YouTube TV به طرفداران ورزش گوش داد و بزرگترین مشکل Multiview را برطرف می کند

اکنون می‌توانید بازی‌هایی را که می‌خواهید در چند نمای سفارشی خود تماشا کنید، انتخاب کنید، اما هنوز کار برای انجام دادن وجود دارد.

از زمان راه اندازی آن بهار گذشته، عملکرد چند نمای YouTube TV بهبود کیفیت زندگی برای طرفداران ورزش بوده است. می‌توانید از آن برای تماشای چند بازی به طور همزمان استفاده کنید، بدون اینکه فضایی برای تلویزیون‌های اضافی ایجاد کنید – اما تاکنون، فقط می‌توانید مجموعه‌های از پیش تعیین‌شده‌ای از بازی‌ها را تماشا کنید که YouTube فکر می‌کند برای اکثر بینندگان جذاب است. یک به‌روزرسانی دریافتی تغییر می‌کند که در نهایت به شما امکان می‌دهد چند نمای را با ترکیب دلخواه خود از پخش‌ها سفارشی کنید، همانطور که توسط ۹to5Google.

در حالی که پیشرفت بزرگی نسبت به فیدهای چند نما انتخاب شده است که YouTube TV با آن راه اندازی شده است، به نظر می رسد که شما همچنان محدود به محدودیت های خاصی هستید. برای مثال، اگرچه می‌توانید بسته‌ای از بازی‌های خاص خود را بسازید، اما همچنان می‌توانید آنها را از یک لیست از پیش تعیین‌شده انتخاب کنید. اخبار بند ناف.

آلیسون تو، سخنگوی گوگل، در ایمیلی به آن، عرضه را تایید کرد آستانه، با توجه به اینکه در حال حاضر فقط برای پاس لیگ NBA و بسکتبال NCAA مردان و زنان در دسترس است. توه نوشت: “امیدواریم طی چند ماه آینده به تدریج این ورزش را به ورزش های زنده بیشتری اضافه کنیم.”

من امیدوارم که این لیست ها در نهایت شامل همه بازی هایی باشد که در حال حاضر در ورزش یا لیگ مربوطه پخش می شوند. با این حال، تا زمان نوشتن این مقاله، سایت راهنمای YouTube TV هنوز به تفاوت‌های پخش منطقه‌ای و منابع سمت سرور اشاره می‌کند که امکان‌پذیری را محدود می‌کند.

رویای نهایی من ساختن یک نمایش چندگانه از بازی های هر ورزش یا هر کانال (بلیط یکشنبه برای فصل NFL 2024 خوب است، فقط یک فکر!)، اما در حال حاضر، تمام مراحل کودکی را که بتوانم انجام دهم، انجام خواهم داد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/30/24055945/youtube-tv-multiview-customization-sports-news-weather

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *