Xbox طراحی رویایی جدید کنترلر Vapor را منتشر کرد

جدیدترین کنترلر نسخه ویژه Xbox برداشت جدیدی از آن است بخار طوفان ابر طراحی از سال گذشته – Dream Vapor.

مطابق با ایکس باکسDream Vapor دارای یک الگوی چرخشی صورتی و بنفش است که برای هر کنترل کننده منحصر به فرد است. از نظر ویژگی، این کنترلر بی سیم استاندارد Xbox شما با اضافه شدن دستگیره های جانبی لاستیکی است.

با این حال، قفل پس‌زمینه پویا انحصاری از همان موضوع را نیز باز می‌کنید تا بتوانید صفحه اصلی کنسول خود را با سخت‌افزار خود مطابقت دهید.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

Dream Vapor در تاریخ ۶ فوریه با قیمت ۶۵ پوند منتشر می شود و می توانید آن را از سایت سفارش دهید فروشگاه مایکروسافت. اگر Stormcloud Vapor و Dream Vapor طرح رنگی برای شما نیستند، مجموعه جدیدی از الگوهای Vapor در آزمایشگاه طراحی Xbox موجود است.

علاوه بر Stormcloud و Dream، می‌توانید بخار الکتریکی (سبز روشن)، بخار آتش (قرمز و نارنجی)، Cyber ​​Vapor (سایه‌های تیره‌تر صورتی و بنفش) یا بخار شبانه (سبز تیره و خاکستری) را دریافت کنید. اگرچه اینها برای شما هزینه کمی اضافی دارند و ۸ پوند اضافی به قیمت ۶۰ پوندی یک کنترلر بی سیم معمولی اضافه می کنند.


Xbox طراحی رویایی جدید کنترلر Vapor را منتشر کرد
در اینجا تمام شش الگوی بخار و کنترل‌کننده‌هایی که می‌توانید در آزمایشگاه طراحی بسازید، آورده شده است. | اعتبار تصویر: ایکس باکس

از بین تمام طراحی‌های کنترلر Xbox که مایکروسافت در طول سال‌ها منتشر کرده است، Dream Vapor را یکی از بهترین‌ها می‌دانم. این احتمالاً به این دلیل است که من مشتاق هر چیز پاستلی هستم. من تو را در رویاهایم خواهم دید، بخار رویا.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-releases-new-dreamy-vapor-controller-design?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *