X قصد دارد ۱۰۰ ناظر محتوا را برای پر کردن مرکز جدید اعتماد و ایمنی در آستین استخدام کند.

جو بناروک، رئیس عملیات تجاری X، گفت که این شرکت قصد دارد دفتر جدیدی را در آستین، تگزاس برای تیمی که به تعدیل محتوا اختصاص دارد، باز کند. گزارش ها. “مرکز تعالی اعتماد و ایمنی” که این شرکت در نظر دارد ۱۰۰ کارمند تمام وقت برای آن استخدام کند، در درجه اول بر جلوگیری از گسترش مواد استثمار جنسی از کودکان (CSE) تمرکز خواهد کرد.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل X قرار است روز چهارشنبه در جلسه استماع درباره CSE در مقابل کنگره شهادت دهد و پلتفرم در پایان هفته گذشته یک گزارش منتشر کرد. در مورد تلاش‌هایش برای محدود کردن چنین موادی، گفت: “مصمم است X را برای بازیگرانی که به دنبال استثمار خردسالان هستند، غیر مهمان‌نواز کند.”

مطابق با بلومبرگبناروچ گفت: “X خط کسب و کاری متمرکز بر کودکان ندارد، اما مهم است که ما این سرمایه گذاری ها را انجام دهیم تا از استفاده مجرمان از پلت فرم ما برای هرگونه توزیع یا تعامل با محتوای CSE جلوگیری کنیم.” به گفته این تیم، سایر موضوعات محتوایی مانند سخنان مشوق عداوت و تنفر و “پست های خشونت آمیز” را نیز بررسی خواهد کرد بلومبرگ. ایلان ماسک بیشتر سال اول خود را در X گذراند و اقداماتی را برای تبدیل این پلتفرم به سنگر «آزادی بیان» انجام داد و تیم‌های تعدیل محتوا را که قبل از تصاحب او توسط توییتر ایجاد شده بود، نابود کرد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/x-plans-to-hire-100-content-moderators-to-fill-new-trust-and-safety-center-in-austin-173111536 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/x-plans-to-hire-100-content-moderators-to-fill-new-trust-and-safety-center-in-austin-173111536.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *