مرکز کارآفرینی آمستردام بودجه ۱۵۰ میلیون یورویی را برای اسپین اوت راه اندازی می کند

مرکز کارآفرینی آمستردام (ACE) در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک صندوق ۱۵۰ میلیون یورویی در اواخر سال جاری برای گسترش بیشتر حمایت خود از استارتاپ های خارج از دانشگاه است.

ACE که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، مرکز رشد دانشگاهی شهر با چهار ذینفع دانشگاهی است: دانشگاه آمستردام، دانشگاه Vrije، دانشگاه علوم کاربردی و آمستردام UMC.

ماموریت آن کمک به دانشجویان و دانشگاهیان برای ایجاد یک شرکت است. به همین دلیل، ACE دو نوع برنامه ارائه می دهد: برنامه Explore، که مبانی کسب و کار و کارآفرینی را ارائه می دهد. و برنامه انکوباتور که مراحل اولیه را هدف قرار می دهد استارت آپ ها که آماده رشد کسب و کار خود هستند و به ابزارهایی برای انجام آن نیاز دارند.

اسکار نپرز، مدیر عامل ACE، در آخرین قسمت از برنامه توضیح داد: “کاوش به نوعی مانند دانشجویان دکترا است که با مواد اولیه کارآفرینی بازی می کنند.” پادکست TNW.

در بهترین سناریو، آن افراد در مقطعی می‌گفتند «هی، من می‌خواهم یک شرکت بسازم» و به انکوباتور می‌آمدند.»

اما چرا چنین ابتکاری برای آمسترداماکوسیستم؟

به گفته Kneppers، هزاران محقق وجود دارد اما تعداد کمی از شرکت ها توسط آنها ایجاد شده است.

او گفت: “ما باهوش ترین افراد را در یک شهر داریم که روی موضوعات مختلف زیبا کار می کنند و مشکلات زیادی را حل می کنند.” چیزی که کم بود سیستمی بود که این همه دانش و استعداد را به بازار بیاورد.

به همین دلیل، ACE در حال حرکت به فصل جدیدی است و در حال تغییر نام تجاری خود است میدانبا “ایستاده برای “کارآفرینان دانشگاهی”. چشم انداز Kneppers این است که تمام ابتکارات مختلف چهار دانشگاه را تحت یک برند یک چتر گرد هم آورد.

اعتبار: ACE

«این در مورد ایجاد یک برنامه کارآفرینی یکپارچه در همه مکان‌ها، همه دانشگاه‌های آمستردام است. میدان مارک، او توضیح داد.

در حال حاضر ACE روی استارتاپ‌هایی که به ساخت آن کمک می‌کند سرمایه‌گذاری نمی‌کند، و همچنین سهامدار نیست. اما Kneppers قصد دارد یک صندوق ۱۵۰ میلیون یورویی را برای سرمایه گذاری در این استارتاپ ها به عنوان آمستردام، به عنوان یک اکوسیستم و … معرفی کند. میدان .

سرمایه نیز به عنوان یک صندوق همیشه سبز است. او گفت: «اگر ما با آن پول دربیاوریم، به نسل بعدی برمی‌گردد و به شهر نیز برمی‌گردد.» وی افزود که دیده است این سیستم قبلاً برای دانشگاه استنفورد و MIT کار می‌کند.

Kneppers خاطرنشان کرد: “هدف من این است که حتی فکر ساختن یک شرکت را برای مردم جذاب کنم.”

اگر دوست دارید بیشتر در مورد ACE و برنامه های آینده آن بشنوید، می توانید مصاحبه کامل را بشنوید اینجا.


منبع: https://thenextweb.com/news/amsterdam-center-entrepreneurship-launch-fund

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *