDMI eARC برای اتصال تلویزیون هستند.

برای نوارهای صوتی مقرون به صرفه، هر دو Core 100 و ۲۰۰ دارای طراحی فوق العاده زیبا هستند. روکش کابینت چوبی به طور یکپارچه با مش فلزی و المان‌های مشبک بلندگوی پارچه مشکی ترکیب می‌شود و یک صفحه نمایش ال‌ای‌دی ال‌ای‌دی عددی بزرگ – یک ویژگی نادر در نوارهای صوتی ارزان قیمت – به دیده شدن هنگام انجام تنظیمات سطح صدا و تنظیمات کمک می‌کند.

ساب ووفر بی سیم جمع و جور سیستم صوتی Flexus و بلندگوهای فراگیر طراحی زیبایی مشابه Core 100 و ۲۰۰ دارند. همانند ساندبارهای Sonos، دو ساب ووفر بی سیم را می توان با سیستم جفت کرد که امکان پیکربندی Dolby Atmos 5.2.2 را فراهم می کند.

بلندگوی فراگیر Klipsch Flexus در قفسه

فراگیر SURR 100 (اعتبار تصویر: آینده)

Flexus انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است

هنگامی که در ماه آوریل وارد می شود، سیستم صوتی Flexus Klipsch می تواند جایگزین قوی برای سیستم های نوار صوتی مدولار Sonos و Bose باشد. رویکرد ماژولار برای ساختن سیستم برای طرفداران سینمای خانگی با بودجه مناسب است که می‌خواهند با خرید یک نوار صوتی اصلی تا حد امکان ارزان‌تر شروع به کار کنند و سپس سیستم را با ساب ووفر بی‌سیم و بلندگوهای فراگیر در حد بودجه‌شان گسترش دهند.

سیستم صوتی Flexus Klipsch همچنین به نظر می رسد رویکرد ساده تری برای ساخت سیستم نسبت به سیستم های Sonos و Bose ارائه می دهد که هر دو از برنامه های کنترل پیشرفته برای راه اندازی استفاده می کنند. و با قیمت کمتر از ۱۰۰۰ دلار برای یک سیستم کامل ۵٫۱٫۲ کانالی، گزینه مقرون به صرفه تری است.

نسخه ی نمایشی سیستم صوتی Flexus که در CES شنیدم آن نوع تجربه کاملی نبود که قابلیت های واقعی نوارهای صوتی را به دلیل برگزاری یک جلسه کاری در همان اتاق آشکار کند – بالاخره CES یک نمایشگاه بین المللی است. به همین دلیل، من باید تا تاریخ بعدی قضاوت کنم، اگرچه دیالوگ فیلم در دمو به طرز قابل توجهی واضح بود. منتظر بررسی آینده باشید، زیرا نوارهای صوتی جدید Klipsch، به ویژه Core 200، می تواند به خوبی به صفوف بهترین ساندبارها در انتهای بودجه طیف قیمت.

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/klipschs-modular-dolby-atmos-soundbar-system-hits-the-right-home-theater-notes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *