تاریخ انتشار Final Fantasy 7 Rebirth، گیم پلی و آخرین اخبار

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره ماه آینده می آید و فصل بعدی را در بازسازی سه قسمتی اصلی خواهد آورد فاینال فانتزی VII. قسمت دوم از سه گانه بازسازی، تجدید حیات دنبال می شود از بازسازی فاینال فانتزی ۷، ادامه داستان Cloud، Tifa، Aerith، Barret و Red XIII در ماموریت خود برای نجات سیاره.

پسندیدن بازسازی قبل از آن تجدید حیات می دهد فاینال فانتزی VII درمان گرافیکی کامل مدرن، با سینمای چشم نواز و وفاداری گرافیکی خیره کننده. این بازی همچنین از یک سیستم مبارزه ترکیبی استفاده می‌کند که اکشن در زمان واقعی را با عناصر بازی نقش‌آفرینی استراتژیک (RPG) ترکیب می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا برای دادن دستور به مهمانی خود مکث کنید و حملات را در پرواز انجام دهید. من خیلی تحت تاثیر مال خودم قرار گرفتم دستی با ساخت اولیه بازیو من نمی توانم منتظر بمانم تا نسخه کامل را به دست بیاورم.

اگر کیفیت عنوان به طور کلی مطابق با استاندارد پیش نمایش باشد، فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره می تواند یکی از بهترین بازی های RPG و بهترین JRPG از سال. در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به این عنوان باقی مانده است، جزئیات زیادی در مورد بازی نیز وجود دارد. ما همه آنها را در یک مکان برای راحتی و لذت خواندن شما جمع آوری کرده ایم. برای دانستن همه چیزهایی که در مورد این مورد انتظار وجود دارد، بخوانید بازی آینده.

Final Fantasy 7 Rebirth: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ عاقبت به بازسازی فاینال فانتزی ۷
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ ۲۹ فوریه ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5

تاریخ انتشار و پلتفرم های Final Fantasy 7 Rebirth

یوفی به دوربین نگاه می کند

(اعتبار تصویر: Square Enix)

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره قرار است در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شود PS5. این در جریان یک نمایش کاملاً جدید در a فاش شد وضعیت بازی سونی رویدادی که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ همراه با رویداد جدید پخش شد تریلر اعلام تاریخ انتشار.

آیا بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای PS4 یا Xbox منتشر خواهد شد؟

متاسفانه برای PS4 صاحبان فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره مانند قسمت اول این سه گانه، نسخه ای بین نسلی نخواهد بود. ما انتظار داریم، با این حال، مانند بازسازی فاینال فانتزی ۷، تولد دوباره همچنین پس از اتمام قرارداد انحصاری پلی استیشن، در تاریخ بعدی روی رایانه شخصی نیز عرضه خواهد شد. اگرچه، شایان ذکر است که این موضوع هنوز تایید نشده است. برعکس، بعید به نظر می رسد که این بازی به نتیجه برسد Xbox Series X یا Xbox Series Sبا توجه به این واقعیت که بازسازی فاینال فانتزی ۷ هنوز به کنسول های مایکروسافت سفر نکرده است.

تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth

جدیدترین تریلر برای فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره ممکن است کوتاه باشد، اما نکات وسوسه‌انگیز زیادی دارد، از جمله چند فریم شگفت‌انگیز از رویداد Nibelheim – یکی از مهم‌ترین ضربات ست‌شده در بازی. ما همچنین بیشتر از زک و همچنین رژه نظامی شینرا در جونون خواهیم دید.

ما همچنین می بینیم که دکتر هوجو شرور ظاهر می شود، در کنار یک موجود مارمولک با ظاهری مرگبار که ممکن است یک زولوم باشد – یک رئیس مشهور حیله گر از نسخه اصلی. فاینال فانتزی VII.

ما همچنین شاهد انتشار تریلر آهنگ تم بازی، هیچ قولی برای نگه داشتن که در دسامبر ۲۰۲۳ فاش شد. تریلر صحنه هایی از بازی آینده و همچنین آهنگ تم اشک آور آن را نشان می دهد. توصیه ما به همراه داشتن دستمال کاغذی برای این مورد است.

آنهایی که مشتاقان بیشتر هستند فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره محتوا می تواند پیدا کند جشنواره بازی های تابستانی ۲۰۲۳ تریلر و همچنین تاریخ انتشار اعلام تریلر و تریلر نگاه اول بر کانال رسمی فاینال فانتزی در یوتیوب.

گیم پلی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

رژه نظامی در Final Fantasy 7 Rebirth

(اعتبار تصویر: Square Enix)

این فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره تریلرها همگی مکانیزم های جنگی بازی را نشان داده اند. در یک نگاه، به نظر می رسد که ما بیشتر از چیزهایی که به دست آورده ایم، علاقه مندیم بازسازی فاینال فانتزی ۷: یک RPG اکشن رضایت بخش با جابجایی نرم بین شخصیت ها و مکانیک مکث برای کمک به تصمیم گیری.

همانطور که حملات معمولی را انجام می دهید، یک اکشن سنج ایجاد می کنید که می تواند برای تکنیک های پیچیده تر از طریق منوی فرمان پول نقد شود. اینها ممکن است جادوها یا حملات تخصصی تری باشد که به سلاح شخصیت شما گره خورده است. درست مثل داخل بازسازیهر شخصیت در تجدید حیات رفتارهای متفاوتی دارد، که هر کدام مجموعه‌ای از توانایی‌ها و رویکردهای خاص خود را برای نبرد دارند.

در طول ساخت اولیه بازی، ما تجربه کردیم تجدید حیاتسیستم نبرد دست اول صیقلی تر از مدل قبلی خود، پاسخگویی کنترل ها و آزادی حرکت به افرادی مانند Devil May Cry 5 و فاینال فانتزی ۱۶ فرار برای پول خود

علاوه بر این، بهبود سیستم هایی که به طور آزمایشی معرفی شده اند Final Fantasy 7 Remake Intergrade، فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره حملات هم افزایی قدرتمند را معرفی می کند – حرکات ویژه ای که توسط دو شخصیت به طور همزمان انجام می شود. علاوه بر حرکات تگ تیمی که می‌توانید طبق معمول از آن‌ها استفاده کنید، به مجموعه‌ای از حملات هم افزایی قدرتمندتر نیز دسترسی دارید که نه تنها اثرات قوی ارائه می‌کنند، بلکه همچنین پویایی عاطفی را نشان می دهد بین دو عضو حزب با استفاده از تکنیک.

خارج از میدان جنگ فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره مکانیک‌های سواری Chocobo جدید و همچنین مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌های جدید را معرفی می‌کند که همگی در تریلر تاریخ انتشار به اشتراک گذاشته شده‌اند.

داستان و صحنه فیلم Final Fantasy 7 Rebirth

ابر با شمشیر غول پیکرش که بالای سرش تاب می خورد به سمت سپیروث می پرد

(اعتبار تصویر: Square Enix)

از نظر داستانی، ما چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره. اگر بیشتر یک بازسازی مستقیم بود، پس ما می‌توانستیم ایده بسیار واضح‌تری در مورد اینکه روایت به کجا می‌رود، داشته باشیم. با اینکه بازسازی فاینال فانتزی ۷ اکثراً به فیلمنامه همتای اصلی خود چسبیده بود، چند تفاوت مهم وجود داشت که می‌توانست نشانگر تغییر اساسی در طرح باشد. در هر صورت، فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره ما را از شهر پراکنده دیستوپیایی میدگار، در میان جنگل‌های سرسبز و سرزمین‌های بدخیم در تلاش برای تعقیب سفیروث شرور بیرون خواهد برد.

Whispers، آنتاگونیست های شبح مانندی که مشتاق حفظ نسخه اصلی هستند فاینال فانتزی VII جدول زمانی، یک عنصر کلیدی در بازسازی. با توجه به الف پست وبلاگ که در آن موتومو توریاما، یکی از کارگردانان، درباره آن صحبت کرد فاینال فانتزی ۷ تولد دوبارهاین مداخله جویان اثیری قرار نیست این بار برای مرتب نگه داشتن جدول زمانی در اطراف باشند.

موتومو توریاما، یکی از کارگردانان این بازی، در قسمت پایانی بازی می‌گوید: «همانطور که در پایان بازی «سفر ناشناخته ادامه خواهد داشت»، کلود و دوستانش برای مدتی در آن سفر خواهند بود. اسکوئر انیکس بازسازی FF7 سری وبلاگ. از اینجا به بعد Whispers نمی تواند برای حفظ جدول زمانی تعیین شده اقدام کند، بنابراین هواداران می توانند منتظر باشند ببینند چه نوع آینده ای در انتظار تیم است.

از آنجا که بازسازی فاینال فانتزی ۷ با شکست Whispers به ​​پایان رسید، این تصمیم روایی توریاما بسیار منطقی است.

تریلر اعلام آهنگ تم از جوایز بازی های ویدیویی ۲۰۲۳ نکات مهم بیشتری را نیز به ما داده است. نه تنها نگاه درستی به وینسنت و سید به ما می دهد، بلکه نگاهی دزدکی به نقش های زک و بیگز در این کانن جدید به ما می دهد. در تایم لاین اصلی، هر دو شخصیت به طرز غم انگیزی از بین رفتند، اما به نظر می رسد که این دو پس از وقایع به هم خواهند پیوست. بازسازی. بعداً در تریلر، زک را می‌بینیم که از یک ابر خفته مراقبت می‌کند. این به این معنی است که این دو برای خودشان یک تجدید دیدار خواهند داشت تجدید حیات – جلسه ای که می تواند پیامدهای بزرگی برای هر دو قوس شخصیتی آنها داشته باشد.

ما همچنین از مصاحبه با فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردانان، می گوید که نقش زک در داستان به بازیکنان این امکان را می دهد که «تجربه و درک بیشتری از فاینال فانتزی VII جهان بینی» از جمله «سیاست ها و قوانین حاکم». [the] این به احتمال زیاد به این معنی است که بخش‌های زک در بازی با جنبه‌های هنوز دیده نشده بازی سروکار دارند فاینال فانتزی VII تنظیمات. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم این شامل چه چیزی می شود.

اخبار Final Fantasy 7 Rebirth

کیت سیث

(اعتبار تصویر: Square Enix)

تریلر داستانی جدید صحنه نمادین Nibelhiem را نشان می‌دهد
تریلر جدید برای فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره برخی را نشان می دهد فریم های وسوسه انگیز از حادثه نیبلهایم، یکی از لحظات کلیدی داستان. در تریلر، Cloud مستعد روی زمین را می بینیم که Sephiroth شهر زادگاه قهرمان ما را می سوزاند. ما همچنین با کلیپ هایی از بسیاری از قهرمانان اصلی بازی، از جمله Barret، Tifa، Aerith، Yuffie، و Red XIII که با تنظیمی دراماتیک بازی می کنند، پذیرفته شده ایم. فاینال فانتزی VII موضوع نبرد

زک به بازیکنان کمک می کند تا درک خود را از دنیای بازی عمیق تر کنند
فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره نائوکی هاماگوچی همکارگردان است بیشتر آشکار کرد در مورد آنچه که می توانیم از قوس زک در بازی انتظار داشته باشیم. از طریق او، بازیکنان قادر خواهند بود بیشتر از آن را تجربه و درک کنند فاینال فانتزی VII جهان بینی و درک آنها از فاینال فانتزی VII این شامل سیاست ها و قوانین حاکم می شود [the setting]هم.

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره صحنه ای دارد که کارگردان را به گریه وا می دارد
مدیر خلاقیت تتسویا نومورا خاطرنشان کرد که وجود دارد صحنه در تجدید حیات که اشک او را در می آورد. او با اشاره به کاری که انجام داده است، گفت: «یک صحنه وجود دارد که من واقعاً می خواهم وقتی آن را می بینم گریه کنم. [on] قوس Aerith برای تجدید حیاتاما حتی شخصیت های دیگری مانند داین [Barret's childhood friend and biological father to Marlene]”

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره کارگردان بازی می‌گوید که شامل «شهرهای کاملاً جدید» خواهد بود
نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی آشکار کرده است که “شهرهای کاملا جدید” در نسخه اصلی وجود ندارد فاینال فانتزی VII ظاهر خواهد شد فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره. این مکان‌های جدید برای تشویق بازیکنان به «ماجراجویی‌های مختلف و.» طراحی شده‌اند [to] طبق سفر خود به سفر بروند [own] منافع” او توضیح داد.

قابل بازی کردن Sephiroth به شما کمک می کند “دیدگاه او را درک کنید”

که در مصاحبه اخیر، Final Fantasy 7 Rebirth’s نائوکی هاماگوچی، یکی از کارگردان‌های این فیلم، به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد طرفداران در طول بخش‌های قابل پخش او «احساس همدلی بیشتری با Sephiroth کنند». او ادامه داد: “ما معتقد بودیم که او را قابل بازی کردن بهترین راه برای ایجاد پیوند با کاربر است.” “داشتن Sephiroth به عنوان یک شخصیت قابل بازی بهترین راه برای این است که به بازیکن اجازه می دهد دیدگاه خود را درک کند و بنابراین یک لایه احساسی اضافی به تمام برخوردهای آینده با شخصیت اضافه می کند.”

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره دارای “خشونت” و “بدن ساحلی جسورانه” است

ESRB داده است فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره رتبه‌بندی رسمی «نوجوان» در حالی که برخی از آنچه را که می‌توانیم از دنباله آینده انتظار داشته باشیم را نیز فاش می‌کند. به‌ویژه، رتبه‌بندی اشاره می‌کند که شخصیت‌ها «با شمشیر به چوب می‌زنند یا بریده می‌شوند» و باعث می‌شود بسیاری حدس بزنند که صحنه مرگ نمادین Aerith از نسخه اصلی در Rebirth اتفاق می‌افتد. رتبه‌بندی همچنین به ما می‌گوید که یکی از شخصیت‌ها درباره «بافت ساحلی جسورانه» خود می‌بالد – نقل قولی که احساس می‌کنیم خودش صحبت می‌کند ((از طریق GamesRadar).

بازسازی فاینال فانتزی ۷ قسمت ۳ از قبل دارای یک “پیش نویس اولیه آزمایشی” است

تهیه کننده Toshinori Kitase در Tokyo Game Show 2023 فاش کرد که یک “پیش نویس اولیه آزمایشی” برای قسمت سوم از سه گانه Final Fantasy 7 Remake ساخته شده است. با این حال، کیتاسه همچنین روشن کرد که “اگرچه کارهای زیادی انجام داده ایم، اما هنوز بخش هایی وجود دارد که با ترکیب پاسخ ها و واکنش های بازیکنان و بررسی این بازخوردها ایجاد می کنیم.”

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره پرورش Chocobo نخواهد داشت
اگرچه این عنوان شامل مسابقه Chocobo و Chocobo Customization خواهد بود، مینی بازی کلاسیک پرورش Chocobo از F اصلیفاینال فانتزی ۷ ظاهر نخواهد شد. همه اینها در مصاحبه ای با نائوکی هاماگوچی، کارگردان بازی، تایید شد، جایی که او گفت که به جای یک سیستم پرورش، یک “ویژگی جدید ضبط Chocobo پیشرفته” وجود خواهد داشت.

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره برای پیش سفارش موجود است
از ۱ سپتامبر، پیش‌سفارش‌ها برای فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره بر Amazon.com و بهترین خرید در امریکا. خوانندگان در بریتانیا می توانند عنوان را از قبل سفارش دهند بازی. با وجود پیش‌فروش‌ها، هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار دقیقی برای این عنوان وجود ندارد.

مایکروسافت این را بیان می کند فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره ممکن است به کنسول های ایکس باکس نیاید
در حالی که ما این را می دانیم فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره تنها بر روی PS5 عرضه خواهد شد، همچنین امیدوار بود که این بازی بتواند سپس به ایکس باکس برود. با این حال، طبق نظرات مایکروسافت (از طریق Eurogamerسونی “با ناشران شخص ثالث که مستلزم “حذف” Xbox هستند، وارد توافقاتی شده است.” این گزارش سپس به ارائه نمونه‌هایی از بازی‌هایی که مایکروسافت در مورد آن صحبت می‌کند، ارائه می‌دهد که شامل آن‌ها می‌شود بازسازی فاینال فانتزی ۷٫

در حال حاضر، هیچ تاییدی مبنی بر واقعی بودن این قراردادهای «حذف» وجود ندارد. با این حال، شایان ذکر است که بازسازی فاینال فانتزی ۷ با وجود انتشار در آوریل ۲۰۲۰، هنوز به پلتفرم های ایکس باکس نیامده است.

در اینجا لیست ما از بهترین بازی های آینده تا زمانی که ما منتظر بازی Final Fantasy 7 Rebirth هستیم و همچنین نسخه نهایی ما را بررسی کنید. بهترین انحصاری های PS5.


منبع: https://www.techradar.com/news/final-fantasy-7-rebirth-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *