هر آی‌پد ایر با قیمت پایین همیشه در فروش جدید Best Buy، موجود از ۴۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بهترین خرید فروش آخر هفته جدید شامل هر مدل از آیپد ایر نسل پنجم تا ۱۵۰ دلار تخفیف دارد، با چندین قیمت پایین همیشه. این معاملات برای همه خریداران در دسترس است و نیازی به عضویت My Best Buy Plus یا Total ندارند.

هر آی‌پد ایر با قیمت پایین همیشه در فروش جدید Best Buy، موجود از ۴۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با استفاده از آیپد ایر ۶۴ گیگابایتی وای فای، می توانید این تبلت را برای آن تهیه کنید ۴۴۹٫۹۹ دلار، از ۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. Best Buy همه رنگ‌ها را با این قیمت پایین بی‌سابقه به فروش می‌رساند که آخرین بار در ژانویه آن را دنبال کردیم.

Best Buy همچنین ۲۵۶ گیگابایت Wi-Fi iPad Air را برای فروش دارد ۵۹۹٫۹۹ دلار، از ۷۴۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. شما دوباره این مدل را در همه رنگ ها در فروش خواهید یافت، و این یک قیمت پایین دیگر است.

در نهایت، تخفیف های تلفن همراه نیز در طول این فروش وجود دارد که از ساعت شروع می شود ۵۹۹٫۹۹ دلار برای iPad Air 64 گیگابایتی تلفن همراه و افزایش به ۷۴۹٫۹۹ دلار برای iPad Air تلفن همراه ۲۵۶ گیگابایتی. هر دوی اینها مجدداً ۱۵۰ دلار تخفیف و قیمت‌های پایین همیشه در iPad Air دارند و در هر رنگی در Best Buy موجود هستند.

علاوه بر آی‌پد ایر، Best Buy در نسل نهم آی‌پد نیز نشانه‌های بسیار خوبی دارد. آیپد نسل دهم، مک بوک پروو مک بوک ایرهمه آنها را در مقالات این هفته پوشش داده ایم.

اگر به دنبال تخفیف های بیشتر هستید، حتما به ما سر بزنید تخفیف های اپل جمع بندی که در آن بهترین معاملات هفته گذشته مربوط به اپل را مرور می کنیم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/11/best-buy-has-every-ipad-air/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *