XGIMI یک پروژکتور هوشمندانه را که در یک چراغ سقفی پنهان شده است ، و یک پروژکتور شیک IMAX 4K راه اندازی می کند

به یک پروژکتور IMAX پیشرفته با مشخصات سینما در اتاق جلویی خود علاقه دارید یا یک پروژکتور سقفی مخفی که وانمود می کند یک لامپ جادویی است؟ XGIMI شما را تحت پوشش قرار داده است. در CES 2024این شرکت در حال نمایش Horizon Max خود است، یک پروژکتور IMAX که دارای نرم افزار هوشمند و استفاده از منابع نور دوگانه برای ارائه طیف رنگ گسترده تر، روشنایی قوی و کنتراست بهبود یافته است. همین فناوری ها به برخی از پروژکتورهای متوسط ​​تر شرکت نیز می رسند.

Horizon Max در اوایل رونمایی می شود، زیرا انتظار نمی رود تا اواخر سال ۲۰۲۴ به فروش برسد. اما XGIMI به وضوح از این دستگاه بسیار راضی است، زیرا می گوید اولین پروژکتور هوشمند پرتاب طولانی با گواهینامه IMAX Enhanced است. چیزی که قبلاً فقط در پروژکتورهای با قیمت بسیار عالی در دسترس بود. هدف در اینجا ساختن است بهترین پروژکتور ۴K برای افرادی که می خواهند تصویری شبیه به تئاتر به نسبت ابعاد فیلم اصلی (از طریق دیزنی پلاس و حدود ۴K Blu-rays)-اگرچه هنوز نمی دانیم برچسب قیمت واقعی آن چیست.

بگذار نور (دوگانه) باشد

حداکثر شامل دو فناوری کلیدی است که XGIMI آن را ISA (معماری صفحه نمایش هوشمند) ۵٫۰ و Dual Light 2.0 می نامد. اولی از ترکیبی از سخت‌افزار و نرم‌افزار از جمله یک گیمبال کاملاً خودکار موتوری استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار بهترین موقعیت پروژکتور را شناسایی کند، و در یک لمس هوشمند می‌تواند تنظیمات دیوارهای مختلف را به خاطر بسپارد – بنابراین می‌توانید روی یک دیوار بازی کنید و سپس پروژکتور را روشن کنید. برای شب فیلم با یک دیوار بزرگتر روبرو شوید ، با این که سیستم به طور خودکار آن را برای شما تنظیم می کند.

فناوری دوم، Dual Light 2.0، ترکیبی از لیزر سه گانه و نور فسفر است. دومی برای مقابله با هرگونه نقص تولید شده توسط اولی طراحی شده است، و نتیجه هم روشن است – ۳۱۰۰ ISO لومن – و هم کنتراست بالا، با نسبت کنتراست اصلی ۲۰۰۰:۱٫ XGIMI می گوید این پرنورترین پروژکتور شرکت تا به امروز است که روشنایی آن ۳۵ درصد بیشتر از پرچمدار قبلی خود، Horizon Ultra است.

آخرین لامپ علاءالدین به طور جدی هوشمند است

XGIMI یک پروژکتور هوشمندانه را که در یک چراغ سقفی پنهان شده است ، و یک پروژکتور شیک IMAX 4K راه اندازی می کند

(اعتبار تصویر: XGIMI)

XGIMI همچنین قصد دارد از Aladdin رونمایی کند که آن را “یک تهدید سه گانه منحصر به فرد” می نامد: این یک پروژکتور سقفی، یک چراغ هوشمند و یک بلندگو در یک دستگاه واحد است. این می تواند تصویر HD تا ۱۰۰ اینچ را با نسبت نمایش ۰٫۷:۱ به نمایش بگذارد و بلندگوی داخلی هارمن کاردون صدای ۳۶۰ درجه را ارائه می دهد. علاءالدین همچنین تصاویر پس زمینه پویا، کتاب های تعاملی بزرگ کودکان و صداهای محیطی قبل از خواب را ارائه می دهد. استعدادهای فراوان آن باعث شد تا در میان جوایز نوآوری CES 2024 یک جایزه افتخاری کسب کند.

متأسفانه علاءالدین قرار نیست در نیمه اول سال جاری در ایالات متحده یا اروپا منتشر شود. در ماه ژوئن در ژاپن عرضه می شود اما هنوز نسخه گسترده تری اعلام نشده است. اگرچه این یک ایده بسیار هوشمندانه برای اتاق‌هایی با فضای محدود است که تصاویر بزرگ می‌خواهند – می‌تواند جایگزین نور شما شود و در بیشتر مواقع کار مفیدی انجام دهد، و سپس به طور ناگهانی می‌توانید بدون هیچ سطحی در اتاقتان فیلم تماشا کنید. توسط تجهیزات گرفته شده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/televisions/projectors/xgimi-launches-a-clever-projector-hidden-in-a-ceiling-light-and-a-stylish-imax-4k-projector

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *