توسعه دهنده Dark and Darker می گوید که شکایت “راز تجاری و حق چاپ” نکسون علیه آن رد شده است.

Ironmace می‌گوید که دادگاه درخواست ناشر سابق خود Nexon را برای صدور حکم به دلیل ادعای ناشر مبنی بر اینکه Dark and Darker با کد دزدیده شده از بازی‌ای که تیم برای Nexon توسعه می‌داد نوشته شده است، رد کرده است.

در بیانیه‌ای به بازیکنان روی سرور Discord خود، یک توسعه‌دهنده Ironmace – معروف به SDF – گزارش داد که دادگاه حکم نکسون را برای “نقض اسرار تجاری و حق نسخه‌برداری” رد کرده است، “در نتیجه ادعاها و سوء ظن‌ها مبنی بر توسعه Dark & ​​Darker را رد کرده است. با استفاده از اسرار تجاری Nexon و نقض حق چاپ آن.”

دادگاه همچنین حکم داد که سرویس Dark and Darker «نباید تنها بر اساس ادعاها و شواهد Nexon به حالت تعلیق درآید، و بازگشت احتمالی بازی به Steam را فراهم کرد.


توسعه دهنده Dark and Darker می گوید که شکایت “راز تجاری و حق چاپ” نکسون علیه آن رد شده است.بیایید تاریک و تاریکتر بازی کنیم – سعی کنید نمردید! دموی Dark and Darker Steam Next Fest


بیایید تاریک و تاریکتر بازی کنیم – سعی کنید نمردید! دموی Dark and Darker Steam Next Fest.

SDF شرکت Ironmace در بیانیه‌ای که در سرور رسمی Discord پست شده و از کره‌ای از طریق Google Translate ترجمه شده است، نوشت: «درخواست Nexon برای صدور حکم اولیه علیه Ironmace به دلیل نقض اسرار تجاری و حق نسخه‌برداری رد شد.

دادگاه حکم داد که بازی Ironmace را نمی توان به عنوان نقض حق نسخه برداری یا اسرار تجاری Nexon تلقی کرد، بنابراین ادعاها و سوء ظن ها مبنی بر اینکه Dark and Darker با استفاده از اسرار تجاری Nexon و نقض حق چاپ آن ساخته شده است را رد کرد. اینطور نبود. علاوه بر این، دادگاه حکم داد که سرویس Dark & ​​Darker نباید تنها بر اساس ادعاها و شواهد Nexon به حالت تعلیق درآید.”

SDF می‌گوید که Nexon به عنوان مدرک وارد بازی خود با اسم رمز P3 نشده است، حتی اگر Nexon ادعا می‌کند Dark and Darker از کد P3 ساخته شده است، اما اعتراف کرد که تصمیم دادگاه در مورد ادعای رقابت ناعادلانه Nexon “ناامیدکننده” بود.

SDF افزود: “تصمیم دادگاه در مورد رقابت ناعادلانه ناامید کننده است، زیرا از موقعیتی گرفته شده است که Nexon حتی خود بازی P3 را به عنوان مدرک رسمی ارائه نکرده است.”

با این حال، این به دلیل محدودیت‌های بررسی شواهد در رویه دستور موقت است و طبق تصمیم دستور موقت، یکی از دلایلی که دادگاه درخواست نکسون برای دستور موقت را رد کرده است، نیاز به تحقیق صادقانه از شواهد و مدارک بوده است. رسیدگی به دعوی اصلی

SDF در پایان گفت: “اگر تحقیقات کافی و کامل از شواهد در دعوی اصلی انجام شود”، “حقیقت در مورد ناعادلانه بودن ادعاهای Nexon و بی گناهی Ironmace” آشکار خواهد شد. آنها همچنین از بازیکنان در سراسر جهان برای حمایتشان تشکر کردند و افزودند که Ironmace امیدوار است “سرمایه گذاری کند و تمام تلاش خود را برای توسعه Dark & ​​Darker به یک بازی قوی که بیش از ۱۰ سال قابل استفاده باشد انجام دهد.”

Nexon هنوز به طور علنی در مورد این حکم اظهار نظر نکرده یا تایید نکرده است که آیا قصد تجدید نظر دارد (با تشکر، TheGamer)

همانطور که ویکتوریا قبلا توضیح داد، توسعه دهنده کره ای پشت غارتگر قرون وسطایی Dark and Darker پس از ادعاهایی که استودیو بازی خود را با کد دزدیده شده ساخته است، دفترش را مورد بازرسی قرار داد و Ironmace نامه توقف و توقف و حذف DMCA توسط Nexon دریافت کرد، چیزی که سازنده گفت “بر اساس تحریف شده است. ادعاها”. در نتیجه، Dark and Darker از Steam حذف شد. سپس استفاده کرد ChatGPT سعی کنید و ثابت کنید که هیچ گونه ادعای حق نسخه برداری را نقض نکرده است.

حالا اما Dark and Darker دوباره آنلاین شده استاگرچه در دسترسی اولیه، Ironmace تصمیم گرفته است تا لانچر خود را ایجاد کند، معروف به Blacksmith، و بازی را مستقیماً از وب سایت خود و از طریق فروشگاه دیجیتال Chaf Games به فروش برساند.

یخی Dark and Darker به موبایل می آید. PUBG: ناشر Battlegrounds Krafton با تمجید از “خلاقیت بالقوه و متمایز” بازی و اظهار داشت که توسعه دهنده Ironmace “به چیزی قانع کننده دست زده است” حقوق ارائه RPG را به دستگاه های تلفن همراه به دست آورده است.

اوه و آیا می‌دانستید Dark and Darker حتی قهوه خودش را دارد?


منبع: https://www.eurogamer.net/dark-and-darker-dev-says-nexons-trade-secret-and-copyright-lawsuit-against-it-has-been-dismissed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *