آخرین شانس! ۴ تخفیف تشک جمعه سیاه هنوز موجود است (اگر سریع هستید)

چی؟ معاملات تشک جمعه سیاه را از دست دادید؟ ما مطمئن هستیم که حداقل یک یا دو بار به آنها اشاره کرده ایم. هر چند هرگز نترسید. اگر درست قبل از ۲۴ نوامبر در چاهی سقوط کردید و به تازگی از آن خارج شده اید، هنوز این احتمال وجود دارد که یک معامله جمعه سیاه را با تاخیر انجام دهید. بهترین تشک ها.

با توجه به اینکه اینجا صنعت تشک است، جایی که فروش هرگز نباید پایان یابد، در واقع تخفیف های زیادی برای تشک وجود دارد. اما آنها عمدتاً تخفیف های استانداردی هستند که در بیشتر سال شاهد آن هستیم. آنچه که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم، تخفیف هایی است که واقعاً ارزش توجه به آنها را دارد، و تعداد زیادی از آنها در مورد آنها وجود ندارد.

با این حال، خبر خوب این است که اگر دلتان برای تشک ساتوا، شهد یا بنفش است، همچنان می‌توانید آن را با پایین‌ترین قیمت بلک فرایدی تهیه کنید. حتی بهتر از آن، اگر یک DreamCloud است که دنبال آن هستید، این آخر هفته می توانید آن را ارزان تر از جمعه سیاه خریداری کنید. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

آخرین شانس!  ۴ تخفیف تشک جمعه سیاه هنوز موجود است (اگر سریع هستید)

تشک کلاسیک موجود: بود ۱۰۹۵ دلار اکنون از ۶۹۵ دلار در ارسال
Saatva Classic یک هیبرید فنری داخلی مجلل است که در سه حالت خواب و دو اندازه موجود است تا بتوانید پیکربندی دقیقی را انتخاب کنید که مناسب شماست. در رده‌بندی بهترین تشک TechRadar جایگاه شماره ۱ را دارد. آزمایش‌کنندگان ما دریافتند که در تمام موقعیت‌های خواب راحت است، با پشتیبانی عالی از پشت و تنظیم دما. امکانات اضافی بهترین چیزی است که در هر کجا پیدا می کنید: تحویل رایگان دستکش سفید، ۳۶۵ شب آزمایشی و ضمانت مادام العمر. معامله ویژه ما ۴۰۰ دلار تخفیف برای شما به ارمغان می آورد که به این معنی است که اندازه ملکه ۱۵۹۵ دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: نقد ساعتوا کلاسیک ★★★★½مشاهده معامله

تشک هیبریدی لوکس DreamCloud: بود ۸۳۹ دلار اکنون از ۳۶۹ دلار در DreamCloud
در اینجا یک معامله است که حتی بهتر از جمعه سیاه است، زیرا DreamCloud فقط برای این آخر هفته، فروش فلش ۵۰ درصدی خود را که قبلاً در ماه اکتبر شاهد بودیم، انجام داده است. DreamCloud پنج لایه و عمق ۱۴ اینچی برای کسانی که تشک مجلل می خواهند، اما نمی توانند کاملاً به Saatva Classic کشیده شوند، عالی است. بهترین تشک هیبریدی انتخاب کنید، و کار فوق العاده ای در تنظیم دما و ارائه پشتیبانی بالشتک انجام می دهد. با قرارداد فعلی، یک سایز ملکه ۶۶۵ دلار است که به اندازه این تشک ارزان است.

بیشتر بخوانید: بررسی تشک DreamCloud ★★★★½مشاهده معامله

تشک بنفش پلاس: بود ۱۴۹۵ دلار اکنون از ۱۱۹۵ دلار در بنفش
Purple Plus با «شبکه GelFlex» انعطاف‌پذیر، بادوام و بالشتک‌کننده این برند، در کنار یک لایه فوم اضافی برای افزایش نرمی (این بیت «پلاس») ساخته شده است. همه اینها آن را به گزینه ای عالی برای کسانی که به دنبال کاهش فشار اضافی هستند تبدیل می کند – شبکه در اطراف مفاصل تختخواب خم می شود تا احساس شناور بودن را ایجاد کند. معامله تمدید شده جمعه سیاه ۳۰۰ دلار در تمام سایزها کاهش می‌یابد، با قیمت ملکه ۱۵۹۵ دلار. این تشک ایزوله حرکت عالی و کاهش فشار را ارائه می دهد و توری به طور طبیعی قابل تنفس است، بنابراین اگر می دانید گرم می خوابید انتخاب خوبی است. مشاهده معامله

تشک نکتار مموری فوم: اکنون از ۳۵۹ دلار در Nectar
Nectar تشک مموری فوم مورد علاقه ما است. این یک ابزار همه جانبه عالی است که برای بسیاری از سلیقه ها و سبک های خواب مناسب است. فروش Cyber ​​Week همچنان ادامه دارد ۴۰ درصد تخفیف دارد که قیمت ملکه را به ۶۵۹ دلار کاهش می دهد. بررسی‌کنندگان ما دریافتند که این تشک کاهش فشار و عایق‌بندی حرکتی خوبی دارد، و آن را به بهترین انتخاب برای کسانی تبدیل می‌کند که از درد مفاصل رنج می‌برند، یا کسانی که با شریک زندگی خود در یک تخت مشترک هستند و نمی‌خواهند با حرکات او مزاحم شوند. این دستگاه دارای ضمانت مادام العمر و یک سال آزمایش بدون ریسک است – فوق العاده سخاوتمندانه با این قیمت مقرون به صرفه.

بیشتر بخوانید: بررسی تشک شهد ★★★★مشاهده معامله

چیزی وجود ندارد که خیال شما را غلغلک دهد؟ تعداد زیادی فروش تشک روزانه در دسترس است، و در اینجا بهترین انتخاب های ما وجود دارد که تشک های عالی را با قیمت مناسب برای شما به ارمغان می آورد:


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/last-chance-4-black-friday-mattress-deals-still-available-if-youre-quick

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *