Xbox Series S در حال حاضر فقط ۲۳۰ دلار قیمت دارد

اگر نتوانستید آن را دریافت کنید مایکروسافت ایکس باکس سری اس با تخفیف این فصل تعطیلات گذشته، ممکن است بخواهید وب سایت Dell را بررسی کنید. کنسول فقط رسانه های دیجیتال در حال حاضر با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می رسد که ۷۰ دلار کمتر از قیمت خرده فروشی آن ۳۰۰ دلار است. در حالی که نمی تواند بازی های دیسکی را بازی کند، ۲۳۰ دلار شما ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD و یک کنترلر بی سیم Xbox را برای شما به ارمغان می آورد. این کنسول از نرخ رفرش متغیر تا ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و در حالی که بازی ها را با حداکثر وضوح ۱۴۴۰p اجرا می کند، می توانید از آن برای پخش نمایش ها و فیلم ها با کیفیت ۴K استفاده کنید. شما فقط باید برنامه های پخش جریانی را که به آنها دسترسی دارید دانلود کنید، از جمله Disney+، Netflix یا Amazon Prime Video.

در حالی که ما Xbox Series S را کم‌توان‌ترین کنسول نسل خود می‌دانیم مرور، متوجه شدیم که می تواند گیم پلی فوق العاده روانی داشته باشد. حتی با فریم‌ریت‌های تقویت‌شده، بازی‌های نسل کنونی و نسل قبلی زمانی که آن‌ها را آزمایش کردیم مانند کره بازی می‌کردند. سری S نیز به‌سرعت راه‌اندازی می‌شود، و ویژگی‌ای به نام «رزومه سریع» به شما امکان می‌دهد بدون اینکه از بارگیری صفحه‌هایی که برای همیشه طول می‌کشد رنج بکشید، از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، ادامه دهید.

فضای ذخیره‌سازی می‌تواند مشکل‌ساز باشد، زیرا با درایو دیسک همراه نیست، اما می‌توانید با دریافت کارت ۱ ترابایتی که مایکروسافت با سیگیت توسعه داده است، آن را افزایش دهید. همچنین می‌توانید عمدتاً از آن با سرویس اشتراک Game Pass استفاده کنید که به شما امکان دسترسی به کتابخانه‌ای با صدها عنوان را می‌دهد. نکته پایانی این است که اگر به دنبال دیجیتالی شدن کامل هستید، Xbox Series S یک کنسول عالی است و این شانس شماست که بدون پرداخت هزینه کامل، یک دستگاه را بدست آورید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-xbox-series-s-is-just-230-right-now-115520855.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-xbox-series-s-is-just-230-right-now-115520855.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *