Xbox Series S جدید دارای فضای ذخیره‌سازی دو برابری و رنگ‌بندی تمام مشکی است – در اینجا می‌توانید آن را خریداری کنید.

ایکس باکس سری S کربن بلک

Xbox Series S 1 ترابایتی اکنون با قیمت ۳۵۰ دلار در دسترس است.

ایکس باکس



وقتی از طریق پیوندهای ما خرید می کنید، اینسایدر ممکن است کمیسیون وابسته به دست آورد. بیشتر بدانید

مایکروسافت یک محصول جدید راه اندازی کرد ۱ ترابایت Xbox Series S در ۱ سپتامبر، مصادف با انتشار استارفیلد، جدیدترین بازی بزرگ انحصاری کنسول های ایکس باکس. Xbox Series S جدید کربن سیاه ۳۵۰ دلار قیمت دارد که ۵۰ دلار بیشتر از مدل اصلی سفید و مشکی است. در ازای قیمت بالاتر، خریداران دو برابر فضای ذخیره سازی بیشتری دریافت می کنند.

فیل اسپنسر، مدیر اجرایی ایکس‌باکس در جریان کنفرانس این شرکت گفت: «ما می‌دانیم که با Xbox Series S فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید. ویترین بازی تابستانی اصلی Xbox Series S با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی راه اندازی شد که پس از به روز رسانی های لازم و نصب نرم افزار به ۳۶۴ گیگابایت فضای قابل استفاده رسید. Xbox Series S یک کنسول تمام دیجیتال بدون درایو دیسک است، بنابراین فضای ذخیره سازی ضروری است.

Xbox Series X و سری S سریع‌ترین نسل کنسول‌های ایکس‌باکس تا به امروز بوده‌اند که بخشی از قیمت مقرون‌به‌صرفه سری S را مدیون است. با جزئیات کامل در مورد نحوه خرید در حال حاضر پوشش داده شده است.

Xbox Series S Black 1TB

این نسخه کاملا مشکی از کنسول بازی مقرون به صرفه تر مایکروسافت با فضای ذخیره سازی دو برابر نسخه اصلی همراه با همان ویژگی های سریع برق آسا و قابلیت پخش ۴K ارائه می شود.

تبلیغات

تبلیغات

مدل Xbox Series S 1TB Carbon Black را از کجا بخریم

Carbon Black 1TB Xbox Series S در تاریخ ۱ سپتامبر با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه شد. چندین خرده فروش پیش خرید ارائه کردند و همچنان کنسول را در انبار دارند، از جمله آمازون، بهترین خرید، هدف، نیوگ، GameStopو فروشگاه مایکروسافت.

سفارشات آنلاین به راحتی در دسترس هستند، اما خرده فروشان آجر و ملات مانند Best Buy، Target و GameStop نیز پیکاپ در فروشگاه ارائه می دهند. این کنسول شامل یک کنترلر بی سیم Xbox با دو باتری AA، یک کابل HDMI و یک کابل برق است.

تبلیغات

تبلیغات

آیا Xbox Series S 1TB با Xbox Series S اصلی متفاوت است؟

نسخه جدید Xbox Series S 1TB دارای فضای ذخیره سازی دو برابری نسبت به Xbox Series S اصلی است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. مدل جدید همچنین دارای طرح رنگ کربن سیاه است که به آن زیبایی طراحی استاندارد تری نسبت به مدل معمولی که دارای رنگ سفید است می دهد. کیس و دریچه بزرگ مشکی

علاوه بر درایو ۱ ترابایتی و رنگ مشکی کنسول، Xbox Series S جدید دقیقاً همان مشخصات مدل اصلی را دارد که با قدرت کمتر از ۵۰۰ دلار ساخته شده بود. Xbox Series X، اما مقرون به صرفه تر است. این کنسول برای اجرای اکثر بازی های جدید با کیفیت ۱۰۸۰p یا ۱۴۴۰p طراحی شده است، اما می تواند رسانه ها را به صورت جریانی پخش کند. رزولوشن ۴K. Xbox Series S کتابخانه بازی خود را با سری X، پشتیبانی می کند Xbox Game Pass، و با عناوین قدیمی سازگار است. با این حال، بر خلاف سری X، سری S شامل درایو دیسک نیست.

تبلیغات

تبلیغات

آیا می توانید فضای ذخیره سازی کنسول های Xbox Series S را ارتقا دهید؟

کارت های توسعه برای Xbox Series S وجود دارند، اما نسبتا گران هستند و به طور گسترده در دسترس نیستند. Xbox Series X/S از یک اسلات کارت توسعه اختصاصی استفاده می کند و کارت های رسمی توسط Seagate ساخته می شوند. سیگیت کارت های افزایش حافظه Xbox را در سه اندازه تولید کرده است: ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایتو ۲ ترابایت.

مدل ۱ ترابایتی اخیراً کاهش قیمت دریافت کرده است. آمازون اکنون آن را به قیمت ۱۵۰ دلار می فروشد که بهترین قیمتی است که تاکنون دیده ایم و بهترین ارزش نسبت به فضایی است که در اختیار خواهید داشت. آمازون همچنین کارت ۵۱۲ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ دلار و کارت ۲ ترابایتی را به قیمت ۲۸۰ دلار به فروش می رساند.

بازی‌های سازگار با Xbox One را می‌توان بر روی یک درایو USB معمولی نصب کرد که با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به کارت‌های توسعه در دسترس هستند. با این حال، بازی های جدید منتشر شده برای Xbox Series X/S را نمی توان روی درایو USB نصب کرد.

ثبت نام برای خبرنامه هفتگی Insider Reviews برای مشاوره خرید بیشتر و معاملات عالی

شما می توانید لوگو و مجوز تحسین این داستان را خریداری کنید اینجا.

افشاگری: نوشته و تحقیق شده توسط بررسی های خودی تیم ما محصولات و خدماتی را که ممکن است برای شما جالب باشد برجسته می کنیم. اگر آنها را بخرید، ممکن است سهم کمی از درآمد حاصل از فروش را از شرکای خود دریافت کنیم. ما ممکن است محصولات را به صورت رایگان از تولید کنندگان برای آزمایش دریافت کنیم. این تصمیم ما را در مورد اینکه آیا محصولی مشخص شده یا توصیه نمی شود، هدایت نمی کند. ما مستقل از تیم تبلیغاتی خود کار می کنیم. ما از بازخورد شما استقبال می کنیم. به ما ایمیل بزنید reviews@insider.com.



منبع: https://www.businessinsider.com/guides/tech/xbox-series-s-1tb-black-preorder-price-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *