آیا ChatGPT برای شما کمی تنبل شده است؟ OpenAI به تازگی یک اصلاح را منتشر کرده است

اینطور به نظر می رسد گزارشات مربوط به “تنبلی” از طرف ربات ChatGPT AI بسیار دقیق بودند، زیرا توسعه دهنده آن OpenAI به تازگی راه حلی را برای این مشکل اعلام کرده است – که به این معنی است که ربات از میانبرهای کمتری استفاده می کند و احتمال کمتری دارد که در نیمه راه تلاش برای انجام کاری شکست بخورد.

آخرین به روز رسانی کد ChatGPT “در نظر گرفته شده است تا موارد “تنبلی” را در جایی که مدل کار را کامل نمی کند کاهش دهد.” با توجه به OpenAI. با این حال، شایان ذکر است که این فقط برای مدل GPT-4 توربو که هنوز در یک پیش‌نمایش محدود است، صدق می‌کند.

اگر شما یک کاربر رایگان در GPT-3.5 یا یک کاربر پرداخت کننده در GPT-4 هستید، ممکن است هنوز متوجه چند مشکل در زمینه توانایی های ChatGPT شوید – اگرچه ما فرض می کنیم که در نهایت ارتقا به دیگری خواهد رسید. مدل ها نیز

در ماه دسامبر، OpenAI عدم به‌روزرسانی و رفتار «غیرقابل پیش‌بینی» را به عنوان دلایلی ذکر کرد که چرا کاربران ممکن است متوجه عملکرد پایین‌تر از ChatGPT شوند و به نظر می‌رسد که تلاش برای حل این مشکلات همچنان ادامه دارد.

دقیق تر

آیا ChatGPT برای شما کمی تنبل شده است؟  OpenAI به تازگی یک اصلاح را منتشر کرده است

ChatGPT در تلفن همراه نیز در حال پیشرفت است (اعتبار تصویر: آینده)

به گفته OpenAI، یکی از کارهایی که GPT-4 Turbo اکنون می تواند “به طور کامل” انجام دهد، تولید کد است. کارهای پیچیده‌تر را نیز می‌توان با یک اعلان تکمیل کرد، در حالی که کار کردن با این مدل برای کاربران ارزان‌تر خواهد بود.

بسیاری از ارتقاء مدل های دیگر ذکر شده در پست وبلاگ OpenAI نسبتاً فنی هستند – اما نکات مهم این است که این ربات های هوش مصنوعی هوشمندتر، دقیق تر و کارآمدتر می شوند. بسیاری از پیشرفت‌ها مربوط به «جاسازی‌ها» هستند، نمایش‌های عددی که ربات‌های هوش مصنوعی برای درک کلمات و زمینه اطراف آن‌ها استفاده می‌کنند.

ChatGPT اخیرا فروشگاه برنامه بسیار خاص خود را دارد، جایی که توسعه دهندگان شخص ثالث می توانند ربات های سفارشی ساخته شده خود (یا GPT) را به نمایش بگذارند. با این حال، قوانینی وجود دارد که انواع خاصی از چت بات ها را ممنوع می کند – مثل دوست دختر مجازی.

همچنین به نظر می رسد که OpenAI مشغول پیشبرد ChatGPT در تلفن همراه است، با آخرین نسخه بتا ChatGPT برای Android که توانایی ربات را از هر صفحه ای بارگیری کنید (همانطور که ممکن است با Google Assistant یا Siri انجام دهید).

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/artificial-intelligence/has-chatgpt-been-getting-a-little-lazy-for-you-openai-has-just-released-a-fix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *